Narozeniny

196 14 6
                                    

Dneska je 10.3. a já mám dneska 13 let! Mám dneska narozeniny. Jsem mega ráda. Ráno mi přišla popřát celá rodina. 'Máma' mi donesla snídani do postele. Dostala jsem nejlepší dárek co jsem kdy mohla dostat. Dostala jsem lístek na svou nejoblíbenější skupinu LINKIN PARK!!!! Mám i lístek na Meet and Great. Takže se uvidím se svými oblíbenci! Nejraději mám Chazzyho( Chestera Benningtona) a Mika Shinodu. Jsou fakt úžasní. Koncert je v sobotu a dneska je středa. Moc se těším jen si budu muset pár dnů ještě počkat. Na koncert a setkání s nimi jdu s 'mámou'. Ale zase zpět k povinosti. Dojedla jsem snídani v posteli a vstala, šla jsem se převléct se, umýt se a učesat se. 'Táta' odváží mě do školy a Elis(moje malá 'ségra') do školky každé ráno. Naši se o nás bojí takže proto tohle. Jinak bych normálně jezdila autobusem. Byl čas vyjet ale jako každé ráno jsme s 'tátou' čekali na Elis. Nikdy neví které hračky si vzít sebou. Ještě se stavila ke mě do pokoje aby mi dala na postel obálku s mým a Chesterovým jménem. Ani nevím proč a hlavně co v ní je. Už konečně sešla dolů a my mohli vyjet. Zbývala nám půl hodiny do začátku vyučování a já se modlila abychom to stihli. Ségra mi v autě ještě řekla že tu obálku nemám otevírat dokud nebudu s Chazzym. Docela se bojím co v tom je. Ale co už, prostě až mu to budu dávat tak si mě třeba zapamatuje kvůli tomu, že mu moje mladší sestra dala nějakou trapnou obálku.

'Táta' zastavil konečně před školou a já se s ním i s Elis rozloučila a vylezla z auta.  Hned jak jsme se s mou nejlepší kamarádkou uviděly rozběhly jsme se k sobě. Ema mě hned objala a já jí obejmutí opětovala. Sundala si batoh ze zad a mě zarazilo to, co začala vytahovat. Začala mi přat k narozeninám a k tomu mi podávala dárek. Když jsem ten dárek viděla, nevěřila jsem svým očím. "Emo, ale já nic nechtěla." řekla jsem se slzami v očích. "Nevadí, znám tě dost dlouho, abych věděla co ti udělá největší radost." odpověděla mi s tím jejím překrásným úsměvem na tváři. "Tak dělej, rozbaluj. Chci vidět tvou reakci." popohnala mě k rozbalování. Znovu jsem nevěřila svým očím. Jako vážně jsem dostala LP tričko? "Emo, to jsi nemusela." začala jsem brečet na plné kolo. "Musela, jsi moje nejlepší kamarádka a já ti chci dělat jen radost. Navíc jsem se bála že se ti nebude líbit nebo že příjde pozdě, přece jen LP a jejich zaměstnanci na e-shopu mají očividně napilno. "Jo to asi jo,ale i tak ti hrozně moc děkuju." poděkovala jsem jí a objala ji. "A už si dostala něco od rodičů?" zeptala se mě. "Jop, něco k čemu se to tričko bude hodit." začala jsem se usmívat nad představou, že v sobotu po 8 letech uvidím pro mě dva nejlepší lidi na světě. "A to je co?" ze ptala se mě Ema nechápavě. "Lístek na koncert a na Meet And Great." odpověděla jsem ji s úsměvem. "Děláš si srandu?" zeptala se nadšeně. Ona sice miluje Justina Biebera, ale podporuje mě v LP.

Ahoj všichni!Máme tu novou část! Doufám že se bude líbit. Tak zatím u další časti.❤❤❤

MY DADDY (Chester Bennington)Kde žijí příběhy. Začni objevovat