Bölüm 3

777 50 31
                                    

Baturay
"Ustumden kalkmayi düşünüyor musun?"

Ben
"Ustunde durmaya çok merakliyım zaten"

Kendimi zorlayıp ustunden kalktım.  İkımizde kalktığımizda bir tane ev gördük. Baturayın omzundan tutarak eve dogru ilerledik. Kapi açıktı. Iceri girip kapıyı kapattık.1 gün burda idare edicektik artık. Koskoca evde sadece 4 oda mı vardı. Bir mutfak, bir salon, bir tuvalet, bir de yatak odasi vardi. Ayrıca yatak odasında sadece 1 tane yatak vardı oda minnacıktı. Olamaz Baturay la ayni yatakta yatmıcaz değil mi??

Ben
"Imm şey sen tuvalette yatarsin artık."

Diyip koşarak yataga uzanıp dil çıkardım

Baturay
"Hı bi akılli sensin rahatsiz oluyosan sen git yat orda."

Diyip yanıma uzandı. Tuvallette gitsem carpılir miyim? Yok yaa simdi böcekler felan olur hic ugrasamam. Baturaya kalmiştım. Bana baktığını hissettim ona bakmamak icin o kadar büyük çaba gösteriyordum ki Einstein bile ampulu bulmak için bu kadar uğraşmamıştır. Kalbim hayvan gibi atiyordu. Git gide ona daha çok aşık oluyordum. Ikimizde arkamızı dönüp yattık.

Ben
"Ya Baturay şu ayağıni cek zaten minnacık yer daraldım yaa."

Baturay
"Sende az ote git göt kadar yerde yatıyorum şuan"

Gıcık yaa itiraz etmek için önüme döndüm. O da önüne döndü aynanda ve burunlarımız sürtüşüp artık birbirlerine degiyordu. Burnum alev aldı, hatta vücüdumun her bir parcası alev alev yanıyordu. Gözleri gözlerime değiyordu.

Baturay
"Kaysana lan puşt"

..........

"Hey duyuyor musun benii??"

............

"Kumsall sana diyorum!!!"

Hemen kendimi toparladım. Gözlerinin icinde kayboldum napiyim çok tatlıydı. Baka kalmiştim ona. Heyecandan kekelemiyim diye kisa kesmek istedim.

Ben
"Iyi tamam."

Uykuya dalmışım.

--SABAH--

Sabahın güneş ışınları yüzüme vurduğu icin uyanmak zorunda kalmiştim. Gozlerimi açtığımda Baturay derin bir uykudaydı. Ona dokunmak istedim. Nedense ellerim kendi kendine hareket etmeye başladı. Istemsizce Baturay in saçını okşuyordum, ellerim yavaş yavaş sakalina ordanda cenesine kaydı. Baturay birden gözünu acti. Ödüm bokuma karistı yataktan sıçradım. Yere kafa attım bildiğin off canim acımısti. Baturay öyle kahkaha atiyordu ki caktirmak istemedim.

Ben
"Yaaa napiyosun ?? Korkudan ödüm bokuma karıstı gulmesene yaa hiç mi yere düsen kız görmedin."

Baturay
" hayır hayatımda bu kadar deli bir kıza rastlamadım sen manyak mısin alt tarafı uyandim ne var bu kadar korkulacak asıl sen ne yapıyorsun saçımı okşadığını biliyorum."

Nasil yaa hissetti mi haay ağzına sıçıyım.

Ben
"Yok ya ne oksaması sacmalama saçında tüy vardı ben onu almaya  çalışıyordum."

Baturay
"Peki inandım."

Ben
"Neyse yaa artık eve gidebilir miyiz?

Baturay
"Tamam hadi cikalım yola daha iyi misin? Bacağın iyilesti mi?

Ben
"Bomba gibiyim. Iyiyim. Bu arada teşekkür ederim bana iyi davrandığın icin.

Baturay
"Ne demek canım kim olsa aynı şeyi yapar."

Bana canım dedi. Bana banaaa. Kesinlikle bana aşık ondan diyor. Hem kendime hemde ona gülümsedim. Yolla koyulmuştuk. Otostop cekıp birini durduk.

Aslinda daha uzun yazıcaktım fakat yarın okul var erken uyumalıyim uzun zamandır hikaye atmadığımi farkettim yazmaya karar verdim. Umarım beğenmişsinizdir. Okuyan pek yok ama düşünceniz varsa yorumlarda belirtebilirsiniz. Bi daha ki bölumde uzun yazarak telafi edicem.

Baturay Anar ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin