Bölüm 1

1.9K 60 71
                                    

Gözlerim yavaş yavaş açılıyordu. Dün Baturay'ın videosunu izlerken uyuya kalmışım anlaşılan, tabi uyuya kalırım eşsiz, ultra mükemmel, minnoş sesi benim uykumu getirmişti. Baturayi izlemek için hemen telefonu elime aldım, devamıni tabiki izlemeliyim. Telefonu elime aldıgimda bildirim yoktu. Yalnizliktan ölücem vadofone bari sen mesaj ataydın bee. Baturayi izlersem neşem yerine gelir hemen videosunu açtım kaldığım yerden devam ederken aşağıdan kapı sesi duydum. Mutluluk benim neyime Baturayla beni yalniz bırakin tüm gün onu izlicem işte. Sesi umursamadım videoyu tam devam ettirecektım ki iceriye Sude girdi.
"Kızım kalksana tüm gün evde yatıyosun ne yaptığın belli değil yaşıyon mu diye arada kontrol ediyoz yaa."

"Sude git başımdan evde kalıp tüm gün Batu yu izlicem."

"Buna izin veremem hadi kalk giyin gidiyoruz."

"Nereyee yaa gelmicem işte."

"Yeni cafe açılmıs yeni oldugu icin icecekler neredeyse bedava oraya götürücem seni. Ayrica itiraz istemiyorum yoksa saçından tutarak pijamayla seni o cafeye sürüklerim."

"Off tamam geliyorum."

Evet yapardı, bi keresinde inanmamistim ve beni pijamayla sokagin ortasına sacimdan surukleyerek goturdu bir daha buna dayanamam. Ilk defa disari cikacagim icin azcik makyaj yapayim ama dimi? Ustume dar bir cizgili göbeği acık tişort. Altıma ispanyol paça pantolon, bordo rujumuda sürmeyi unutmuyorum tabiki.

"Hazırım gidelim."

"Iyi uğraştirmadin Kumsal."

Cafeye varmıştık.

"Garsooon bi bak heleee"

Yaa bu garson niye bakmiyor yaa bekletilmekten nefret ederim.

"Sude bekle sen beni ben siparişlerimizi veriyim bunları beklersek iki saat bu nasıl cafe yaa"

Sude nin cevap vermesini beklemeden ayağa kalktım ve spariş vermeye gittim. Hızlı hızlı yuruyordum.

"Ne yaptığını sanıyorsun yaa kıyafetimi batirdin bana bi kıyafet borçlusun sen kendini ne sanıyor--"

Karşımdaki Baturay mı yoksa ben mi yanlış görüyorum dur bi çimdikliyim kendimi.
"Aaaaoww"
Aha rezil oldum o kadar çimdiklenir mi yaa off.

"Yaa cok ozur dilerim siz hizli gelince carpistik."

Yaa ben senin dillerini yerim sen benle mi konusuyorsun oyy, Kumsaal kendine gel o senin ustune limonata döktü başkası olsa orda yaştamazdin onu.

"Önüne baksaydın banane bana tişort borçlusun."

Amaç Baturay dan tişort almak caktirmayin 😂😂

"Sende bana limonta borçlusun. Limonata mı döktün."

"Taa-taamamm"

Of ya heyecandan kekeliyorum bi sıcak bastı sanki yanaklarım kıpkırmızı suan.

"O zaman bizim masaya geçelim hepimize limonata ismarla."

"Hepimize derken?"

"Görürsün."

Masaya gittigimde Mervan, Enes, Vales, Muhammet vardı. Dahada titredim suan en sevdigim youtuberlar karsimda ve onlarla limonata içecektim. Daha sabah sadece telefondan izlemek istiyordum, şimdi ise canlılar önümdeler. Bu harikaa bir şey. Neyse ki cafenin ilk açılısı oldugu icin ucuz. Enes Baturay a kaş göz işareti yapip beni gostermişti.
"Bu kızı bende tanımıyorum ama limonatamizi ustune doktugu icin bize limonata ısmarlıcak."

Dimi yaa bu benim ustume limonata dökmustu yaa ustum başim batti önce tişort alması gerekiyordu.

"Evet ama bana tişort borclusun ve ustum boyleyken ismarlayamam."

Baturay çantasını kurcukladı ve içinden bana bir tişort verdi.

"Al giy şimdilik sonra alırım sana."

Gözlerim faltışı gibi açılmisti. Bu Baturayın tişörtüydü. Sanırım şimdi ölücem.

"Öhöm ohomm ımm şey ta-ta-taamam"

Iyice dibe batmadan alıyım. Elinden tişortü alıp tuvalette gittim. Arkamdan konuştuklarını hissedebiliyordum kulağim felaket çınladı çünki. Tisortu giymeden once napiyoruz tabiki tisortu koklayip yiyoruz. Yeme kısmıni sonra yaparim olanlar bana sanki rüyaymiş gibi geliyordu ama gerçekti. Iyice tum kokuyu icime çektikten sonra ustume giydim. Çok mükemmel kokuyordu. Ben hayatim boyunca bu kokuyu duymayı bekledim. Harikaydi. Tişort bana bol gelmisti zaten bol şeyleri severdim. Daha fazla oyalanmadan yanlarına gittim. Masaya oturdum. Herkes limonatalarını içmeye başlamıştı. Sudeee beni merak etmiştirr. Masadan kalkarsam bütün şansımı kaçırirım. Sude gelir yaa ben oturmaya devam ediyim en iyisi.
Mervan
"Anlaşılan seninde yanakların benim gibi kırmızı."

"Şeey aslında sadece heyecanlandığımda ve utandığımda kızarır."

Sude beni görmüş ve sinirli bir şekilde masaya doğru yürüyordu. Sıçtımm. Masanın altına mı saklansam. Çok geç kaldımm.
Sude
"Nee işin varr senin burda iki saattir seni bekliyorum yaa...!!!!!"

Söylenmeye başlamışti bile hemen kaş göz yapıp Baturay ı gormesini sağladım. Sus işareti yaptım.

"Anlaşıldı şimdii öyle desene kayın bakayım eee napıyosunuz millet?"

Mervan
"Çok asisin, hoşuma gitti."

Sude nin gözleri hayvan gibi açılmıştı o takip etmiyordu ama en azindan herkesi tanıyordu. Eğer Sude konuşursa yıkardı ortalığı o yuzden hemen konuyu değistirmeli ve Sude yi konuşturmamalıydım. Sude tam konuşacakken lafa daldım.

"Oyun oynıyalım mii?"

Baturay
"Ne oyunu?"

Enes
"Her şekilde ben varım oyunları severim."

"Şişe cevirmecee ne olabilir başkaa"

Bütün grup beni onayladıktan sonra geriye tek kalan şişe bulmaktı.

Sude
"Bende var şise cantamda çıkartıyım."

Şiseyi cıkartıp masanin ustune koydu. Cevirmeye başladık. Baturay bana yaptıracaktı. Kalbim atmaya başladı.
Baturay
"D mi C mi?"

Ne kadar kötü bir şey yaptirabilir ki?

"C ulan"

Masadakiler ooo lamaya başladı. Bense heyecanla ne dicek diye bekliyordum.

Baturay
"Şu masadaki adama evlenme teklifi et."

Ben
"Ciddi misssinn??"

Baturay
"Evett"

Mervan pis pis sırıtıyor. Bu benu dahada öfkelendirdi. Yaa insan beni öp der yaa bunu seve seve yapardım bu adama evlenme teklifi ettiriyor off. Mecbur kalktım ve masaya yöneldim. Masadakiler pür dikkat beni izliyordu. Çömeldim, adama "BENIMLEE EVLENIR MISIN?"
Adam şaşkın şaşkın suratıma baktı. Yanındaki sevgilisi galiba ayağa kalktı.

"Nee diyorsun senn bee sevgilisi olan adama evlilik teklifi etmeye utanmıyor musun?? Orospuu seni."

Bunu bana demicekti iştee saçından tuttuğum gibi yere yapıştırdim. Ustune cıkıp yumruklarımı geçirdim. Kick box a gittigim için dövüşmeyi iyi biliyordum. Kizda zavallım savunmayı bile bilmiyor. Mervan ve Baturay beni ayirmaya calışıyordu.

"Bok ayırirsıniz." Diyip dil cıkardım. Sude cok keyif almis olmali ki kahkaha atıyordu.
Baturay beni kucakladı. Nereye götürüyor bu beni bıraksana dövücem iste kizi.

"Neee yapiyosun ya hemen yere bırak beni bana ne dedi duymadın mı? Ağzına vurucam onun bidaha diyemesin."

Baturay
"Artık cok gec uzaklaştık. Sakinlesmeye ihtiyacin var asii kız. Boşuna debeleşme sadece canımı yakıyorsun."

Debeleşmeyi biraktım. Onun caninin acimasi benim yanıp kül olmam demek. Beni yere koydu şuan cok ıssız bir yerdeydik. Ben etrafa bakarken belimde sıcak bişi hissttim. Bu Baturay ın eliydi. Beni kendine çekti ve sımsıkı sarıldı.

Baturay Anar ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin