Hüzünlü FİNAL

813 43 66
                                    

3. Kisi ağziyla anlaticam neyse okuyun siz shwjjeje

4 ay geçmişti. Baturay 4 ay icersinde Kumsala olan askini satirlara dokmustu. Bugün son günüydü. Çok mutsuzdu. Ölüceği için değil ölürken Kumsalı goremeyeceği ve ona ilk ve son kez seni seviyorum diyemeyeceği için üzgündü. Baturay son kez Kumsalın evini görmek için yol aldı. Evine vardığında her zaman ki gibi kapı kırık ve içersi gözüküyordu. Içeri girdi. Son kez heryere baktı. Kumsal ın fotoğraflarına baktı. Sonra yatağina uzanıp yastığını koklamaya başladı. Onun kokusu vardı. Gözlerinden yaslar gelmişti Baturayın. Ona hazırlanmış olduğu odaya gidip elindeki günlüğü nereye koysa diye düşündü ve yer aradı. Ordaki küçük çekmeceyi gordu ve hemen orayi günlüğü koyup çekmeceyi kapattı. Bi umut vardı içinde, belki geri döner diye yazmıştı. Ona olan sevgisini bilmesini istiyordu. Saatte baktı ve oradan uzaklaştı yalnız ölmek istiyordu. Kimsenin bilemeyeceği bi yere doğru belki evine...

Kumsala gelicek olursak Kumsal Amerikaya alışamamış ve Sude yi özlemişti. En çokta Baturay ı ilk uçakla evine dönmeyi karar verip yola koyuldu. Şansına hemen kalkıyormuş uçak. Ona binip yol boyunca Baturayı düşundü. Ona açılmayı ve onu bırakmamaya karar verdi. Yol boyuna gülümseyip ikisinin hayalini kurdu. Çocuklari olsa nasıl olurdu diye düşündü. Sonra heyecan bastı ona. Saatler geçmişti Kumsal ucaktan inip hemen Sudeyi aradı. Sude telefonu actığında haliyle kızgındı. Bi güzel sövdükten sonra arkadaşina kizamayip onu ne kadar özlediğinden bahsetti. Kumsal olduğu yerin komunu atıp Sudeyi çağırdı. Sude koşturarak oraya geldi. Sımsıkı sarıldılar birbirlerini bırakmıcak şekilde. Bazen kahkaha atıyorlar, bazen ağlıyolar, bazende şaşırarak birbirlerine bakıyorlardı. Kumsal yorulmuş bir vaziyette esnedi. Uykusu gelmemisti ama yorulmuştu. Bunu Sudeye belli ettirerek Sudeden eve gitme iznini aldı. Taksiye bindi. Gideceği yeri söyledi. Evini çok özlemişti. Taksiden indiğinde şoka girdi. Kapısı kırıktı. Hemen bavullarini ortada birakıp koşturarak eve girdi. Hırs var diye korkmuştu ama evi iyice didik didik baktıktan sonra hirsızın olmadığını farketti. Neden kırılmıştı ki kapı diye düşündü kendi kendine. Bir şey farketti. Baturaya yaptıği odanın kapısı açıktı yavaş yavaş yanaşıp odaya girdi. Çekmecenin 2 cm oynamıs olduğunu farkedip hemen çekmeceyi açtı. Çok dikkatli bir kızdı. Içinde bir defter buldu. Koltuğu oturup okumaya başladı. Birden hönkürerek ağlamaya başladı. Arasıra çığlık atıyor ara sıraa başıni duvarlara vuruyor ara sira kendine kiziyordu. Dinmek bilmeyen gözyaşlarını silip Baturay ın nerde olduğuna bakıcaktı. Taksiye binip evine gitti. Evin kapisi açıktı. Koşturarak eve dogru ilerledi. Koltukya birisi yatıyordu. Iyice yanaştıktan sonra Baturay olduğunu farketti. Yanina geldi. Baturay ona doğru bakıyordu. Hayal gördüğünü düşünüp gözlerindeki yaşlara engel olamadı.

Baturay
"Sen benim hayalimdesin nolur git zaten ozledim."

Kumsal
"Hayır ben gerçeğim. Nolur ölme bak ölmiceksin sen tamam mı ? Şimdi uzman doktora gidiyoruz ve o seni iyileştirir."

