( Resimdeki kişi İmparatoriçe Aisha )
Pinting , Krizantem Çiçeği çay partisinde dans edeceği için heyecanlıydı. O gün İmparator, İmparatoriçe ve saraylılar ve muhafızların önünde dansını sergileyecekti. En ortada Pinting dans edecekti diğer kızlar ise etrafında dans edecekti. Diğer kızlar umrunda değildi. Tek umrunda olan şey İmparatoru etkileyebilmekti.
O gün geldi çattı. Pinting heyecanlıydı. Salonda bulunan herkese çayları ikram edilmişti. Sıra ise danstaydı. Önce diğer kızlar çıktı. En son Pinting geldi. Elindeki kılıcıyla dansına başladı. Bütün saray büyülenmiş bir şekilde Pinting'e bakıyordu. Pinting dans ederken yukarıda asılı olan süs sürekli kılıcına çarpıyordu. İçi dolu bir süse benziyordu. Pinting'in dans düzenini bozuyordu. Pinting hızlıca onu kesti. Bir anda Pinting'in üstüne kırmızı güller döküldü. Susun içinden bir kılıç düştü. Pinting hemen onu havada kaptı. Bu olay provalarda yoktu. Pinting şaşkındı. Bu kılıç daha güzeldi. Pinting hemen kendini toparladı. Elindeki kılıcı bıraktı ve dansa bu kılıçla devam etmeye başladı. Dansının sonlarına doğru dikkatini muhafızlar dağıttı. Birden Salondaki muhafız sayısının arttığını hisseti. Pinting İmparator'un arkasında bir hareketlenme gördü. Pinting elindeki kılğcğyla İmparator'a doğru yaklaşmaya başladı. Bunu gören diğer muhafızlar ona engel olmaya çalıştılar. Pinting İmparatorluk tahtının merdivenlerini elindeki kılıçla çıkmaya başladı. İmparator Beiji ise şaşkınlıkla ona bakıyordu. Pinting elindeki kılıcı İmparator'a doğru fırlattı. Tam o esnada muhafızlardan biri Pinting'in kolunun kenarını kesti. Kılıç İmparator'un arkasında onu öldürmeye çalışan suikastçiye saplandı. İmparator yerinden sıçradı. Pinting ise kolundaki yaranın etkisiyle yere düştü. İmparator muhafızlarına bağırmaya başladı. İmparatoriçe Aisha ise şaşkınlıkla olanları izliyordu. Tüm saray şaşkındı. İmparator hemen Pinting'in yanına geldi. Onu kucakladı ve hemen saray hekimini çağırdı.
İmparator Beiji, Pinting'i İmparatorluk Konutuna götürdü. Saray Hekimbaşı hemen Pinting'in kolunu sardı. Pinting bu sırada yarı baygın yarı ayıktı. İmparator'un yüzüne ifadesizce bakıyordu. Ame İmparator'un kendisinden etkilendiğine emindi. Sonunda küçük hedefine ulaşmıştı. Üstelik İmparator'un yatağında yatıyordu. Bunlar iyiye işaretti.
Pinting kendine gelince yanında onu bekleyen İmparator Beiji'yi gördü.Hemen doğrulmaya çalıştı. Majesteleri diyemeden İmparator yanına geldi.
İmparator Beiji : Dur yorulma. Zaten yaptığın bunca şeyden sonra bir daha yorma kendini.
Pinting : Majesteleri, sizin sevginizi kazanmak benim için dünyalara bedel.
İmparator Beiji ise gülümsedi. Pinting'in ellerini kendi okşadı. Daha sonrada onları öptü.
İmparator Beiji: Bugün sen benim hayatımı kurtardın. Çok cesur bir cariyesin.
Pinting: Teşekkürler, Majesteleri.
İmparator Beiji, Pinting'i alnından öptü.
İmparator Beiji : Yapmam gereken işlerim var daha sonra yanına geleceğim, dedi.
Odadan acele ile çıktı.
Pinting odada yalnız kaldı. Odaya bir anda hizmetçiler doluştu. Hizmetliler Pinting'i yıkanması için bir büyük küvete götürdüler. Küvet güller ile doluydu. Pinting yıkanırken koluna çok dikkat etti.
Banyodan sonra hizmetliler ona soylu kıyafetleri getirdiler. Pinting çok mutlu ve memnundu. Hizmetlilerin ona önemli biri gibi davranması hoşuna gitmişti. Daha sonra tekrar İmparator'un odasına götürdüler. Hizmetliler ona İmparator'un odasında beklemesini söylediler.
Pinting odada beklemeye başladı.Artık akşam olmuştu. Pinting iyice sıkılmaya başladı. Birden hizmetliler ayaklandı. Pinting, İmparator'un geldiğini hissetti.
İmparaton Beiji bütün haşmetiyle içeriye girdi. Pinting'i odasında görünce gülümsedi. Pinting onu selamladı. Pinting çok mutluydu. Çünkü birazdan ne olacağını çok iyi biliyordu.İmparator hafifçe eğilip Pinting'in boynunu öptü. Pinting bu öpmeyle ürperdi. İmparator Beiji bir hışım Pinting'in üzerindekileri çıkarmaya çalıştı. Pinting ise buna izin vermiyordu. İmparator kovalıyor. Pinting kaçıyordu. En sonunda İmparator Pinting'i yakaladı. Onu yere yatırdı. İmparator Pinting'i masumca öpüyordu. Pinting ise kaçmaya çalıyordu. En sonunda İmparator Beiji, Pinting'in bu ilgisizliğinden sıkıldı ve onu bıraktı.
Pinting: Majesteleri ben sıradan bir cariyeniz değilim. Ünvanım olmadan sizinle birlikte olmayacağım.
İmparator doğruldu. Pinting'in suratına bakmaya başladı.
Pinting: Eğer Majesteleri ünvanım olmadan sizle olursam sizin sadece cariyeniz olurum. fakat bana bir ünvan verirseniz, sizin eşiniz olurum. Ben sizin cariyeniz değil eşiniz olmak istiyorum.
İmparator Beiji bunu beklemiyordu. Pinting'e yalvarırcasına bakmaya başladı.
Pinting ayağa kalktı. Kapıya doğru yürüdü. İmparator ise onun gidişini sessizce izledi.
İmparator Pinting'i çocukluğundan beri seviyordu. İmparator Beiji daha bir Prens iken Pinting'i sarayda görmüştü. İmparator onu unutamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAREWEL MY CONCİBUNE (Elveda Cariyem )
Fiksi Sejarahİmparator ve onu çok seven cariyenin öyküsüdür. İmparator savaşta yenilmiştir, saray düşmanlarıyla çevrilmiştir, cariyeye gitmesini söyler, fakat cariye çok sevdiği adamı öyle bırakamaz.Onun için kendi canından vazgeçer... Peki kim kendi canından va...