Per. Hubert
- To już jesteśmy! Tutaj mieszkam. Czuj się jak u siebie w domu. - Powiedział Karol wpuszczając mnie do swojego wsumie teraz naszego domu.Fajnie tu ma. Tylko jest mały problem!
-Karol gdzie mój pokój? - Zapytałem.
- Yy.. No właśnie to ten mam tylko jeden pokój z 2 osobowym łóżkiem ale jak chcesz mogę spać na kanapie.- Ten Karol o wszystkim zawsze musi zapomnieć.
-Nie no spk mi to nie przeszkadza ale pilnuj się swojej połowy bo nie ręcze za siebie! - Powiedziałem z łobuziarskim uśmieszkiem co też Karol zauważył i odwzajemnił taki sam uśmieszek. Ale on jest Kawaii❤🍕- Dobra gdzie jest toaleta? Bo chce się umyć i położyć spać.
- Prosto i w prawo a i ręcznik jest na grzejniku.
Okej prosto i w prawo, prosto i w prawo. O to chyba tutaj.
Time skip 15 min pózmźniej
Per. KarolBoziu ile można się myć. Zapukam.
-Hubi wychodzisz?
*Trzask o kafelki*
Ei Hubi to nie jest śmieszne. Otwieraj albo sam tam wejdę!Martwię się o niego coś tam trzasneło.
Gdzie jest ten zapasowy klucz. O tutaj.-Uwaga wchodze!!!- krzyczałem z kuchni.
Włożyłm klucz do dziurki ( dop.aut.Boziu jak to brzmi xdd ) i przekręciłem.To co zobaczyłem zapamiętam na zawsze....
-----------------------------------------------------------
Polsat
Hahahaha jestem zua!!!Zaraz pisze następny rozdział więc czekajta i oglądajta.
To zdj na górze to jakiś przypadkowy ss.Papapapaa🍕❤❤🍕🍕