Cina 🇨🇳

22 0 0
                                    

Mac

Tablemate aku? Macam biasa..malah lebih akrab..gelak sesama..krtawa sesama..makan sesama..memang semua sesama..yang pisahkan kiteorang pon van je..sebab nak balik..hoho

'anisya,awak tahu sape crush kita?'wow..soalan intan agak kbat..asal titiba tanya ni?aku buat muka memang tak kenal..

'tengok mamat luar tu..dia lah ee ming' budak cina kat luar ditunjuk intan..what? Cina! But jastin tu sape dihati dia? apakah ini?!

'but..jastin awak nak campak mana?'

'no..jastin as my son..and ee ming as the father for my son hoho'

'wenggg..son father ni semua...jauh betul pikiran tu'

Gelak kiteorang memang memecahkan kesunyian kelas yang busy dengan kerja memasing..takde cikgukan..memang lah kelas tu 'wajib' bising..hoho

Otw ke kantin..memang lalu laluan jauh..sebab tu adalah laluan budak perempuan..dalam perjalanan tu intan dah malu2 sorok belkang allyssa..allyssa pon macam dah biasa jer..asal pulak intan ni..dia siap bagi sign suh aku diam..wennnggg??

Tiba2 lalu mamat cina..what!? Ee ming? Kata intan dia senior sesi pagi..asal ada lak sini..uuuppp..maybe study..dia jalan bukan sorang..dengan 2 orang lagi member dia..yang aku tau sorang nama dia chau villis dengan kam kei heng..info tu memang dari peminat cina ni lah..allyssa and intan ni..aku memang diam jelah..lagipun diorang tak kenal aku..biar ah..aku memang dah tahan gelak jer..

Usai solat..intan cite kat aku..

'ee ming tu tahu kita suka stalk dia kat sekolah..so sekarang bahaya sikit😂 tapi seronok ah jugak..'untunglah dapat selalu stalk crush..dahlah hensem..aku?? Jarang dapat stalk..tu pun tengok dari jauh je..crush aku hensem k...jangan berani nak kutuk eh..allyssa pon join bagi info penting supaya aku kenal sape ee ming ni..memang aku ni tak berapa ingat orang..haa..daya ingatan tak berapa kuat..biasalah tu..😂 orang pon panggil aku nenek..aku memang pelik sikit..sebab rabun dekat an..rabun tua..

Aku tak tahu macam mana boleh terlintas fikiran kat fikiran member aku ni nak hantar surat kat ee ming waktu form 1 tu..berani tul dia..kang tak pasal2 naik kaunseling..kalau mak dia terus hantar rombongan meminang its okay lagi..ni kaunseling..bahaya kit..be carefull intan😂

Warna kulit tak dapat menghalang jodoh...bangsa agama juga dapat diubah..cuma hati yang tak dapat mengubah perkataan cinta daripada keluar dari hati yang saling ingin mencintai


Hurt make LOVEWhere stories live. Discover now