💎

2.2K 166 19
                                    

"Jungkooku! Dělej, nebo přijedeš pozdě!" Slyšel jsem jak na mě máma ječí z auta. Zamračil jsem se na ní, a na to popadl svůj černý batoh společně s kufrem a odnesl ho do kufru auta. Následně jsem se posadil na místo vedle řidiče. "Máš vše sbaleno?" Optala se mě máma pro jistotu. Jen jsem kývl a připoutal si bezpečnostní pás. Máma nastartovala a mě přepadl nepříjemný pocit. "Nemůžu uvěřit že na 14 dní budeš pryč, bude mi smutno." Posmutněla mamka a upřímně se na mě podívala. "Mami nejsem už malé díte, nehorázně se na tábor těším!" Zajásal jsem a poskočil si na místě, kde jsem seděl.

Právě vyrážím na svůj první tábor, byl to můj dárek k patnácti narozeninám. Směl jsem si vybrat kam chci jít a já neváhal ani chvíli a rozhodl se pro taneční tábor, který je spojený i se sportovním táborem. Jedu tam i se svým nejlepším kamarádem Jinem, kterému je kolem sedmnácti. Těším se, ale zároveň se i bojím co tam budou za lidi.

Po hodince cesty jsme dorazili. S mámou jsem se rozloučil a s kufrem a batohem jsem se postavil stranou od davu těch lidí a vyhlížel Jina. Začal jsem mít strach že nedorazil, když tu náhle se mi někdo pověsil na záda a ruce si obmotal kolem mého krku. "Jungkookie!" Zajásal Jin a více se ke mě natiskl. "Hyung! Bál jsem se že nedorazíš!" Taky jsem zajásal, otočil jsem se čelem k němu a objal ho. "Tohle bych si nenechal ujít." Usmál se na mě a rozcuchal mi vlasy.

Jin je úplný opak mě. Rád se seznamuje s novými lidmi a nebojí se do něčeho skočit po hlavě. Je velice hodný a nedokáže říct ne, teda alespoň mě ne. Jsem něco jako jeho menší bráška.

Z mých myšlenek mě najednou probudilo Jinovo zahoukání. "Kookie! Pojď sem autobus už je tady." Popadl jsem svoje věci a nastoupil do autobusu. Posadil jsem se vedle Jina a koukal se na lidi kolem. Hlasitě jsem polkl jelikož jsem byl sakra nervózní. "Kookie, tábor začíná!" Zatřásl se mnou, neskutečně šťastný Jin. Jen jsem se na něj pousmál a hlasitě vydechl. Rozvalil jsem se na sedačku a zaposlouchal se do hudby, která mi právě hrála v sluchátkách. 

No.. Budu to muset přežít.

Zdravím! C: Přicházím s dalším, ÚPLNĚ ORIGINÁLNÍM, příběhem. Bude to konkrétně na ship TaeKook. (nečekaně) Bude tady i ship NamJin a pár dalších. Pokusím se to nepo*rat. Cx ANO VÍM ÚVOD JE KRÁTKÝ ale ostatní kapitoly budou delší. Prosím, moje psací schopnosti nějak ignorujte. 

Tábor; 뷔국 ✔️Where stories live. Discover now