Do tohto bozku dávam všetkú moju bolesť. Pevne ma chytí za pás a pritiahne si ma k sebe. Ja mu ruky dávam okolo krku a vchádzam mu nimi do vlasov. Pohne sa smerom k stromu a pritlačí ma o neho. Z úst mi vyjde sotva počuteľný vzdych. Narážame na seba perami, naše telá sú na seba natlačené. Srdce mi bije ako o život. Celý čas som čakala na tento moment. Kedy sa vráti a budeme spolu. Bolelo ma keď z ničoho nič odišiel. Bola som na neho nahnevaná a sľúbila som si, že keď sa raz vráti neodpustím mu to. Ale keď je tu všetko sa rúca a ja zabúdam čo som si sľúbila a zabúdam aj na tú bolesť z jeho odchodu. Všetky tie city voči nemu sú späť a ja som stratená. Potrebujem sa nadýchnuť a tak ho od seba odtláčam. Znova si pozeráme do očí a zavádzame boj s vlastným vnútrom. Tvár mu obopnem mojimi rukami a dám mu jemný bozk na pery. A potom sa ho znova spýtam. "Ako to, že si tu?" Nadýchne sa a povie. "Už som..." Prerušila som ho uprostred vety. "Nie ja sa pýtam ako to, že si tu. Už vám viac nič nehrozí?"
"Otec dlh splatil a ten chlap.. Aj tak sa ho vraj potrebovali zbaviť, takže im vlastne spravil láskavosť." Povedal znechutene a tvár mi chytil do dlaní. "Už nám viac nič nehrozí," priblížil sa tesne k mojej tvári a do pier mi šepol, "som späť a už nikdy neodídem." Srdce mi vynechalo úder po jeho slovách. A vynechalo ho znova keď svoje pery znova jemne pritlačil na tie moje...
CITEȘTI
Od dnes a navždy
Proză scurtăLáska nám prináša radosť a šťastie. Ale občas aj bolesť a trápenie. Dve duše sa stretnú po 3 rokoch odlúčenia. Ako to dopadne a čo z toho vzíde? To sa dozviete ak si tento môj pokus o príbeh prečítate. :)