4.

445 21 0
                                    

Probudila jsem se plná energie do nového dne. Vydala jsem se do koupelny, udělala ranní hygienu, zbalila si do tašky věci na pravděpodobné hodiny a vydala se na snídani. Ve společence jsem potkala Toma. ,,Ahoj Tomi," usmála jsem se na něj. ,,Ahoj Mary!" Odvětil mi radostně a já se musela usmát ještě víc. ,,Tak asi půjdem na snídani ne?" Zeptala jsem se a Tom jen přikývl. Vydali jsme se tedy na snídani a celou dobu si povídali o tom jaký asi dnešní den bude.

Po snídani, při které jsme dostali rozvrhy jsme se s Tomem vydali na naší první hodinu kterou mělo být přeměňování. Jen co jsme s Tomem dosedli do lavice zazvonilo se a do třídy přišla učitelka. Hodina probíhala velmi klidně a po zavonění jsme šli na další hodinu. Takhle se to opakovalo několikrát až nastala hodina na kterou jsem se nejvíce těšila. Létání!

,,Postavte se vlevo od svého koštěte, natáhněte nad něj pravou ruku a řekněte hop!" Přikázala nám učitelka. Řídila jsem se přesně tím co řekla a koště mi okamžitě vlétlo do ruky. U Toma tomu však nebylo. Ať se snažil jak se snažil koště ho prostě neposlechlo. Učitelku asi již nebavilo čekání a tak řekla: ,,Teď nasedněte na svá košťata! Ti kterým koště nevlétlo do ruky ho jednoduše vezmou. Až zapískám odrazíte se od země, obkroužíte okolo támhletoho stromu v libovolné výšce a přistanete tady!" Řekla a ukázala na místo vedle ní. Jakmile pískla všichni jsme se vznesli. Většina lidí zůstala nízko, ale já vyletěla asi deset metrů nad zem, obletěla jsem ten strom a jako první přistála. Tom narozdíl ode mě letěl snad nejníže jak to šlo a přiletěl až mezi posledními. ,,Copak Tomi? Snad si se nebál?" Řekla jsem ze srandy a šťouchla do něj. ,,Nech toho Mary! Jednoduše mi to nejde," řekl vyčítavě, ale taky se usmál. Po skončení hodiny jsme se vydali na oběd a smáli se úplným prkotinám.

Ahojky! Vím že jsem dlouho nic nevydala, a moc se za to omlouvám, ale ve škole je to horší a horší... Pořád víc úkolů a navíc tenhle čtvrtek budeme mít projekt Velikonoce a každá třída má mít taneční vystoupení, a jelikož já jsem v tanci docela dobrá tak jsem se samozřejmě přihlásila... No nebudu vás tu zatěžovat mým životem. Mějte se!

Vaše TerkaVeverka

Forever Begining (HP - FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat