"Olivia... Jeg burde aldri ha løyet til deg. Da hadde ingenting av dette skjedd"sa jeg passe lavt. Hun flyttet kjapt blikket sitt på meg. Hun så nesten sint ut. Og hun skulle til å si noe, men hun bare sukket lavt før hun sa det, og sukket høyt. Hun så ned, og tok seg litt sammen. "Jeg kan jo ikke bli sint på deg. Du prøver bare å unnskylde"sa hun lavt imens hun tørket forsiktig bort tårene sine med genseren sin. Jeg pustet litt lettet ut. Jeg var en halv tanke i fra at hun hadde sendt meg til sykehuset hun også😞. Jeg var heldig. Hun bare smilte skjevt. "Kan vi bare glemme dette? Det er ganske pinlig at jeg sitter å gråter forran en så kjekk gutt som deg"sa hun imens hun fortsatte å tørke bort tårene sine. Jeg fikk fram et smil. Jeg hørte rett😏. "Og nei. Jeg er fortsatt ikke klar for et forhold"sa hun klart og tydelig da hun så smilet mitt. Smilet forsvant. "Slemming"sa jeg lavt, og reiste meg for å gå. "Vi snakkes vel"la jeg tydelig sur før jeg halvveis slengte igjen døra. Hun gjorde ikke noe galt. Jeg bare hater å bli avvist av jenter jeg liker. Jeg var ikke kommet mange meter ut før Martinus var her. Alle jeg nettop hadde sett snakke i gangen, stod inntil en vegg, og så på oss med store øyne. "Hmm?"sa jeg fortsatt tydelig sur da han tok et hardt tak i armen min😞. "Du vet hva jeg vil ha, Marcus. Jeg vet veldig godt at du satt å snakket med henne der inne nå!"halvveis hvisket han, og ble sintere i uttrykket. Jeg fikk han til å slippe. "Tror du en jente vil ha deg etter å ha skreket til henne at du aldei vil se deg igjen? Vet du hva? Jeg tror faktisk ikke det!"sa jeg enda litt surere. "Pass på hva du sier, Marcus! Du er ikke særlig smart nå"sa han og ville gi meg et slag. Jeg stoppet hånda hans med hånda mi lett. Han trakk den tilbake. "Nei. Jeg er ikke smart. Og jeg bryr meg ikke. Du kan bare ta henne. Jeg vil ikke ha henne uansett"
-Om kvelden-
Det er fredag. Og tid for fest😏. Jeg er på fest hver kveld, men denne gangen er det annerledes. Det er ikke på Trofors. Og det er maaaange jenter her jeg aldri har sett før😏. Jeg har funnet meg en fin en👅. Hun...Kapittelrush nå<3
YOU ARE READING
Bad romance
RomanceHei. Marcus her. Jeg er 15 år, og bor på Trofors. Dere vet sikkert hvordan jeg ser ut, så jeg gidder ikke bruke tid på å forklare det. Jeg har ihvertfall en bror. En tvilling bror. Martinus. Vi er gutta som ligger rundt med alle jenter, uten at noen...