Olivia var den første jeg la merke til da jeg kom inn i klasserommet. Hun satt helt bakerst i klasserommet, helt alene. Og hun gråt😞. I andre enden i klasserommet satt Martinus. Han så bare sint ut. Han satt å knakk blyanter😟. Det er etter i går. Mamma fortalte meg alt da hun hentet meg istad. Alle så mot meg da jeg lukket døren, som lagde en passe høy lyd. Jeg ble nesten redd da Martinus så meg. Det drepende blikket hans traff meg. Og jeg så tanken hans. Han vil meg alt annet enn godt akkurat nå. Læreren så det, og bare pekte bak på plassen ved Olivia. Lengst unna broren min, og nærmest hun jeg ville sitte med❤. Jeg gikk sakte mot plassen, og satt meg forsiktig ned da jeg var framme. Da hun så opp på meg, startet hun bare å gråte mer😟. Jeg så halvveis forvirrende på henne. Hvorfor gråter hun? Da det ringte ut, og alle andre var gått, måtte jeg ta sjansen. Jeg så på henne imens hun felte tårer. Hun er helt nydelig. Der burde hun vite. Men dette er ikke rette tidspunktet til å si det på. "Du..."sa jeg til å begynne med. Jeg ville legge en arm forsiktig rundt henne, men hun slo den vekk så raskt jeg løftet den😞. "Vil du snakke om det? Hva har skjedd?"sa jeg så forsiktig som mulig. Hun tok seg sammen, og startet å snakke imens tårene hennes rant. Hun virket sint i starten, men jeg fant ut at hun egentlig bare var redd da hun stoppet. "Du er galt! Eller broren din... Jeg vet ikke... En av dere lyver om navnet sitt, og en av dere, eller kanskje det var den samme, skrek nettop til meg at han aldri ville se meg igjen, fordi jeg tydeligvis hadde gjort noe galt! Jeg har ikke gjort noen ting!"halvveis ropte hun imens hun gråt. "Og jeg er bare forvirret. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre😞. Og ikke vet jeg hvem jeg snakker med heller😞. Alt er bare helt dritt idag"sa hun til med en lavere stemme, og så ned i pulten sin igjen. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg har løyet til henne. Men har egentlig ikke gjort så mye galt. Martinus derimot. Han fløy visst i taket da han så henne idag😞. Hun er dritredd. Hun skjelver til og med😦. "Olivia... Jeg burde...
ESTÁS LEYENDO
Bad romance
RomanceHei. Marcus her. Jeg er 15 år, og bor på Trofors. Dere vet sikkert hvordan jeg ser ut, så jeg gidder ikke bruke tid på å forklare det. Jeg har ihvertfall en bror. En tvilling bror. Martinus. Vi er gutta som ligger rundt med alle jenter, uten at noen...