-12-

1.3K 123 9
                                    

Potom co se stalo jsem ležel na druhé straně stanu otočený k němu zády. Byl jsem na něj naštvaný že mi to nechce říct, ale zároveň to i chápu. Nechce si hrát na nějakého chudáka a raději si to nechává pro sebe. 

Určitě zažil peklo a i tak se dokáže normálně bavit a smát se, zatím co já... já se řezal i přes to, že mám dokonalou rodinu a toho nejlepšího kamaráda po boku. Řezal jsem se jen proto, že jsem gay a myslel jsem se že mě nikdo nebude kvůli tomu mít rád. Nakonec všechno dopadlo jak nejlépe mohlo.

Nenápadně jsem si lehl vedle Taeho a zabořil mu nos do prohloubeniny v zádech. "Promiň." šeptl jsem. Křečovitě jsem zavřel oči, když se zvedal a hned potom jsem ucítil jeho plné rty na těch mích. Usmál se do polibku a oddělil se.

Usmívá se, přímo na mě. Donutilo mě to se začervenat a zakrýt si tváře dlouhými rukávy ukradené mikiny, jejímž majitelem byl právě Tae. Měla klidnou modrou barvu a krásně hřála, ale ne tak jako jeho krabicový úsměv, který jsem tajně pozoroval.

Začal mě něžně líbat na rtech. To co jsem pociťoval, bylo lepší než když jsem se jako malí těšil na to, co všechno mi Ježíšek nadělil pod stromečkem. Opustil mé rty a já nespokojeně zakňučel. Začal mi líbat krk. Sál ho a kousal a díky tomu mi tam tvořil nemalé cucfleky. 

"Co si o mě ostatní pomyslí?" usměju se. Tae se na chvíli vzdálí od mého krčku a pošeptá mi sladce do ouška. "Že patříš jenom mě," a stiskne mezi zuby můj ušní lalůček. Díky těm slovům mým tělem projelo příjemné teplo a donutí mě potichoučku zavzdychat. 

Opravdu se to děje? Opravdu mě právě hýčkat jakobychom patřili jeden tomu druhému? Kéž by to byla pravda. Jsem pouze jeho další subjekt, kterému cpe do hlavy krásné nesmysly, jenom pro své uspokojení.

Jsem na pokraji slz, když tu nám do stanu vleze růžový štěňátko. "Tae nech mojeho Kookieho!" zařve opileckým hlasem. Jimin Taeho ze mě sundá, Tae se nepokouší ani bránit. Jenom na něj překvapeně koukal.

"Kookie! Jsi v pořádku sušenko? Nenechám tě mu! Už nikdy neboj!" lehl si na mě a u toho mumlal další nesmysli. Neudržel jsem se a začal se smát. "Kookie já tě miluji! Nesměj se..." začne plakat. "ale když ty miluješ toho idiota Taehyunga, který si tě sotva všimne. Já bych se o tebe pěkně staral králíčku! Nosil bych ti ty nejlepší mrkvičky a dával bych ti lásku najevo!" začal tam nahlas plakat a já nevěděl jestli si dělá srandu nebo to myslí vážně.

"Hyung já klidně tvůj králíček budu, ale...ale nic se nemění na tom, že miluju někoho jiného." Nevím jestli plakat s jim nebo se smát.

Překvapili mě dvě ruce kolem mého pasu. Taehyung si mě ukradl z Jiminova sevření a posadil si mě na klín. Jimin naposledy zakňučel než ho jeho opilost zkolila a on usnul.

"Toto zítra všem povykládám." vyprskl Tae, ale mě vrtalo hlavou, jestli to bylo myšleno vážně anebo jenom opilecké bláboly.

-💎-

Wtf co jsem to zase provedla 😂
Omlouvám se za svou neaktivitu ale naprosto nic mě nenapadá!

Wtf co jsem to zase provedla 😂Omlouvám se za svou neaktivitu ale naprosto nic mě nenapadá!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jinak co říkáte na MIC Drop Remix? :3

A na to že ti dva se na 110% vezmou? 😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A na to že ti dva se na 110% vezmou? 😂

Chyby ignorujte
(nemám svého kulíška po boku aby mi to opravil)

Tábor; 뷔국 ✔️Where stories live. Discover now