Şoktaydım. Baturay bana sarılıyor. Kendimi sabah cimciklemesem rüya olduğunu felan düşünücektim. Ama gerçekti. Dünyanin en mükemmel gerçeği...
Başımı omzuna koydum. Bence şuan zaman durmalıydı. Bu sefer ben ona sımsıkı sarıldım. Fazla sıkmış olucam kiBaturay
"Bini sirbist birik simdi biğilirik iliciiim"Ben
"Ayy çok pardon bi an kendimi çok güvende hissedince şeyy fazlaa sıktım galiba"Baturay
"Yok canım estağfirullah ne fazla sıkması ciğerimi söktün alt tarafı."Gülmeye başlamıştı. O kadar mükemmel gülüyordu ki bende dayanamadım haykırdım. Hava kararmaya başlamiştı.
Ben
"Hadi artık dönelim merak etmişlerdir bizi."Baturay
"Gidemeyizz cünki hava karardı ve ben nerden geldiğimizi unuttum. Sabah önümüzü görerek gideriz."Yaa ne diyor bu yaa ben burda onunla felan kalamam onu gordugumde elim ayağım dolaşıyor, konuşmayı felan unutuyorum. Ayrıca Sude beni merak etmiştir yaa.
Ben
"Hayatta olmaz. Burda 1 saniye bile kalamam korkum var benim. Kurtlar bizi yerse nolucak."Ahaa uuulama sesi geldi. Kesin kurt bizim sesimizi duydu ve bizi yicekti. Hemen Baturay in kucağına atladım.
Ben
"O-o ne-neyydii?"Baturay
"Kesin kurt bizi yemeye geliyodur. Senin etin daha tatlı ilk seni yerr."Gülmeye başladı. Bi dakika bana tatlı mı dedii. Etime demiş olabilir ama ustume alınıcaam.
Ben
"Yaa dalga geçme yerse görursün sen. Hem senin ustunde ne işim var benim indirsene beni."Tam indiricekken gene kurt uulama sesi geldi. Boynuna iyice yapıştım.
Baturay
"Anlaşılan bana aşık oldun ve ustumden inemiyosun. Ustume atlayıp boynuma yapışan sensin."Gene o mükemmel gülüsünu attı.
Ben
"Nee münasebeet canımm hallah hallah sinir etme beni."Baturay
"Efendim canımm"Yaa bu adam benle dalga mi geciyorr. Sinirimm bozulduu yaa. Ustunden indim ve olabildigimce kosarak ondan uzaklaşmaya çalıştım. Peşimden geliyordu. Ondan daha hızlı koştum. O kadar hızlı koştum ki yerde ki odunu görmedim. Ona takılıp düştüm. Çok canim acıyordu.
"Aaaaaaaaa çok acıyorrr."
Baturay beni gördüğü gibi hızlıca yanıma gelip çömeldi.
"İyi misin?"
Ben
"Hee iyiyim keyfimden bağrıyorum ben la bu nasıl soru görmüyo musun?"Baturay beni kucaklayıp bi ağacin altına oturturdu.
Baturay
"Ohaa felaket kanıyor. Kim dedi sana koş benden kaç diye bak noldu."Ben
"Kaçmıyordum bi kere."Baturay
"Ya ne yapıyordun bayan çok bilmiş."Sözün bittigi yer evet kaçıyordum. Ama kabul edemem. O yuzden lafi değiştireyim hemen
Ben
"Off cok acıyor bir şeyler yap."Baturay hemen tişortünden bir parça yırttı. Kanayan yere bastırıp sabitledi.
Baturay
"Kanamayi azaltır kendimize kalıcak bi yer arıyalım."Başımı salladım.
Baturay
"Istersen bana dayan böyle yürüyemezsin."Ben
"Sen beni tanıyamamışsın ben koşarım bile."Diyip ayağa kalktım tam yürüyecekken canım o kadar felekat acıdı ki kendimi toparlayamadım ve düştüm. Baturay a rezil oldum. Niye idealaşıyordum ki alt tarafı ona tutunucam. Heyeecan yok sakinn Kumsall.
Baturay
"Dedim ama dimi sana bana tuttun işte niye idealaşıyorsun benle."Ben
"Çünki senin yaninda afallıyorum.""Nasıl yanii?"
Off ona hayrani olduğumu ona aşık olduğumu söyleyemezdim. Çünki bilmesini istemiyorum.
"Boşver."
Ona tuttundum. Off erkeksi kollara bak bee. Belime elini koydu. Bende elimi onun diger omzuna koydum. Şuan midemde kelebekler uçuşuyor gibi hissediyorum. Alışık değilim yani kim alışık olabilir ki zaten. Hayrani olduğun insan yanında yani.
Ben
"Baturaay hallah gelmedik mi yaa? Ayaklarım koptu burda."Baturay
"Istersen sırtıma alıyım seni. Bi dakikaa sen benim ismimi nerden biliyorsun tanıştığımızı hatırlamıyorum."Ahaa sıçtım takip ettigimi anlamamalıydı. Ne yalan uydurdam aha buldum
Ben
"Seyyy ımmm kırmızı yanaklı vardı ya onun senin adıni söylerken duydum yoksa nerden bilicem yani dimi öhöm."Baturay
"Haaa olabilir bu arada senin adin neydi ya?"Ben
"Kumsal"Baturay
"Bende plajj ahahaa"Ben
"Çok komikti o kadar komikti ki gülmeyi unuttum."Diyip gulumsedim. Neden gülümsedigimi sorarsaniz o kadar harika güluyor ki onun
her gülüşü içimi yakıyor bende bunu dışa veriyorum.Baturay
"Bak gülümsedin ama adına bayıldım Kumsal kızım olursa adını Kumsal koyarım."Duyamıcağı şekilde kızımız demek istedin herhalde dedim.
Baturay
"Nee?"Duymuş olamaz dimi ben bile kendimi zor duyuyorum yani. Ayy yanaklarım gene kızardı. Lanet olası yanaklar sizi. Önemli zamanlarda kızarirsınız tabi.
Ben
"Diyorum ki benim gibi mükemmel bi kız yetiştirmek istiyorsun herhalde."Baturay
"Yok vazgectim sonra kızım senin gibi asi felan olur tövbee."Ben
"Sensin asi hiçte bi kere."Baturay ın ayağı bi sarmaşığa dolandı, pat diye düştü. Düserken benide kendine çekti. Şuan ikimiz yerde ben onun üstündeydim. Burunlarımız birbirine değiyor. Biraz daha yaklaşsam dudaklarımız değicekti. Kalkmaya çalıştım ama ayağım yüzünden bunu yapamiyordum. Tekrar acımaya başlamıştı. Kalbimin atmasından acıyı hissedemiyordum. Kalbim hayvan gibi atmaya başlamıştı. Baturay da duyucak diye baya korktum. Baturay sa yeşil gözlerini gözlerimin kahveliğine odaklamıştı. Yakından daha mi tatlı nee. Gozlerimiz birbirine değiyor yesil gözlerinde kayboluyordum. Baturay konuşmaya başladı nefesi dudaklarıma değiyordu. Midem kanatlanmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baturay Anar ve Ben
FanfictionHayaller gerçekleştirmek için varlar. Sanırim bende şuan gerçekleştiriyorum.