" Işleme geçiş tarihi, 29 ekim 2016
Islem tamamlanmadan önce yaşanan olay dökumü, Cihaz beynin kontrol kısmına düzgün oturmadığı için kontrol elde edilemiyor ancak bağlantı halen var. Idam tarihine kadar dokunulmamasına karar verildi. Idam tarihinden sonra cihaz tekrar takılacak.
Son işlem tarihi- idam: 14 kasim 2026
Islemden sonra kullanım amacı: Halen beyin kontrolu sağlanmaya çalışılıyor. "
Evet onu kontrol edemiyorlardı. Belki beynini buraya yönlendirebiliyorlardı ama kendi hataları yüzünden onu kontrol edemiyorlardı. Cihazı düzgün takmamislardi ve halen de çıkarıp tekrar düzgün yerlestirmeye çalışıyor olmalıydılar. Yani eğer bu kitaplar düzenli olarak güncelleniyorsa ki bu evren hayali bir evrense güncellemesi o kadar zor olmamalıydı. Şu an burası bir bilgisayarın içi gibi görünmeye başlamıstı bana. Bilgileri dökunanlayan bir bilgisayar. Ve büyük ihtimalle oyle olmalıydı. Bizi beynimizdeki o cihazlar sayesinde bilgisayarın içine bir yere hapis etmis olmalıydılar. Bu bilgisayar aleminden çıkmanın bir yolu olmalıydı ve bu yolu jason ile birlikte bulabilecegimize emindim. Biraz dusunursek bunu bulabilirdik. Tek gereken biraz zihin yormaktı. Bir şeyi unuttuğumu fark edene kadar kendimi bu bilgisayarın dışına çıkarabilmek çok kolaymış gibi geliyordu, okula gittiğim sıralarda bilgisayarda bazı proglamlama veya birinin bilgisayarına sızma gibi basit seyleri yapabiliyordum ancak o zamanlar bile koruyucu programlar yüzünden bu oldukça zorken şimdi, yani on yıl sonra, daha imkansiz hale gelmiş olmalıydı. Hemde şu an içinde bulunduğumuz yerin bir bilgisayar olduğundan bile emin değildim. Bilgisayar olsa dahi nereden kumanda edebilecegimi bilmiyordum klavye veya fare dahi yoktu...
Iyice sacmaladığımı fark ettiğimde dusunduklerimi Jason'a söylemeden başımı umitsizce iki elimin arasina alip dirseklerimi masaya dayadim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esrarengiz Okul (Tamamlandı)
Mystery / ThrillerBuraya bak cılız okur. Senin geçirdiğin tüm o uykusuz geceler gibi yüzyıllar geçiren Carryhall Lisesi öğrencilerine bak. Bak ve elindeki loş telefon ışığıyla korunmaya çalıştığın gecelerin bu muhteşem yaratığını gör. Bana bak. Ben insan hayatlarını...