İmparator Beiji daha velihat Prens bile olmadan önceydi.
"Prens Beiji sarayda dolaşıyordu. O gün hava çok sıcaktı. Birden karşısına küçük bir kız çıktı. Küçük kız çok tatlıydı. Prens Beiji can sıkıntıyla onun yanına gitti. Onunla biraz eğlenmeyi düşünmüştü.
Prens Beiji : Hey sen sarayda ne yapıyorsun.
Bai Pinting : Hiç sadece babamın sarayda işleri vardı. Onu bekliyorum. Sen kimsin. Ben komutan Bai'nin kızı Pinting
Prens Beiji : Ben saraylılardan 20. Derece memurun oğlu Beiji. (Saraydaki en düşük memur)
Bai Pinting : Tanıştığmıza sevindim. Öyleyse ben sarayda çok sıkıldım. Saraydan dışarı çıkıp biraz dolaşmaya ne dersin.
Prens Beiji biraz duraksadı. Dışarı çıkması tehlikeli olabilirdi. Ama bu sıcakta sarayda ne yapacaktı. Kızın bu teklifini kabul etmeliydi.
Prens Beiji: Tabi ki olur. Saat 4 te beni Güney Kapısı'nda bekle.
Bai Pinting : Seni orda bekleyeceğim Beiji.Pinting o gün saatlerce Beiji'yi bekledi ne gelen oldu ne giden en son Pinting gelmeyeceğini umarak vazgeçmişti ki, uzaktan gelen Beiji'nin sesini duydu. Beiji'nin üstünde daha sade kıyafetler vardı. Pinting ve Beiji saraydan dışarı çıktılar.
O gün Beiji Pinting'le vakit geçirmenin çok güzel olduğunu düşünmüştü. Ona aşık olmuştu. Onunla birlikteyken bütün dertlerinden kurtulduğunu düşündü. Pinting, Beiji'ye mutluluğu getirmişti.
Pinting, Beiji'yi ormandaki göl kenarına götürdü. Birlikte güneşin batışını seyrettiler. Beiji elini bir kayaya kesti. Beiji'nin elinin kenadığını gören Pinting onun elini hemen mendiliyle sardı.
Pinting'in sardığı mendil oldukça asil bir mendildi. Mendilin üzerinde anka kuşu işlenmişti. "İmparator Beiji hala o mendili saklıyordu. O mendili kutusundan çıkardı. Tekrar kokladı.
İmaparator Beiji: Sen yanımdasın ama sana hala ulaşamıyorum.İmparator kararını vermişti. O Pinting'i istiyordu. Ve ne pahasına olursa olsun onun için savaşmaya değerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAREWEL MY CONCİBUNE (Elveda Cariyem )
Historical Fictionİmparator ve onu çok seven cariyenin öyküsüdür. İmparator savaşta yenilmiştir, saray düşmanlarıyla çevrilmiştir, cariyeye gitmesini söyler, fakat cariye çok sevdiği adamı öyle bırakamaz.Onun için kendi canından vazgeçer... Peki kim kendi canından va...