JANUARI~
Hampir seminggu dah aku dekat sini..biasalah tu...kekok waktu first je..tapi still serabut jugak gerakan para pelajar ni..form 1 kan...dia still baru..so kena lah didik...aku?? as senior?? Tak tolong?? Alah..bukannya aku kenal diorang sangat pon...biarlah..baik dengan cikgu..diorang kenal..dari aku?? Aku pon tak try usha usha sape junior aku..ada junior comel ke?? Ntah..tapi yang pasti..crush aku still yang sama..tekad tak nak tukar..haha..😂
'anisya,awak kenal jastin?' soal member tablemate aku ni..sape pulak jastin ni?? dari planet mana pulak dia datang?
'hmm..tak kot..ntah lah..nape?'
'die junior kita..hensem😍' bersungguh intan ni cite..tapi yang pasti aku tak tertarik dengan perkataan'hensem'..lahi hensem crush aku kot..
'hmm'pendek je aku balas
Waktu rehat dah menjelma..perempuan digalakkan solat terlebih dahulu..usai solat,intan lekas tarik tangan aku..hmm..tak sabar nak rehat kot..ntah lah..
'cuba tengok kat sana tu!'intan menyuruh aku pandang dimana tempat kami rehat iaitu BALAI IQRA' kebiasaannya akan ada agama yang bukan islam duduk disitu..
'hmm knapa?'
'tulah jastin!hensem kan?'
'ye ye..'
'haih..tak ikhlas pon'
'ye jastin hensem!'tanpa aku sedar aku jerit dan lelaki yang dikenali sebagai jastin tu pandang aku dengan pandangan sinis..aku cair?? Ofcourse lah tak..dia non muslim kot...so?? Aku jenis tak minat untuk menjadikan crush kalau non muslim..bcoz of what?? Ntah..memang tak minat..lain member aku ni..crush dia dak form4 budak cina..kau rasa??
selesai beli makanan kami ke balai iqra..yang intan tak habis2 mencari orang kat balai iqra tu..cari jastin lh tu...haha..biarlah dia..dia minat..jgn usik..nanti kena panahan mata dari die kamg..allyssa??.like usually..agak pendiam.jugak dia..lambat sikit baru ngam..kalau intan lain..sebab memang dari tahun lepas ngam kit..lagipun nama aku ngn dia sama..takde alasan untuk bergaduh..masing2 bawa nama yang sama..
Selain ayat dan tulisan,cinta juga boleh diungkap dengan ikhlas nya dia menerima kita
YOU ARE READING
Hurt make LOVE
RomanceSatu geng perempuan terdiri intan,anisya,allyssa dan nisa di sebuah sekolah..masuk sekolah jejak form 1 mereka kurang mengenali satu sama lain..apabila naik form 2 dan menjadi tablemate...sempurna...yang aneh lain,yang cantik lain,yg snyp lain..mmng...