Karanlık

43 13 0
                                    

~Media; Efsa YILDIRIM~

Bir iki saat daha oturduk sonra eve gelmiş, duş almış ve şuan yastığa kafamı koymuş uykuya hazırlanıyordum ki telefonum çaldı arayanın kim olduğuna dair hiç bir fikrim yok en sonunda açmamaya karar verdim ve gözümü kapattım.

Gelen mesajla irkildim kim olabilir ki...
"Merhaba kızım ben baban dönmüşsün seni çok merak ettim izninle seni görmek istiyorum."

Gözlerim doldu ne cürretle beni arıyor onca zamandan sonra!! Merak etmişmiş hayatımızı mahveden adam beni görmek istiyormuş!!! Adam mı insan bile denmez ona...

-Sen benim babam değilsin anladın mı öldün sen benim için öldünnn!!!
Sakın karşıma çıkma senden nefret ediyorum!!.

Ben 9 yaşındayken bıraktı bizi. O koskoca yılları babasız geçirdim kalbim acıya acıya yaşadım nefret ede ede yeni yaşlara girdim intikam diye diye hayal kurdum 12 yılda kime derdimi anlatsam hep dertli yerimden vurdular sonra arkadaşlarımı azalttım sustum kimseye derdimi anlatamadım.
Herkesin grubu vardı ben tektim herkesin sevgilisi vardı ben yalnızdım alışmıştım beni seven babam olmadı ki seven bir adam olsun kalbimi kapattım aşka sırrımı kapattım dosta..
Hiç unutmam okul zamanıydı öğretmenimiz babasının ölümünü anlatıyordu nasıl baba sevgisinden mahrum kaldığını falan bende başladım söze dedim ki hocam siz en azından gidip babanıza dua ediyorsunuz azda olsa mezarında hasret gideriyorsunuz peki ben bakın mahkemeden geldim sarılmasını beklediğim babam bile yüzüme bile bakmadı
Sizin şikayet ettiğiniz hayat benim hayalim dedim.

Nasıl uyudum hatırlamıyorum ama bir gerçek var ki ben babasız kalmadım babam beni babasız bıraktı.

********

Artık hayat benim için yeni başlıyordu baba sevgimi bi tarafa bıraktım intikam nefret doluydu hayallerim, kalbim, baba lafından nefret eder olmuştu.

Artık sokakta, cadde de baba kız görsem ağlamıyordum içten gülümseye biliyordum artık arada espiriler bile yapıyordum.

Hayatım normal giderken sinirli ve agrasif olmaya başladım annem beni babama benzetiyordu babam gibi olmamdan korkuyordu sanırım hep bu yüzden kavga ediyorduk ama yinede annemi çok seviyorum cennet kokulu bir annem olduğu için Rabbime şükretmeliydim.
Annem iyiki var.
Mutsuz olmak için bir sebep yok aslında artık üzüntü değilde bir korku vardı ya annem de bırakıp giderse ya o ölürse annemin acısını nasıl kaldırırdım. Her gece dua ediyordum Allaha annemi benden almasın diye..

********

Sabah olmuştu dağınık saçlarımı toplayıp lavabo ya gittim elimi yüzümü yıkadım aynada kırmızı olan gözlerime baktım çok yorgun hissediyordum tekrar odama gidip yatağımın ucuna oturdum boş boş odaya bakıyodum.
Fazlalık gibi hissetmek nedir bilir misiniz?
Kim diyor uzaklıklar sorun diye Asıl sorun yakınlıklar..
Kahvaltımı yapıp hazırlanmak için odama gittim.
Siyah kot pantolon üzerine beyaz bir tişört ve deri ceketimi giydim. Saçlarımı at kuyruğu yapıp göz kalemini de sürdüğümde ise hazırdım. Makyajla falan uğraşmazdım, sevmezdim de ama göz kaleminin yeri bende ayrıydı.
Gözlerimi çok seviyordum ve belirgin hale getirmek hoşuma gidiyordu.

İşlerimi hallettikten sonra odamdan çıktım. Ayakkabılarımı giyip Yaren'e mesaj attım.
Gönderilen; Şifa Hatun'umm
-Canım ben evden çıktım 10 dk'ya mekanda olurum. Diyerek telefonumu cebime koydum. Mekan bir kaç sokak aşağıda olduğuna için yürümeyi tercih ettim. Dün gece ki yağmurdan kalan su birikintiler vardı  üzerinden atlayarak ilerliyordum. Bu da mutlu olmama neden oluyordu.

Mekana geldiğimde çocuklar beni bekliyordu. Koşarak yanlarına gittim ve ilk berk beni görünce.

"Ooooo başkan gelmiş beee" deyip beni kucağına alıp döndürdü.
O hala döndürürken bir anda "Şeftali" dediğimde beni indirdi ve gıdıklamaya başladı. Çok sürmeden gıdıklamayıda bırakmışı.
Daha sonra Beyzaya sarıldım "çok özledim sizleri"
Beyza "Bizde seni çok özledik bu son olsun bi daha bırakma bizi"
"Bırakırmıyım hiç bundan sonra hep beraberiz jsjsjs"
Masaya oturduk garson geldi
"Hoşgeldiniz. Ne alırsınız efendim?"
Yaren "Mmmm. Çikolatalı süt, muzlu pasta, birde alman Pastası" Te Allam yaa bu kız nasıl bu kadar yiyor da bu kadar fit duruyor sporda yapmıyor.
Berk "Türk kahvesi alayım sadece"
Beyza "Limonata"
Ben dee "Çikolatalı pasta ve kola" çikolata vazgeçilmezim demişmiydim. Demediysemde bilin istedim.

Motor sesiyle yüzümü o yöne çevirdim uzun boylu biriydi kaskını çıkarıp etrafa baktı o an göz göze geldik sarışın mavi gözlü tatliş bir çocuktu. Hemen görmezlikten geldim ama ona baktığımı anlamış olmalı çünkü buraya doğru geliyordu.

❀❀❀❀

1Siyah 1MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin