Bugünden çıkardığım anlam sen ne kadar tatlit yaparsan yap aşk karşısında hiç bir şansın yok. Sadece aşk başına gelince kendin olman gerekiyor.
Artık 16 yaşındayım. Kendimi tanıyorum en ağzından ne istediğimi biliyorum. Hayalim dünya çapında ünlü olmak ve babamın benle ilgili hayallerini gerçekleştirmek. Kızım büyüdüğünde Grammy Ödüllerinde, kürsiye çıktığın zaman, seni ne kadar çok sevdiğimizi hatırlayarak konuşmanı yap. Annen gibi bir gitarist ve benim gibi bir şarkıcı babaya sahip olduğun için seni ailesi sayesinde ünlü oldu sanabilirler ama sen onlara kendini kanıtla diyen bir babaya sahibim. Şu sıralar hayallerimi unuttum. Sadece Hyun Su senin peşinden koşuyorum. Sense beni sevdiğini söylüyosun, Min Su'dan hoşlandığını. Oysa okulun ilk günleri seni kendim gibi saf sanmıştım. Oysa annemin dediği gibi tek saf olan benmişim. Okula geldiğimde Min Su ile seni el ele görmek beni artık eskisi gibi yaralamıyo. Çünkü hayatıma o girdi. Bana o gün senin yanında çıkma teklifi eden çocuk.
Çocuk: Tamam o zaman benimle çıkarmısın Chung Cha ?
-Chung Cha: Oh çıkmakmı ?
Çocuk: Evet seni seviyorum ♥
Hyun Su: Chung Cha sen beni seviyosun, hayır diyeceksin öyle değilmi ?
Chung Cha: Hayır, insanların fikirleri değişebilir ! Bende senden hoşlandım ( 1 adım çocuğa yaklaşır, çocuğu dudağından öper,) Çıkalım.
Çocuk: ( Şaşkın bir şekilde) Oh şey ahh ben ne demeliyim bilmiyorum, pişman olmayacaksın.
Chung Cha: Buna eminim :) ( Önlerinden geçen bir taksiye atlar ve gider.)
3 SAAT SONRA
-Duyduklarım doğrumu Chung Cha, yani sen o çocuğu öptünmü, ve o senin ilk öpücüğündü. Sen Hyun Su'yu sevmiyomusun? O çocuğu daha tanımıyosun bile. Hala inanamıyorum, buna nasıl cesaret edebildin ?
+Eun Hee üstüme gelme. o an aklıma gelen ilk şeyi yaptım ve pişman değilim. O çocuk beni seviyor ve bende ondan hoşlandım. Hyun Su artık umrumda değil, rahat bırak beni.
-Chung Cha seni ne kadar çok sevdiğimi biliyosun ama daha adını bile bilmediğin birinden bahsediyoruz. Umarım farkındasındır.
+Kapatıyorum telefonu güle güle.
Ne yani, adını bile bilmediğim birini öptüysem ? İlk defa aklımdan geçen bir şeyi düşünmeden uyguladım. Hyun Su'yu cidden sevdim. Ona kalbimi verdim. İlk görüşte aşka vuruldum, yaralandım, ağladım daima onunla ilgili hayaller kurdum. Fakat onun ex aşkı oldum. Artık bende senin gibi davranacağım Hyun Su. Yeni benle bir kez daha tanış.
Saat 9.00. Hırkamı aldım, okula gitmek için çıktım. Kapının önünde ferrari markalı spor araba vardı. İçindede gözlüklü bir meteor. Bu yeni çıktığım çocuk Him Chan. Twitter'dan buldum adını. Baksana şuna havasını yesinler.
- Günaydın meleğim, hadi gidelim.
+ Günaydın ^^
( Arabaya atlar, Him Chan sürer ve konuşmaya başlarlar)- Chung Cha bak ne diycem, sen hani bir kız grubu açmak istiyosunya 9 kişilik, bende 6 kişilik bir erkek grubu açmayı düşünüyorum. Böylelikle sana daima yakın olabilirim. Hem düşünsene Grammy ödüllerinde sen ödülünü sallarken bende sana gülümseyebilirim. Nasıl olur ?
+ Him Chan sen bunları nereden biliyosun, hayallerimi ideal erkeğimi ?
- Söylemiştim, hakkındaki herşeyi bilirim ben :) Oh gözlüğünü tak güneş 1 dakika sonra 35 derecelik bir açıyla yükselicek ve gözlerine zarar gelmesini istemem :D
+ O taktım tamam ( Aman Tanrım aklımdan neler geçiyor böyle ? Bu çocuk tam bana göre aşıkmı oluyorum yoksa ben ?)
OKUIDA
X'ler: Şu Hyun Su değilmi yanındaki kim öyle ? - Bilmem ki bu kızı Hyun Su'yla ilgileniyor diye duymuştum. - Ah çok yakışıklı - Bencede çok yakışiıklı yanındaki ama çok yakışmılar. -Aynen :D
- Chung Cha biz çok güzel bir çift olduk baksana.
+ Bencede, Him Chan teşekkürler.
- Ne için ?
+ Ahh hiç, hiç bişey :) Hadi sınıfa gidelim :)
Evet günlüğüm o bana ilk aşkımı unutturabilir. Cidden o bana hiç bilmediğim bir duyguyu yaşattı :D Onun karşısında rol yapamıyorum sadece kendim oluyorum. Beni gerçekten anlayan biri o. Hayallerimiz çok benziyo ve iyi haber. Bugün ikimiz SM ENTİRMENT seçmelerine gittik. İkimiz düet yaptık. Ben seçmeleri geçtim ama Him Chan biraz zorlandı sanırım. Çünkü benim ailemde ünlü ve fazla zorlu olmadı. Ama ona yapılan baskı bana yapılsa ağlayabilirdim. Olsun yine o da seçmeleri geçtiya her şey yolunda :D Hayallerime yaklaşıyorum adım adım. Hayat onunla güzel. Bugün onunla el ele Hyun Su'nun önünden geçtik ve çok kıskandı. Kızlar tuvaletinin önünde beni bekleyip bana kızıcak kadar çok. Fakat kusura bakma Hyun Su. Bugün ilk öpücüğümü aldığım kişinin doğru kişi olduğunu anladım. Sen bana gerçek aşkı yaşattın ama sadece aşkın kötü tarafını, o ise aşkın güzel yanını :) S-E-N-İ U-N-U-T-A-C-A-Ğ-I-M ^_^^_^^_^^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben olmadan yapabilir misin ?
FanfictionBu tam bir aşk üçlemesi olacak ; Himchan Chung Cha'yı, Chung Cha Hyun Su'yu, Hyun Su ise Min Su'yu. AMA BELKİ ZAMANLA HERŞEY DEĞİŞİR. SONE,BABY,EXOSTAN.