Ayaz'ın İtirafı

42 12 0
                                    

(Medya: Ayaz Arkan , Berk Demir & Beyza Koran)

"Efsaaa" diye seslendim.
Duymadığını anlayınca omuzuna dokundum hızlıca arkasını dönüp bana kaşları çatık baktı.
"Ne yapıyorsun be beni korkuttun"
"Özür dilerim Efsa sana seslendim ama duymadın seni çocukların yanından ayrılırken gördüm."

"Imm,evet hem niye burdasın beni takip mi ettin."
"Hayır, kızlardan öğrendim bu yöne doğru geldiğini.. Seni merak ettim sadece.'

".." bana bakmıyordu gözlerini kaçırıyordu..
"Efsa, iyi misin ?" dedim
Uzun bi sessizlikten sonra gözlerime bakıp cevap verdi.

"İntihar etmeyi düşünmem dışında gayet iyiyim."

Ne demekdi bu Efsa neler söylüyor..anlamayan gözlerle ona bakıp "İntihar mı?!!"
Sonra bana gülümseyerek devam etti.
"Takılıyorum yaa, merak etme daha ölmek için erken" diyip göz kırptı.

Hic bana öyle gelmedi bu kızda biseyler var ve ben bunu öğrenecem..
"Peki, biraz yürümeye ne dersin."

Efsa'nın gözünden

Yorgun gözlerle bakmaya çalıştım şuan tek isteğim eve girip uyumaktı..

"Ayaz, üzgünüm kendimi iyi hissetmiyorum müsadenle eve gidip uyumak istiyorum."
"Peki" dedi tam gitmek üzereyken tekrar bana dönüp "Efsa, numaranı verir misin? Seninle tekrar konuşmak istiyorum.. tabi sende istersen .."

Gülümseyerek telefonu istedim o da bana gülümseyerek uzattı ve telefonuna numarami yazdım ona geri uzatıp "görüşürüz" dedim.

Motoruna bindikten sonra bana baktı ve sürmeye başladı bende içeri gidip bi seyler atıştıktan sonra duşa girdim ve şuan kendimi daha iyi hissediyorum kedicik picamalarımı giydikten sonra yatağa uzandım gözlerimi kapattım o an aklıma gelen tek şey babamdı.. Onunla hesaplaşmadan ölemezdim zindan ettiği hayatı zindan edeceğim ona..herşey belki de daha farklı olacaktı ama yaralar için biraz zaman lazımdı tek ilaç şimdilik zamandı sadece zaman ..

********

uyanıp hazırlandım bir parka gidip ağacın kovuğuna yaslanarak oturdum o kadar derin bir hal almıştım ki Ayaz gelip yanıma oturmuş ama ben farkında değildim elini şıklatarak "dalmışız" dedi. Ben sıçrayarak "sen" dedim "ne işin var burada" diyerek çıkıştım yalnız bırakmasını söylesemde gitmedi bir süre sadece sustuk daha sonra Ayaz elimi tutarak beni bırakmayacağını ve beni sevdiğini söyledi.. Ben
"ne diyorsun ne saçmalıyorsun!" diye çıkıştım ve oradan koşarak ayrıldım o kadar hızlı koşmuştum ki herkes bana şaşkın şaşkın bakışlar attı ve elim ayağımın titremesi geçene kadar bir banka oturdum ve kendi kendime ne saçmalıyor bu ne aşkı ne sevgisi olamaz tekrar üzülüp hayatımda kalan son dalımı kıramam olmaz böyle bir şey kendimi toparladım telefonum habire çalmaya başladı arayan Ayazdı sonunda kapatmak zorunda kaldım telefonumu. Eve doğru gittiğimde Yaren çıktı karşıma telaşlıydı neden telefonumun kapalı olduğunu sordu şarjımin bittiğini söyleyerek bi sure beraber yürüdük
Yaren " bi sıkıntı yoktur umarım yüzün çok solgun gözüküyor." dedi iki eliyle yüzümü avuclarinin içine alarak..gözümden iki damla yaş aktıktan sonra konusmaya başladım.

