Kabus

69 18 0
                                    

Gökgürültüsünü severdi kız.
Belki de onun yerine bağırdığı için seviyordu..

Ben Efsa 20 yaşında hayata küsmüş bir kızım herkes beni güçlü biri sanıyor
Bana her güçlüsün dediklerinde kahkahalar atıyorum.
Cidden güçlü müyüm ?

"Sessizlik hakimdi etrafta. Bulutlar en şiddetinden ağlıyordu. Yıldırımları şimşekleri kim bu kadar sinirlendirmişti. Niye kimse yoktu elimi uzattım karanlığa ama reddetti. Karanlık daha da zifirlendi. Sonra babamın sesini duydum "Meleğim durma orda hadi gelsene herkes seni bekliyor" o tarafa baktığımda niye tüm akrabalar, aile dostları herkes buradaydı? Niye herkes siyahtı? Niye babam beyazdı?
N'oluyo? Hey! Baba? Nerdesin? Hayır hayırr!! Işıkları kim kapattı?"

Hışımla kalktığımda rüya olduğunu anlamam bir kaç dakikamı almıştı. Elimi enseme uzattığımda çok fazla terledigimi anladım. Kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım. Aynaya baktığımda yüzüm beyazlamış, korku dolu gözlerim kızarmıştı. Gözlerimin içi kanlanmıştı, sanırım rüya değil kabustu. İstem dışı yüzüme gelen ıslaklıkla ağladığımı farkettim elimi yüzüme götürdüğümde ellerimin titremesiyle irkildim. Geçti, geçti sadece bi rüya diyerek kendimi teselli ettim...

Banyodan çıkıp bu terle hasta olmamak için üzerimi değiştirdim. Tam yatacakken ayın parlaklığı gözüme çarptı cama yaklaşıp sandalyeme oturdum şuan tek isteğim sakinleşmek böyle bir şeyin sadece rüya olduğunu kabullenmekti. Bunları düşünerek ayı seyrediyordum.

********

Boynumun ağrısıyla gözlerimi araladım. Ahh!! Dün gece burada uyuya kalmışım. Ayağa kalktım ve ilerlerken boyun ağrısına tüm vücudumda katıldı. Saate baktığımda daha 08:38 di. Bi anda kalbim hızını arttırdı gördüğüm rüya aklıma gelince gözlerim doldu. Hep buna benzer rüyalar görürdüm yada kabus mu demeliyim yoksa.. İstemediğimiz kişiler neden rüyalarımıza gelir ki! Babam benim için öldü diyerek odadan çıktım. Mutfağa gittiğimde annem kahvesini yudumluyordu.

"Anne, günaydın"

"Günaydın kuzum erkencisin"

"Evet, öyle oldu umut nerde?"

"Yatıyor daha canım. Kahve ister misin"

"Olur. Sonra ben kahvaltı hazırlarm küçük bey de kalkmış olur." tebessüm ederek.

Umut benim kardeşim aramızda iki yaş olmasına rağmen küçük bey derim.

Umudu kaldırmak için odasının kapısını tıklattım her zaman ki gibi duymayınca içeri girdim gördüğüm manzarayla kıkırdadım küçük bey ters uyumuştu bacaklarının altındaki yastığı alıp kafasına geçirdim
"kalk artık sabah oldu gıcık"
kahkahalarla uyandırmaya çalıştım. Gözlerini aralayıp
"kızım belamısın sabah sabah yürü git yatacam ben" diyerek yastığını elimden alıp uyumaya devam etti.
Demek öyle.
Başucunda ki bardakta su olduğunu görünce hemen alıp suratına attım. Küfür mırıldanıp kalkmak için harekete geçince bende hemen kaçtım mutfağa koşarak ikimiz gelince annem de güldü umut kahvaltıyı görünce sakinleşti

"Eveet, ımmm, sanırım acıkmışım"

diyerek atıldı hemen.
Tebessüm ederek bardaklara çayı doldurduktan sonra kahvaltımızı yaptık.

********

Salona ilerleyip kendimi attım koltuğa biraz oturduktan sonra gelen mesaj sesi ile telefonuma uzandım kilidini açtım ve mesaja tıkladığımda Yaren'dendi.

Gönderen: Şifahatun'um

"knk yarın geliyomuşsun. Tü tü tü!!
Verdiğim emeklere yazık olsun insan bi haber verir geleceğini annenden öğreniyorum knkların en best kankasına.."

Kıkırdayarak cevap verdim

"ah annem yaa sürpriz yapacaktım ben sana nasıl söyler oldu mu şimdi jsjsjs
Mete den haber var mı knk gördün mü hiç?

Gönderen: Şifahatun'um

"Sevgili yapmış ya knk yakışıklı çocuq hic boş durur mu :D"

"Haddiii :Dd ben oradayken ona bakan kızlara onun gay olduğunu söylediğim meteor sevgili yapmış öyle mi gitti gitti gittii gül gibi çocuk gittiii asdfgs"

Annem de benim kahkahalarımı duymuş olmalıki "kuzum neye gülüyorsun sen bakim" diyip salona yanıma geldi. "He yok anne ya Yaren'le konuşuyorum iste niye geleceğini haber vermedin diyo da işte öyle. Hem anne sen bizim ilişkimizi bilmiyor musun biz en ufak şeye kahkaha atmasak olur mu hiç"

Annem dediğim şeye gülerek mutfağa gittiğinde bende Yaren'e:

Gönderilen:Şifahatun'um

"İyi knk öpüldün selam söyle tayfaya bu arada bi geleyim o kızın ağzından girip burnundan çıkacağız ayakkabı bağcığından rimeline kadar eleştirecez görüşürüz bby."

Valizimi toparlamak için odaya gittim son çantamada makyaj malzemelerimi aldiktan sonra odadan çıktım pek makyaj yapmam ama gözlerimi ön plana çıkarmayı seviyorum rimel ve eyeliner vazgeçilmezim..

Annemi öpüp çıktım evden otobüse binmek için yola koyuldum..

********

Sonunda yolculuk bitti özlemiştim buraları gideli 2 yıl olmasına rağmen.. Gözlerim dolmuştu eski anılarım aklıma geldi zaten bu yüzden gitmiştik ya buralardan neyse..

Yareni gördüm koşarak bana geliyordu bende onu görünce koştum sarıldık çok özlemiştimm ağlamaya başladım gözlerimi silip öptü
"artik ağlamak yok ben hep senin yanındayım bitanem ama sende artık gitmiceksin olur mu?"
"Olur" dedim buruk bir gülümsemeyle.

Geride annem ve kardeşimi bıraktım  onlari çok özlicektim sık sık ziyaretlerine gidip özlem giderecektim..

Yaren valizimi alıp arabasının bagajına bıraktı ve son ses müzik açıp ilerledik. Müziğin verdiği huzurla yolu izledim..

********

1Siyah 1MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin