Mutlu Final

230 8 13
                                    

Bana sövmekte haklısınız mutlu son yazacağım dedim ama ne yalan soyleyeyim usendim vsbwvwbwb bu hikayeyi yazalı 3 yıl gecmiş hallah mutlu sonu merak edenler var mıdır bilmiyorum ama en azından yeni okuyacak insanlara saygısızlık olmasın 3 yıl ardindan yazayim dedim biliyorum cok cabuk karar vermisim bu duruma vsbebebewb karantina altinda kalınca insan napicagini bilemiyor iste. Buraya kadar gelipte okuyan herkesi öpüyoruum seviliyorsunuz. Neyse uzatmandan baslayalım. Tabi hatırladığım kadarıyla yazacağım.

                    ~ 4 AY SONRA ~

Kumsalın gözünden:

Amerikadayken bir çok şeyi düşünme fırsatı buldum ve yeşil gözlümü ne kadar özlediğimi fark ettim. Bavulumu topladığım gibi ilk uçakla Türkiye'ye dondum. Kalbim cok hizli carpiyordu Baturay ın karsina cikmaya pek cesaretim yoktu sonucta o 4 ayda baska bir kiz bulmus(yolarım o pacozu neyse) beni unutmus olabilirdi. (Oyle bir ihtimal olamaz ya da ben dusunmek istemiyorum.) Eve vardığımda kapı açıktı. Hirsiz olabilir miyfii ayy hayir basimaa bu da mii gelecektii. Kostura kostura birazda korkarak eve giris yaptim. Msanin uzerinde vazo duruyordu elime onu aldim ve ilerlemeye basladım. Bi dakikaaa odaa nee Baturayla ilgili odamın kapısı açıktı içeri girdim. Bir seyler calinmis mi diye bakarken cekmecede bir not buldum. Heyecan içinde onu okumaya basladım.

"Seni seviyorum...
- yeşil gözlün."

Siktir pust simdii ona yaptığım odayımı gördü. Yanaklarım domatese dönmüstü. Ona hayran olduggumuu biliyor olamaz benden soguyacak. O kadar cok utanmistim ki bana yazdıgı seyi bile gormemistim. Bidakikaa bana senii seviyorum muu dedi? Baturayy benii seviyor muu? Aayyy eveett benii seviyor kosturarak evden ciktim sokakta bagiriyordum.

"Beniii seviyoor."

Yine  dedikoducu Ayse Teyze dedikodu arar gibi pencereden bakıyordu. Gerçi bu aktiviteyi cok sever ama neyse..
Meymenetsiz suratiyla bana bakıp terbiyesiz diye söylendi. Bu sefer Ayse teyze bile benim keyfimii kaciramazdı. Baturay ın evinin oraya geldigimde telefonumu çıkardım ve Baturay'a mesaj attım.

Ben: Camdan baksana

Kalbim cıkıcaktı ya evini degistirdiyse ya numarasini degistirdiyse. Kötü düşünceleri kafamdan atıp sonuca odaklandım.

Baturay'ın gözünden;

Onsuz 4 ay gecmisti. Onun yokluğunda kanserii yendim. Bunu bilipte üzülmesini asla istemem. O yuzden evine tekrar gidip notumu değiştirdim. Gelir umuduyla...

Youtube cok boşlamıştım. Video atmak hic içimden gelmiyordu attığımda bile hayranlarım canımın sıkkın olduğunu hissesiyorlardı ve sürekli bana yazıyorlardı. Bugün yeni video cekicektim enerjik olmaya calisicaktim. Tabi önce leylek popomu yataktan kaldırmam lazımdı ah bir güc olsada kaldirsa derken telefonumun bildirim sesiyle yerimden sıçradım. Kesin yine turkcell
Hodoyo pokoto kozonmok ostoyorsonoz....

Ekrana baktığımda kalbim yerinden çıkacaktı. Rüya mı buu o yazdıı.
Kendimi cimcikledim yok degilmis hasssiktir

Deli kızdan mesaj:
Camdam baksana

Iste duam kabul oldu. Beni yataktan tek kaldirabilecek güç zıplayarak camdan baktığımda karşımda onu gördüm. Bir çift göz bana bakıyordu. O gözleri ozlemisim. Icimde volkanlar kopuyordu. Icimden bir ses kos saril diyordu.

Kumsalın gözünden:

Sonunda beyfendi cıkma zahmetinde bulundu filiz verdik burda. Off Allah ım tekrar aşık oluyorum galiba. Bir insan bir insana kaç kez asık olabilir. Ben her gordugumde yeniden vuruluyordum. Titreyerek elimi salladım.
Baturay hallah odun gibi bana bakıyordu. Hic degismemis..

Camda değildi artık. Bir anda kapı açıldı. Gurur zamanı değil. Kosturarak üstüne atlıcaktım ki önümde taş varmış. Yere kapaklandım. Baturay halime kahkaha atıyordu. Bak ya utanmadan gülüyor. Hayir kim bedua etti itiraf etsin. Kesin zamanında hoca beni biraktı diye arabanın tekerleklerini patlattigim icin oldu. Haklı değil miyimm yani? Neyse bi sinirle yerden kalktım ve Baturay'a göz devirdim. Gulerek yanıma geldi. Kokusu burnuma gelince sakinlestim. Böyle olmamalıydı kaşlarım havalanmisti. Her seferinde ona nasil yeniliyordum. Bir anda kendimi Baturay ın kollarinda buldum.
Iki dakika trip attirmiyor. Ona sıkı sıkı sarıldım.

Ben:
Notunu aldım.

Baturay:
Ne notu?

Ben
Beni sevdiğini

Baturay domates gibi olmustu. Çekildi. Ve elini ensesine goturdu.

Baturay
He şu benim fotolarımın olduğu odaya koydugum notuu diyosun.

Bu seferde ben domates olmustum.

Baturay:
Seni hazır bulmuşum. Bu gece benimle yemeğe çıkar mısın?

Acaba naz mı yapsam?

Ben
Eveegtt

Oof bu anı bekliyormusum gibi nasıl atladım hemen. Ben bu nazli olma isini beceremiyorum.

Baturay gulumsedi ve ayrildik.

Artık yemek vaktiydi. En güzel kiyafetimi secmistim. Tabikii esofman

Randevu yerine vardigimizda Baturaydada esofman oldugunu gordum. Mukemmel bir ciftiz. Randevu boyunca ful konustuk. Hayatimda gecirdigim en  guzel dakikalardı. Tabi bide baturayla dans etmem var. Beni belimden kavrayip dans pistine kaldirmisti. Elimi onun boynuna koydum. Oda belimi daha cok kavradı. Suan bayilabilirdim. Şarkının sonunda beni kendine cekti ve dudaklarıma yapıştı.

Benimde hikayem bu asla asla deme. Simdi nasiliz onu merak ediyorsunuzdur anlatayim evlendik ve 2 tane cocugumuz oldu bi oglumuz bir kizimiz onlarda bizim gibi biri deli biri inatci.










Baturay Anar ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin