,,Tesso snídaně!" zakřičela na mě mamka z jídelny. ,,Už jdu," řekla jsem a seběhla schody. ,,Všechno nejlepší k narozeninám zlatíčko," řekla mi mamka a taťka se jen z povzdálí díval jak rozbaluju dárky co byli na stole. ,,Jééé! To je nová kometa 1900! Díky, díky, díky!" vykřikla jsem když jsem rozbalila své vysněné koště a obejmula oba své rodiče. ,,Sice v prvním ročníku nemůžete mít vlastní košťata ale i tak jsme se rozhodli že ti ho koupíme." Řekl táta a já jsem se pořád jen zasněně dívala na své nové koště. Po snídani při které mi dorazil dopis z bradavic jsme se vydali na příčnou jelikož je už polovina srpna. ,,Takže já půjdu koupit učebnice a ty s mamkou půjdete pro hůlku, potřeby do lektvarů máme takže ty kupovat nemusíme a jakmile si koupíš hůlku tak se sejdeme u obchodu se zvířaty, kde si nějaké vybereš a pak půjdeme na zmrzlinu," řekl taťka svou zdlouhavou řeč. ,,Jo!" Odpověděla jsem mu chytla mamku za ruku a už jí vlekla k Ollivanderovi. ,,Áá slečna Better. Čekal jsem kdy příjdete. Skuste tuhle hůlku. 8 palců, z březového dřeva, blána z dračího srdce, poddajná." Řekla a podal mi hůlku. Jen co jsem ji vzala do ruky ucítila jsem teplo a po mávnutí z ní vylétli jiskry v zelené barvě. ,,To se mi dlouho nepodařilo, odhadnout hned na poprvé která hůlka si kouzelníka vybrala. Bude to 9 galeonů," řekl. Mamka mu podala peníze a vydali jsme se koupit mi zvířátko. Táta tam už na nás čekal, takže jsme vešli dovnitř a já hned vyhlížela svou vysněnou sovu. Náhle se můj zrak zastavil na úžasné sově. Byla celá černá ale peříčka na konci křídel měla jedovatě zelenou barvu stejně jako její oči. ,,Mami, můžu tuhle sovu?" Řekla jsem a ukázala na ní. ,,Ale samosebou že můžeš," řekla mamka vzala sovu, zaplatila jí a pak jsme se všichni společně vydali do zmrzlinářství.
Ahoj! Doufám že se tenhle příběh někomu zalíbil a bude ho číst, jinak jestli chcete můžete si přečíst nějakou mou jinou knížku (najdete ji překvapivě na mém profilu). Mějte se!
Vaše TerkaVeverka
ČTEŠ
Forever Begining (HP - FF)
Fiksi PenggemarTessa Mary Better dívka z čistokrevné kouzelnické rodiny s dobrým srdcem a povahou a mimořádnými schopnostmi. Jak se zaplete do jejího života Tom Riddle? A jaký původ má její velká moc? Čtěte a dozvíte se víc. První díl kvadrologie Forever.