Bölüm 5

726 35 48
                                    

Kumsalın gözünden

Vales
"Kumsaal uyan artık kahvalti hazır"

Ben
"Yaa anne 5 dakika daha"

Vales
"Ne annesi kızım kalksanaa"

Gözlerimi açtığımda vales karşımdaydı. Yanaklarım kızarmıştı.

Ben
"Se-seninn ne işin var burda?"

Vales
"Şey dün burda uyuyakalmışım sabahta seni kahvaltısız bırakmak istemedim."

Ben
"Teşekkür ederim geliyorum ben sen yemeye başla."

Lavoboya girdim. Yüzümü yıkayıp çıktım. Mutfaga gittiğimde vales yemeye başlamıştı bile yanina oturup bende yemeye başladım.

Ben
"Çok guzel olmuş ellerine sağlık sen yemek yapmayı biliyor muydun yaa? Ben bile bu kadar yapamıyorum olum."

Vales bilindik gülüşünü atıp yemeye devam etti. Yemeği bitirdikten sonra vales gitti. Bende Baturay ı düşünmeye başladım.

Sude Aranıyor...

Ben:Alo Sudee

Sude: Efendimm

Ben: Bana Mervanın numarası lazim acil verr

Sude: Nedenmiş o??

Ben: Yavşıcaam salak mısın? Benim Baturaya aşık oldugumu biliyosun Baturayı sorucam.

Sude: Tamam yaz 053*******9

Ben: Saol bb.

Aceleyle numarayı yazıp aradım.

053*******9   Aranıyor...

Ben: Heyy Mervan ben Kumsal bana Baturay ın evinin adresini ver.

053*******9: Bune acele? Ozledin galiba.

Ben: Uzatmada ver önemli.

053*******9: Tamam hadi adresi şu yaz **********
Ben: Saol bb.

Yüzüne kapatıp koşmaya başladım evine dogru onu özlemiştim. Evine geldiğimde zili çaldım. Açmıyorduu. Kapıyı yumruklamaya başladım.

Ben
"Baturaay kapıyı acmazsann yıkarım kapıyı aç şunuuu."

Baturay
"Git burdaan."

Şuan şoka girmiştim bana git dedi. En son duymak isteyeceğim şeyi bana söyledi hemde aşık olduğum adam. Gözlerim dolmuştu. Ellerimle göz yaşlarımı sildim.

Ben
"Gitmiyorumm. Açar mısın? Neden kızgınsın?"

Baturay
"Sanane açmıyorum gider misin?"

Ben
"Iyi sen bilirsin. Burada yatarım. Gitmem."

Baturay
"Banane yatarsan yat istersen sabahla."

Off açıcağına benzemiyordu. Benim adım Kumsalsa açıcak kapıyı banane ya.

Bir kaç saat sonra;

Karanlık çökmüştü. Hallah açmıyordu. Eve gitsem dediğimden sapardım o yüzden kalmaya karar verdim. Kapısının oraya iyice oturmuştum. Çok uykum gelmişti. Gözlerimi kapattım.

Sabah;

Gözlerimi açtığımda bir odadaydım. Hey burası neresii vee ben kimin yatağında yatıyordum. Hemen ayaklandım ve salona doğru ilerledim. Koltukta biri uyuyordu. İyice yanaştığımda Baturay olduğunu farkettim. Bi dakika ben Baturayın evinde miyim? Yaa kıyamamış bana. Peki beni nasıl içeri taşıdı? Bunları kafamdan attıktan sonra onu incelemeye başladım. Allah'ım sen neler yaratıyosun bee. Şu kaş şu göz yeşilim 😍😍. Özlemişim be.

Baturay
"Beni süzmeyi bırak."

Demesiyle yerimden sıçradım. Bu adam in midir cin midir tövbe estağfirullah nerden gördü yaa onu süzdüğümü gözleri kapalı sonuçta?

Ben
"Rüya görüyosun galiba süzmüyordum sadece uyuyo musun diye bakıyordum. Ayrıca nerden gördün benim geldiğimi."

Baturay
"....."

Ben
"Cevap versene."

Baturay
"....."

Ben
"Delirtmeye  mi çalışıyon sen beni."

Baturay
"....."

Gıcık ya cevap vermiyor. Gösteririm ben ona gıdıklamaya başlamıştım.

Baturay
"Dur yapma tamam cevap vericem hahahaha"

Ben
"Bir daha yapıcan mı hee bana karşı gelirsen daha kötüsü olur."

Baturay
"Sen bana meydan mı okuyorsun puşt."

Beni ters çevirip üstüme çıktı. Bu sefer o gıdıklamaya başladı.

Ben
"Dur tamam gıdıklama hahaha yaa."

Baturay
"Asıl meydan okuma bu olur noldu korktun mu?"

Ben
"Ben ve korkmak ha ha ha ikisi yanyana bile gelmez siktir puşt kaşınma."

Baturay
"Kaşınırsam ne olur?"

Ben
"Bak şu olur"

Dudağına yapıştım.

Baturay Anar ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin