Bölüm 4

748 41 23
                                    

Bi arabaya bindik. Sağolsun bizi evimize kadar bıraktı. Önce beni bıraktı. Tühh ya keske önce Baturayı bıraksaydi. Evini felan öğrenirdim.

Baturay
"Hoşçakal."

Ben
"Hoşçakal."

Anahtarı çevirip eve girdim. Yataga uzanıp olanları düşündüm. Ne macera dolu bir gün geçirdim. Etraf karardi. Uyuyakaldım.

2 HAFTA SONRA;

2 haftadır yüzünü görmüyorum, sesini duymuyorum, bana bakan yeşil gözleri özledim ben. Ben onu çok özledim. Ne sanıyordum ki sevgili felan olucagımızi mı benim ki tam bir aptallık beni unutmuştur bile. Gözlerimdeki yaşlara engel olamadım. Telefonumdaki bildirim sesiyle yerimden hopladım. Hemen telefonu elime alıp bildirime baktım. NDNG-Baturay adlı kanaldan.. görüsmediğimizden beri video atmıyordu. Heyecanlandım. Hemen videoyu açtım. Videosunu izlerken bana verdiği tişortü alıp koklamaya başladım. Gözlerim gene dolmuştu. Klasik girişini yapmıştı. Ama sanki üzgün görünüyordu neden üzgündü ki kalbim parcalandı şuan. Yorumları okudum hayranlari anlamis olacak ki noldu sana? Vb. Şeyler yazmişlardı.

Baturayın gözünden:
O manyak kızı görmiyeli 2 hafta geçmişti. Neden aklımdan çıkmıyor ki. Niye beynim hep Kumsal diyor. 2 haftadır video atmıyordum. Artik atmanin vakti geldi diye dusunup kameranın karşısına geçtim. Hepinize merhaba arkadaşlarr...

Video bitmişti ama kalbim eksikti videoda fazla gülememistim. Videoyu yayinladiktan sonra yorumlari okumaya başladım. Herkes neden uzgun olduğumu soruyordu. Bazılari ise #savebaturayanar
Diye hastag açmıştı. Bu komiğime gitmişti. Içim hallah aciyordu o kiz yuzunden. Acaba evine mi gitsem nasıl olsa öğrendim. Yok yaa simdi olmazz. Hemen skype gecip mervan,enes ve mamiye anlattım.

Enes
"Vaaay Baturay hayırdir karşiim sen aşık olur muydun yaa."

Ben
"Saçmalama olumm ne aşkı ya sadece merak ediyorum."

Mervan
"Biz ona aşk diyoruz. Harbi Baturay kiyamet yaklaşıyo galiba Baturay ve kız imkansiz iki farkli kelime."

Ben
"Siz onu bunu bırakinda napicaam."

Mervan
"Hatırliyor musun onun arkadaşı Sude vardi? Onun numarasını aldım şimdi mesaj atar hepberaber buluşma teklifini ederim sen merak etme."

Kalbim küt küt atmaya başlamıştı. Onu görüceğim için niye bu kadar heyecanlanmıştım ki? Cabucak yarin gelsin yaa.

Kumsalın gözünden:
Kapı çalmıstı. Koşturarak kapıyı açtım. Altta ki komşu gelmişti.

Komşu
"Kızım ben yarın cenazeye gidicemde bizim oğlana bakar mısın?"

Ben
"Başınız sağ olsun tabi bakarım."

Komşu
"Sağol."
Diyip cocuğu bana verip gitti. Insanları kiramamakta bir numarayim ya. Neyse zaten çocuk bakmak ne kadar zor olabilir ki. Kapı tekrardan caldı. Açtığımda karşımda Sude yi gordüm çığlık atarak iceri girdi. Bismillah noluyo laan.

Ben
"Noluyo kizım?"

Sude
"Hadi gene iyisin yarın Mervan ben sen ve Baturay buluşuyoruz."

Ben
"Nasil laan nerden biliyorsun?"

Sude
"Mervanın bende numarasi var bana mesaj atti bende tamam dedim."

Ben
"Sende az değilsin haa mervanın numarasınin ne işi var sende ya? Oleeey bee"

Sude
"Istedi vermiyelim mi yani ayrıca hoş cocuk kırmizi yanaklarini yerim."

Sudeye pis bir bakiş atıp gülüştük

Sude
"Ee gitmiyor muyuz?"

O an aklima bana emanet edilen çocuk aklıma geldi. Hayy şansımaa sıçıyım. Bu nasıl şans yaa. Oysa ki onu çok özlemiştim.  Sude ye çocuğu gösterip

"Nasil gideyim ki bunla yaa şansıma sıçıyım abi off neyse sen git bana anlatirsin  naptıniz o gün."

Sude
"Of ya şansına küs harbi tamam detaylısıyla anlatirim sana."

Sude gidene kadar canımin acımasıni hiç çaktirmadım. Sude sonunda gitmişti. Ağlamaya basladım. Onu goremicegim icin cok canim yanmiştı. Minik eller benim gozlerimi silip sarildı.

Komşu çocugu
"Anlaşılan aşk yüzunden ağlıyorsun."

Ben
"Sen nerden biliyorsun ki bu arada adın ne?"

Komşu cocuğu
"Adım Ali ayrıca ablamda böyle ağlardı."

Ben
"Kendini suçlu hissetme bende kumsal."

Ali
"Merak etme benle oynarken yokluğunu hissetmezsin."

Ben
"Sağol."

Biraz oyun oynadiktan sonra uyuma saatinin geldiğini farkettim. Ali yi de alip birlikte uyuduk.

Baturayın gözünden;
Buluşmak için hazırlandim. Çok heyecanliydim. Nedenini bende bilmiyordum. Mervanla bulusup bulusma yerine geldik. Merakla beklerken bir araba durdu. Içinden Sude indi. Kumsalında inmesini bekliyordum ama araba gitti. Şuan kalbim bir kötü oldu.

Ben
"Sude Kumsal nerde!!??"

Sude
"Noldu merak mı ettin? Evde çocuk bakıyor."

Ben
"Tamam."

Diyip kosturarak evine dogru yol aldım. Ayaklarım kendi kendine onun evine dogru yol alıyordu.

Kumsalın gözünden;
Bütün günüm Ali yle oynamakla geçti. Tam oturacakken kapı çaldı. Açmaya gittim.

"Sude ne çabuk döndün."

"Sude mi ?"
Diyip bie gülme sesi geldi. Bu sesi tanıyordum. Yüzümü kaldırdığımda şoka girdim.

"Valess?? Sen burayı nerden biliyorsun?"

Kafam çok karışmıstı.

Vales
"Sudeden aldım evini canim sıkılmıstı bir şeyler yapariz diye düşündüm."

Ben
"Iyi düşünmüşsün de evde çok ponçik bir misafirim var. Istersen iceri gelebilirsin."

Vales
"Tabikide"
Diyip iceri geldi. Valesin yerine Baturayın olmasını tercih ederdim. Valeslede eglenmistik genede.

Baturayın gözünden;
Eve vardığımda Vales Kumsalın yanımda ne işi vardı? Köşeye sinip onları izlemeye başladım. Ne demek Vales iceriye giriyor yaa. Bunlar evde napıcaak. Valesin yerinde ben olabilirdim. Iyice sinirlenmiştim. Duvara bir yumruk geçirdim. Ellerim acımıştı ama umrumda değildi. Valese noluyordu ya hayırdır?? Kıskanmışmıydım Kumsalı hayır sanmıyorum. Daha kizi çok iyi tanimıyorum bile niye bu kadar düşünüyorum. Ordan uzaklaşarak evime geldim. Yatağa uzanıp Valesle Kumsalı düşünmemeye çaliştım. Her seferinde dahada sinirleniyordum. En sonunda uykuya dalmışım.

Baturay Anar ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin