Per. Hubert
-Damian wstawaj zaraz się spóźnisz do szkoły!-Usłuszałem głos matki która wołała mnie z dołu.
-Mamo nie jestem Damian!!-Krzyczałem- I zaraz schodze!!
Otworzyłem oczy patrząc w biały sufit .
-Dlaczego ona mnie tak nazywa- szeptałem do siebie a zapomniałem to przez Karola.
Wstałem i zacząłem się szykować na rozpoczęcie roku. Gdy ogarnełem że nie ułożyłem fryzury szybko chwyciłem za lakier do włosów i podbiegłem do lusterka. Gdy skończyłem układać włoski zeszłem na dól do kuchni zjeść śniadanko.
-Cześć skarbie- powiedziała moja mama kładąc mi na stół tosty.
-Hej mamo- odpowiedziałem dając jej całusa w policzek.
Po zjedzeniu tostów ja wyszłem do szkoły a moja mama do pracy.
Time Skip...
Właśnie skończył się apel i idę do klasy. Usiadłem w ostatniej ławce od ściany i zacząłem coś przeglądać na fb.
-Witajcie dzieci w nowym roku szkolnym.Doszedł do nas nowy uczeń. Nazywa się Karol Kuter- Zaraz, zaraz czy ona powiedziała Karol Kuter? ( dop.aut. a co nie zrozumiałeś co napisałm xd a tak wogóle to Karol będzie mieć 18 lat ) O ja!!! Naprawdę??? Jestem w 7 niebie. Tak, tak przyznaje się jestem gejem. No cóż czasami tak bywa- Ma tyle samo lat co wy. Chcesz coś powiedzieć Karol?
-Nie dziękuje- odpowiedział po czym usiadł koło mnie.
Per.Karol
Okej...Będe chodzić z Damianem do klasy!! Nawet spoko fajny jest z niego kumpel. Dobra teraaz może usiąde koło niego.
-Cześć Damian- powiedziałem na co blondyn się zarumienił. Yy... Okej tylko powiwdziałem Damian.
-Cz-ze-eść- Odpowiedział. Hmm.. Taki jakiś inny się zdaje ale zastanawia mnie dlaczego się zarumienił i się jąka ( dop. aut. Hmm pomyślmy może dlatego że się w tobie Karolku bujaa.. ) dobra czas iść do domu.
-----------------------------------------------------------
Siemanko!! Tak tak okazuje się że Karol jest hetero. Uuu..... Co się dalej stanie czy zmieni zdanie i będzie bi? A tego dowiemy się później? Chcecie więcej rozdziałów?