-1-

1.6K 157 29
                                    

Přepínal jsem hudbu na svém mobilu, když tu mi Jin zaťukal na rameno. Sundal jsem si jedno sluchátko a hodil po něm tázavý pohled. "Kookie, už jsme tady." Oznámil mi a já se porozhlédl po autobuse. Všichni se zvedali a brali do rukou cestovní tašky. Jakmile jsem se vzpamatoval, udělal jsem to samé a následně jsem vyšel ven z autobusu. Následoval jsem skupinku lidí do budovy.

Ocitli jsme se v menší jídelně a poposedali si na různá místa. Já si jak jinak než sedl k Jinovi a rozhlížel se kolem sebe. Byli jsme tady jediní dva kluci. Trochu mě to znepokojilo, ale hned jsem si vzpomněl, že autobus se sportovci jel hned za námi. "Chvíli strpení, druhá skupinka je už na cestě." Oznámila nám mladá vedoucí. Jak jsem tak pozoroval neznámé tváře, uvědomil jsem si že jsou všechny prakticky stejné. Krátké trička, z kterých jim jde vidět ploché břicho, roztrhané kraťasy a dlouhé, rovné vlasy. Také ani jedna neměla žádný zadek a ani prsa. Byli jak prkna. 

Mezitím co jsem přemýšlel nad nesmysli , druhá skupinka už dorazila. Nějak jsem neměl zájem se tam podívat, ale dívky, které vypadali že každou chvíli zvlhnou, mě k tomu donutili a já se podíval na přicházející sportovce. Dalo se čekat že to budou samí kluci, byli hezcí ne že ne, ale jen jeden z nich si získal mou plnou pozornost.

Kruci. Kousl jsem se do rtu, když jsem si ho pořádně prohlédl. Měl delší, vlnité hnědé vlasy, které mu zlehka padali do očí. Všiml jsem si jeho tří naušnic, které byli rozmístěné do jakéhosi trojúhelníku. Prohlédl jsem si jeho obličej, byl neskutečné nádherný. Má líčka nabrala růžový odstín a pokračoval jsem v hryzání do rtu. Pohlédl jsem na jeho postavu a vydal jsem ze sebe zvláštní zvuk. Byl vysoký a měl krásnou sportovní postavu, přesně podle mích představ jak by mělo vypadá dokonalé tělo. Ten zadek. Pomyslel jsem si a zaregistroval jsem jak mi Jin mává rukou před očima. "Země volá Kooka." Zavtipkoval a já svůj pohled z dokonalého kluka, přesunul na Jina. 

"Promiň, říkal jsi něco?" Optal jsem se ho, když jsem zase přišel k sobě, ale očkem jsem stále pozoroval toho kluka, který procházel kolem mě. Jak kolem mě prošel, ucítil jsem jeho nádhernou vůni. Nevím jak to mám popsat, prostě přirozená klučičí vůně. Kdyby to šlo, ukradnu mu jeho modrou mikinu a čichám k ní. 

Jin zrovna otevíral pusu na znak, že chce něco říct, ale přerušil ho starší vedoucí. Všichni nastražili uši. Prvně se představil a potom začal mlít o tom co se smí a co ne. Dále nám jeho kolegyně řekla program a taky co se týče budíčku či večerky. Jakmile jsme vysvětlování měli za sebou, rozdávali se klíče od chatek, samozřejmě po skupinkách. 

"Chata číslo 10. Kim Namjoon, Kim Taehyung, Min Yoongi." Chlapci se zvedli a šli si pro klíček. S nimi šel i ten překrásný kluk. Začal jsem přemýšlet, které z jmen je to jeho. Myšlenkami jsem byl někde v oblacích a jezdil na růžovým poníkovy, když tu jsem uslyšel své jméno. "Chatka číslo 12. Kim Seokjin, Jeon Jungkook, Park Jimin." Oba jsme se zvedli a čekali až se ukáže náš spolubydlící. Postavil se kluk menší postavy s růžovými vlasy. Jakmile jsem ho uviděl, napadla mě jen jediná reakce. Cute. 

Jin vzal klíček a všichni tři jsme vyšli z jídelny a vydali se najít naší chatku. "Ty jsi Jungkook?" Optal se mě po cestě nervózní Jimin. Zakýval jsem hlavou a usmál se na něj. "Kolik ti je? A tobě Seokjine?" Podíval se na Jina a čekal na odpověď. "Mě je sedmnáct, a tady Kookiemu je čerstvě patnáct. Kolik je tobě?" Jin mu s úsměvem na tváři odpověděl. "Mě je šestnáct." Zahihňal se. Pevně jsem věřil že nebudu nejmladší, ale asi jsem věřil málo. 

Když jsme našli naší chatku, nemohl jsem si nevšimnou tří kluků co bydlí v čísle 10. Jejich chatka byla hned naproti nám. Jimin se za nimi rozběhl a skočil okolo krku jednomu z nich. S Jinem jsme jen zaraženě stáli a pozorovali Jimina. "Tohle jsou mí kamarádi. Jsem tu s nimi." Usmál  se na nás se zoubky a po chvíli nás všechny představil. Kim Taehyung. Zopakoval jsem si jméno kluka, díky kterému mi nehorázně buší srdce a červenají tváře. 

TÁÁÁÁÁÁÁK. První kapitola na světě. Nom.. Kook je z Taeho úplně zblblí. xd BTW Jimin objal Yoongiho. Jasné? Chyby ignorujte. <3 

Tábor; 뷔국 ✔️Where stories live. Discover now