Kapittel 26

58 2 2
                                    




"Marcus... Jeg liker ikke at vi er uvenner. Og ikke på grunn av en jente. Hun liker deg. Og jeg kan ikke gjøre noe med det. Ikke vær redd for meg. Jeg finner en ny en"sa Martinus rolig, og satt seg litt nærmere meg. Jeg vente blikket tilbake til han. "Takk"sa jeg halvveis smilende, og så tilbake utover havet. "Venner?"sa han fortsatt ganske rolig etter noen minutter. Jeg så tilbake på han igjen. Han smiler det vanlige smilet sitt. Ingen sure sider. Han mener det. Uten et svar ga jeg han en god klem❤. "Venner"
-Enda noen timer senere-
Jeg våknet igjen, av den myke stemmen til Olivia. "Og hvor lenge har du tenkt til å sove, gutten min?"sa hun forsiktig, og leppene hennes traff mine💋. Jeg slo armene rundt henne, og dro henne ned ved meg. Jeg gjespet. "Bare noen minutter til"sa jeg trøtt, og gjemte hodet mitt inni det myke håret hennes💕. Den herlige latteren hennes hørtes gjennom rommet. Jeg smilte så raskt jeg hørte den, og kysset toppen av hodet hennes💋. "Bare noen minutter"gjentok jeg lavt, og holdt henne godt inntil meg❤. "Marcus. Klokka er elleve! Har du ikke sovet nok, da?"sa hun fortsatt leende, og klarte å vri seg ut av armene mine. Hun ble liggende å stryke håret mitt forsiktig bakover imens hun lo forsiktig fortsatt. "Jeg liker å sove"sa jeg litt smilende, og strakk meg i senga imens jeg gjespet enda en gang. "Men du liker andre ting også. Gjør du ikke?"sa hun nesten lurt, og hånda hennes gikk sakte fra håret mitt, og ned på brystet mitt💕. Jeg åpnet det ene øyet, og smilte lurt tilbake. "Mener du det?"sa jeg halvveis overrasket. "Ja? Vi er sammen, liksom. Ser ikke problemet med at vi koser oss litt"sa hun fortsatt ganske lurt. Leppene hennes traff brystet mitt, og hun fortsatte oppover halsen, helt til munnen💋. "Kos er bra for meg"sa jeg da leppene hennes hadde forlatt meg. De traff meg like etter. Det varte lengre enn istad, og jeg smilte bare ved tanken på hva vi kommer til å gjøre om en times tid. Jeg slo begge øynene opp, og snudde oss rundt, sånn at jeg satt trygt på toppen av henne. "Come on, bich"

SLUTT


Da var denne boka ferdig og jeg håper dere likte den<3 takk for ta dere leste, Glad i dere<3

Bad romanceWhere stories live. Discover now