Baturay
"Geldin... ölsemde gam yemem seni gördüm ya yeter bana o"

Kumsal
"Evet geldim. Seni hiç bırakmıcam bundan sonra sende beni bırakma gitme nolursun böyle konuşma."

Ikisininde sesi titriyordu.

Baturay
"Bak bu gerçeği kabullen son saatlerimiz bunlar hem ben seni asla bırakmıcam ki hep kalbinde olucam hep yaninda olucagim sen beni göremesende."

Kumsal
"Hayir kabullenmiyorum. Daha bizim çocuklarimiz olucakti. Ben bu gözleri goremeden bu sesi duymadan yapamam."

Cümlesi yarida kalmişti. Baturay son kez kumsalın dudaklarıni dudaklarina değdirdi. Uzun süre öpüştükten sonra nefes nefese

Baturay
"Günlükte sana demiştim ya son nefesimde sana seni seviyorum dicem diye.

Seni seviyorum kadın..."

Kumsal
"Bende seni çokk seviyorum gökyüzüm."

Baturay sonsuza kadar gözlerini kapattı. Kumsal onun gözlerini açmaya çalışsada nafile.. Kumsal çığlılar eşliğinde ağlıyordu. Onu kaybetmişti. Sonsuza kadar yeşil gözlere bakamıcaktı. Onu öpemicekti, koklıyamıcaktı, sesini duyamıcaktı. Üstelik kavuşamamıslardı. Birbirlerini deli gibi sevmelerine rağmen doyasıyla sevememişti. Sevgili olamamislardi. Yarım kalmişlardı. Kumsal bunları düşündükçe kafayı yedi. Oradan uzaklaştı. Bu acıyı kaldıramazdı. Eve gitti. Tuvalette girip kapıyı kitledi. Aynada kendine iğrenerek baktı. Aynayı tutup yere firlatti. Her taraf cam olmuştu. Aldirmadı. Ustunden gecti. Ayaklari kesikler icindeydi kan dolmuştu. Bu aci ona yetmemişti. Makasi alıp saçlarıni kesmeye başladı. Kısaltıkça kısaltı. Oysaki kumsal onlari uzatmak icin 4 yilini vermişti ve asla kıyamazdı saçına. Ama kıymistı o gün işte. Sonra aklına başka bir fikir geldi. Baturay sız bir dünya olamazdi onun için. Cekmeceyi açtım hiç açılmamis jileti çıkardı. Banyoya uzandı. Jileti aldı ve yavaşca bileklerini uzatti. Ilk sağı yavaşca kesti. Keserken canı çok yanmistı. Ama hiçbir acı içindeki acıyı hafifletmiyordu. Hiçbir acı içindeki aciyi geçemıyordu. Hiç kimse bu acıyı haketmiyordu. Canı yanan eliyle jileti alıp bu sefer sol bileği kesti. Kanlar akıyordu. Son kez avazı çıktığı kadad bağırdı. Kimse duymuyordu onu. Kimse hissetmiyordu. Yalnizdı. Bir kaç saat sonra banyo kanlar içinde kalmıştı. Sude Kumsala bakmaya gittiğinde tuvalleti çaldı kimse açmayinca kırdı. Kumsalı kanlar içinde görünce ağzını kocaman açıp ağlamaya başladı. O hisle yere yığıldı...

Yıllar sonra;
Sudeyle Mervan evlenmişti. Tatlı mi tatlı çocuklari olmuştu. Hep birlikte surekli Kumsal la Baturay ın mezarlarını ziyarete gidiyorlardı. Mezarları birlesik idi. Aşiklar ayrilmazdı çünki.

HAYATTA ŞANS BIR KERA BAŞINIZA GELİR. BUNU IYI DEĞERLENDIRIN.

VEE SONN TAMAM VURMAYİN KÖTÜ BIR SON YAPTİM AMA KORKMAYIN BIDE MUTLU SON YAPİCAM BU ÜZGUN SEVENLER IÇIN YANI BEN SHSHEHEH . BIDE MUTLU SONDA YAZICAM. FARKETTIM KI 3. ŞAHIS ANLATIM BANA GORE DEGILMIŞ.

Baturay Anar ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin