-3-

1.4K 145 9
                                    

Po večeři jsme se vrátili zpátky do chatky a nastal večerní klid ještě než budeme muset jít spát. "Hyung já mám furt hlad." Zakňučel jsem a vykoukl jsem z pod peřiny. "Já věděl že na to dojde." Povzdechl si a začal něco lovit v batohu. Po chvíli vytáhl modrou krabičku a k tomu vytáhl i hůlky. Krabičku mi podal i s hůlkami a já očkem nakoukl do krabičky. "Hyung jsi úžasný!" Zajásal jsem, když jsem spatřil sushi. Poděkoval jsem a začal se cpát. Nabídl jsem taky Jiminovi i Jinovi.

"Tak a za to mi můžeš vysvětlit co to bylo v té jídelně." Řekl Jin s plnou pusou sushi. Nechápavě jsem se na něj podíval, ale po chvíli mi došlo, co má na mysli. "Nic to nebylo, je jen hezký." Snažil jsem se znít přesvědčivě, ale moje růžová líčka tomu moc nepomáhala. "Nikdy ses na nikoho takhle nedíval. Ty jsi se zamiloval do Taehyunga!" Začal se smát, zatím co já jen smutně sklopil hlavu. Je mi jasné že na něj nemám. Jsem pro něj ještě dítě. "Jo Tae je fajn. Mohl bych vás více seznámit. Nebo ti alespoň pomoct aby si tě všiml." Ozval se Jimin ze shora. Řekl jsem že to není nutné, že prostě šanci nemám, ale když on na tom tak trvá, že jsem se rozhodl dále nevzdorovat Hyungovy.

"A jak to máš ty s Yoongim?" Zeptal se Jin Jimina. "Jsme jen kamarádi, ale já ho chci už nějakou tu dobu. Problém je že on není gay a ani bisexuál." Odmlčel se. "Co ty Jine? Líbí se ti Namjoon?" Zeptal se Jimin. Šlo vidět že on o Yoongim a jejich vztahu nerad mluví. "L-Líbí se mi, a je s ním sranda, ale jsme každý jiný." Jin jen zvedl koutky a hypnotizoval podlahu. "Řeknu ti tajemství." Ozval se Jimin a seskočil z postele a posadil se k nám na tu naší. "Jsi přesně Namjoonův typ." Usmál se a Jin jen rudl. Začali jsme se smát. "Takže mám šanci?" Jin byl šťastný jako blecha na kožichu psa.

Chvíli jsme si povídali a dělali kraviny. "Hele a měli jste už sex?" Náhle Jimin položil tuto podivnou otázku. Oba jsme zavrtěli hlavou v zápor. Jimin pověděl že sexuální život vede už delší dobu. Nevím jestli se chtěl jen pochlubil, nebo nám dát nějaké rady. Rady patnácti letému klukovy. Hyung ty jsi magor.

Povídali jsme si dlouho. Zbývalo jen pár minut do večerky, když tu někdo zaklepal na dveře. "Dále." Řekl Jin a tričko si natáhl tak, aby zakryl své růžově boxerky. Vstoupil Namjoon a za ním následovali Yoongi s Taehyungem.

Jakmile jsem ho viděl více jsem se zachumlal do peřiny. Očima jsem běhal nervózně po místnosti a zacouval jsem až na kraj postele. "Podívejte co jsme propašovali." Usmál se Namjoon a zpoza zad ukázal láhev s průhlednou tekutinou. Typuji že je to alkohol. "Paráda!" Jimin a Jin udělali zvláštní zvuky nadšením a láhev otevřeli. Začali jí nalívat do malých skleniček. Když došla řada na ně Jin je zastavil. "Je mu čerstvě patnáct. Nebude mi tady pít." Zaprotestoval, ale všichni ho začali přemlouvat že mi jedno neublíží až nakonec povolil.

"Na super tábor se super lidmi!" Zahihňal se Jimin a všichni do sebe koply obsah v skleničce. Moc jsem se k tomu neměl. Obzvlášť potom co jsem viděl výrazy ostatních. Povzdechl jsem si a rozhodl se zapojit. Bylo to strašně silné. Zakuckal jsem se a začal kašlat. Všichni se začali smát. I Taehyung. Jediný do čeho jsem se zaposlouchal byl jeho smích. Zamiloval jsem si i jeho úsměv. Trochu jsem posmutněl když jsem nad námi začal přemýšlet.

"Tak my jdeme. Dobrou noc!" Zamávali nám a my jim nazpět. Ještě jsem zpozoroval Taehyunga jak se po mě podíval než mi zmizel z dohledu. Lehce jsem se oklepal a tělem mi projel zvláštní pocit. On si mě všiml.

Přišel sem vedoucí a oznámil nám večerku. Zhasl nám a my se zachumlali do peřin. "Hyung já se bojím." Vzpomenul jsme si na Marry, která spí přímo pod Jiminem. Jin si jen nahlas povzdechl a přitáhl si mě k sobě. "Jimine zítra tě zabiju." Pohrozil Jiminovi, který se začal smát. Netrvalo dlouho a já usnul s myšlenkami, které směřovali k Taehyungovi v chatce naproti.

Jsem rozhodnutý se mu zalíbit.


Ejjjjjjj Annyeong! Přicházím v míru s další kapitolou. Trochu mi to trvalo díky mému prvnímu oneshotu, který je už teda vydaný. No nic uvidíme se u další kapitoly. Děkuji za hvězdičky. <3

!CHYBY IGNORUJTE!

!CHYBY IGNORUJTE!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Tábor; 뷔국 ✔️Where stories live. Discover now