Hudba hrála nahlas a ve vzduchu vládla veselá atmosféra. Tahle party naznačovala, že se pomalu tento nezapomenutelný tábor blížil ke konci.
Měl jsem ruce obmotané kolem Taeho krku, zatímco on měl své ruce na mojem pasu. Dívali jsme se do očí tomu druhému a usmívali se na sebe jako blbci. Nic než on pro mě v tuto chvíli neexistovalo.
Stoupl jsem se na špičky a našpulením rtů jsem poprosil o polibek, který jsem nakonec zaslouženě dostal. Sladký a procítěný. Najednou se mi po tváři začali kutálet slzy.
"Lásko, copak je?" zašeptal a palcem opatrně setřel mou slzu. "Bojím se, že si mě nenajdeš. A taky mě mrzí, že mi stále nedůvěřuješ." popotáhl jsem.
Tae mě popadl za zápěstí a vláčel mě z jídelny ven. Zavřel za námi dveře a posadili jsme se na schody.
"Nemusíš se bát," začal. "Já si tě rozhodně najdu, neopustím tě." usmál se na mě a lehce mi stiskl ruku. "A ta druhá věc... Víš, já ti důvěřovat začal. Chci ti říct, proč to tak je, ale bojím se." smutně se zadíval do země a já po chvíli také.
"Moji rodiče mě zneužívali." promluvil tak prázdně. "C-cože?" nevěřícně jsem na něj zíral. Podíval se na mě a já dostal takový strach, i když jsem věděl, že když jsem s ním nic se mi nemůže stát.
"Sexuálně zneužívali. Už od mých 10 let. Každý večer, jeden z nich přišel do mého pokoje a začali se dít hrozné věci. Bolelo to, ale za těch pár let jsem si začal zvykat. Potom jsem se na to začal i těšit, a nakonec jsem o to i žadonil." ruce se mu začali klepat.
"Dělal jsem vše proto, abych se z toho dostal, ale pokaždé, když se naskytla příležitost jsem se nedokázal ovládat." podíval se na mě.
"Jungkooku... být semnou je špatný nápad. Až tohle skončí bude lepší, když..." přerušil jsem ho.
"Tohle neříkej. Jsem ochotný udělat vše proto abych s tebou byl. Jsi úžasný člověk, kterého miluju a nějaký každodenní sex mi v tom nezabrání." snažil jsem se znít vážně, ale nakonec to vyznělo strašně vtipně. Zčervenal jsem a Tae se jenom potichu chechtal.
"Jungkooku?" zaseptal mj nebezpečně blízko u ouška. Odpověděl jsem pouhým zakňučením. Nic neříkal, jenom mě zase tahal za zápěstí do jedné z chatek.
Začal mě něžně líbat. "Chci aby to pro tebe bylo perfektní." zavzdychal mezi polibky. Jenom jsem nadrženě zakňučel. Kňučím moc často.
Jeho velké pracky se dostali až k mojemu zadečku. Jemně po něm jezdil a občas ho i zmáčkl.
Lehli jsem si na postel. Jeho ruce byli všude. Bylo to tak příjemné, tak něžné a tak procítěné, ale bolelo to jako čert.
Jediná útěcha byli Taeho polibky, které byli i jako odměna za skvěle odvedenou práci, i když jsem celou dobu ležel na zádech.
"Miluju tě." políbil mě na špičku nosu.
"Já tebe víc." přivřel jsem oči.
Najednou se otevřeli dveře od chatky. "Už jsem se bál, že to bude trvat věky." stál tam napůl promrzlí Jin s Jiminem.
I přes bolest jsem se s Taem začali smát jako blázni.
Přesně tohle mi bude chybět.
The End
💎
Chybičky ignorujte, nemám svého opraváře (wtf) po ruce.
Ano tohle je konec. Omlouvám se ale už jsem nevěděla co psát a tak jsme se rozhodla to ukončit. Snad se knížka líbila, i když konec nastal neskutečně rychle.
Uvidíme se u další knížky.
S každou napsanou, či přečtenou knihou získávám více zkušeností a doufám že se budu jenom lepšit.
Zatím ^^
(nenápadný spoiler, který tak silně vypadá jako jedno velké klišé 😂)
Btw vše něj ❤️Jinnie❤️
YOU ARE READING
Tábor; 뷔국 ✔️
FanfictionJungkook se svým kamarádem jede na čtrnáctidenní tábor. Jungkookovi se zalíbí jeden průšvihář, ale až moc se stydí na to aby ho oslovil nebo si ho jen přidal na facebooku. Bude Jungkook dotyčného jen pozorovat z dálky a tiše obdivovat? Nebo se přece...