S Tomem jsme byli samozřejmě v knihovně a hledali jsme místo, na kterém by mohl být vstup do tajemné komnaty. Já přišla na to, že ji nikdo neobjevil jen proto, že nejsou dědicem Salazara Zmijozela a pak mi došlo že Zmijozel byl hadí jazyk a jeho potomci také a tak se tajemná komnata musí otevírat hadím jazykem. Kvůli mému zjištění nám zbývalo jen najít vchod. Předpokládali jsme že to bude nenápadné místo, které je lehce přístupné a vchod bude označený, ale jen tak že si toho člověk na první pohled nevšimne. Ani jeden z nás ale neměl tušení jaké místo by to mohlo být.
Zrovna byla přestávka mezi hodinami a já se šla upravit do koupelny. Jen co jsem vešla, rozešla jsem se k umyvadlům a měla v plánu si opláchnout obličej. Zatočila jsem kohoutkem, ale voda netekla. ,,Tenhle nikdy nefungoval," promluvila na mě jedna Havraspárka z našeho ročníku. Já se na ní jen usmála a opláchla se i vedlejšího umyvadla. Ta Havraspárka už odešla a mě to došlo. Lechce přístupné místo a nikdy nefunkční umyvadlo na místě kde jedním mávnutím hůlky můžete opravit skoro vše a ještě k tomu by to nikoho nenapadlo. Zatajil se mi dech a začala jsem si prohlížet kohoutek a pak jsem si toho všimla. Malý had na straně kohoutku, který vypadal skoro jako živý když jste se na něj dívali déle. Věděla jsem, že to musím okamžitě říct Tomovi.
Běžela jsem přes celý hrad jak nejrychleji jsem mohla. S Tomem jsme sice měli všechny hodiny stejné, ale teď při volnu se Tom zašantročil do knihovny, což znamenalo vybíhání tří pater, a tak když jsem dorazila do knihovny a zřítila se na židli u jeho stolu nebylo se čemu divit. ,,Co se děje Mary?" Zeptal se mě Tom lehce šokován mým příchodem. ,,Na-našla jsem," popadla jsem zhluboka dech, ,,Našla jsem vchod." Jen co tato slova opustila má ústa Tomův výraz se kompletně změnil. ,,Kde?" Zeptal se mě a tak jsme se vydali na cestu do druhé části hradu.
,,Tady to je," ukázala jsem mu malého hádka na kohoutku umyvadla v dívčí umývarně ve třetím patře. Tom si šokovaně prohlížel rytinu a pak něco zasyčel. Umyvadla se od sebe odsunula a to před námi zajelo pod zem otevírajíc nám tím cestu. S Tomem jsme se na sebe s úsměvem podívali. ,,Já tě miluju Mary!" Rozradostněně mě Tom popadl do náruče a zatočil se mnou. Já se smála a pak jsme spolu skočili dolů.
Dopadli jsme do hromady koster různých malých živočichů a já se třásla odporem a zimou jež tu byla. Tom mě držel za ruku a povzbudivě mi ji tisknul. ,,Je to tu strašidelné," zašeptala jsem. ,,To sice ano, ale když jsi se mnou nemusíš se bát," věnoval mi Tom jeden ze svých úsměvů. Já se na něj také usmála a pak jsme se rozešli dopředu k jakémusi poklopu. Byl to poklop s osmi hady jež ho drželi zavřený a když Tom promluvil hadím jazykem tak se objevil další had, který poklob obeplazil a tím posunul ostatní hady tak, že se vchod otevřel.
Tajemná komnata byla masivní místnost, po celé délce jíž stály z obou stran masivní hadí sochy a přímo před námi byla socha Salazara Zmijozela samotného. ,,U Merlinova plnovousu..." vydechla jsem unešeně. Tom se jenom začal smát, pak mě popadl okolo pasu a začal se se mnou točit dokola. Musela jsem se smát s ním a když mě položil na zem políbil mě tak jako nikdy předtím. Byl to asi nejšťastnější den v našich životech a zvládli jsme to co nikdo jiný před námi. Našli jsme Tajemnou komnatu a teď jsme tu se smíchem stáli v obětí a pohupovali se do rytmu neexistující hudby.
Další kapitola je tu! Tessa našla Tajemnou komnatu a teď kdoví co se bude dít... Za týden znovu ahoj!
Vaše TerkaVeverka
ČTEŠ
Forever Begining (HP - FF)
FanfictionTessa Mary Better dívka z čistokrevné kouzelnické rodiny s dobrým srdcem a povahou a mimořádnými schopnostmi. Jak se zaplete do jejího života Tom Riddle? A jaký původ má její velká moc? Čtěte a dozvíte se víc. První díl kvadrologie Forever.