"İyiyim, ben sadece bazı olaylar beni yordu bunu daha sonra sana anlatırım olur mu" o da kafasını onaylar seklinde sallayıp "Tamam bitanem. Aramanı beklicem " diyerek sarıldık birbirimize ve sonra eve gidip uzerimi değiştirdim..
Aksam yemeği yapmak için mutfağa gittim canım bisey istemiyordu pek ve buraya geldiğimden beri iştahim kesilmişti dolaba bakıp birşey yiyemiceğimi düşünerekten uyumaya gittim..

Yatağıma uzandıltan sonra telefonumu açtım 38 cevapsız arama ve mesajlar.. Arıyanlar Ayaz ve Yarendi.. Yarene mesaj attım
Gönderilen: Şifahatun'um

"Ayaz beni sevdiğini söyledi..ve ben çok şaşırdım beni biliyorsun hayatıma kimseyi almak istemiyorum..çok üzgünüm yaren ne yapacağımı bilmiyorum..."
Bi süre sonra cevap Geldi.
Gönderen:Şifahatun'um

"Ayaz'ın seni sevdiğini tahmin etmiştim ve seni çok iyi anlıyorum canım, babandan sonra ve Rüzgar'dan sonra hic bir erkeğe güvenmemen bunun için bende üzgünüm ama eminim ki Ayaz çok iyi biri kendini üzme yarın yanına gelince bunları daha detaylı konuşuruz.."

Bende bi süre sonra cevap yazdım
"Tamam canım görüşürüz iyi geceler"
Yarenden de iyi geceler yanıtı gelince gözlerimi kapadım.

3 yıl önceydi..

Medya; Rüzgar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya; Rüzgar

Okul bitmişti mezuniyet töreninde Rüzgar yanıma gelerek beni çok sevdiğini söyledi gelene kadarda bekleyeceğini bu kez kaçmadım ve bende..bende seni seviyorum dedim bunu hangi akılla söyledim bilmiyorum ama söyledim işte mezuniyetten eve döndüğüm de yarın için buluşacağımız bir yer için benden rendevu alarak buluşacağımız yeri konum attı o gün içim içime sığmamıştı buluştuk ilk kez biriyle böyle geziyor böyle mutlu oluyordum günler geçti derken arkadaşları ile tanıştım arkadaşları ne kadar memnun kaldıklarını söyleseler bile memnun olmamış gibi bakıyorlardı..o günden sonra arkadaşlarıyla tek buluşuyor bir şey olduğunda bile onları çağırmıyordu sorunca kestirip atıyordu bir ara yine arkadaşlarını bir kafede topladı kız arkadaşları ile kafenin giriş kapısı arkadaydı onların masası kapıya yakındı girerken duydugum cümleyi ölsem dahi unutmayacaktım dediği şey ise 'babası sevmemiş benmi seveceğim maksat eğlence' diyince bende ipler koptu alkışladım ve Rüzgar şok geçirmişcesine suratıma baktı bense arkama bakmadan koşarak oradan ayrıldım ertesi gün İstanbula gittim artık nefret ettiğim bir kişi daha vardı anılarımda o gece ağladım ve değmeyeceğini düşünerek susarak o şehirden ayrıldım unuttuğum babamı hatırlatarak intikam planlarımı tetikletti ve intikam almadan babamdan ölmeyecektim Rüzgar mı ?
Onu da Allahıma havale ettim erken anlamak benim için kurtuluştu bağlanıp çözülemeseydim bağlanmadan kendiliğinden olay çözüldü ama yağmur olup yer yüzüne ağlayıp rahatlayacağıma tüm gökyüzünü karartmaya kararlıyım.

❀❀❀❀

1Siyah 1MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin