wUUUUUUnnNNNNNNNNNNN!!!11!!!1

743 17 39
                                    

1 b00tiful daeya frnk woz sitin un hiz mumazzz lptup updtin his 1 direktshun nd j beebz bl0g, liek lul w0t y0lo $wG eatin fondoo yo, when al uff a sdden!!!!1111! muma ryry brst in2 da r00m nd ryan wus all liek FRNKEH U NED 2 BCUM MOAR 3MO!!! nd frnk was al liek k den i wil, luf u mama ry nd den dey maed up, DEE END.

lul i keed i keed.

anywhooorreeeee...

frnk wuss sitin in hiz rew-emmm, updtin hiz jb nd 1d blg nd sh1t whlst lstnin 2 byfrend by jb, he sng alung v v V V LOWEDLY. LIEKADIS. HE SNG IT IN CPS LOCK. den mumsy ryry g0t v ngry nd toweld frnk 2 turn dowen da moosic. so frnk strted sngin dat s0ng dats all liek TURN UP DA MOOSIC. TURN IT UP LOOWWEEDDD. whch cowesd ryan 2 get v v v V NGRY!!! ry gt cps lck knda ngry. he ws s0 mad!111!!!1 he was all liek RAWWWWW nd turnd in2 a dinosoweh, nd 8 up da entyr villaj. dis maed frnk cri v bdly, so mama ryry pookd bck up da villaj nd trned bck hooman. den mumma ry nd frnk cudled on da cowech nd wotchd mean grls, liek dAAYUUUMM. MEAN GIRLS MA JAYUM. den dey put on spce jm nd twrkd arowend da livin r00m nd dey wer totez singin it reel gud. frnk sh0ok his lil b00ty v hard nd mumma ry wos so prowed it maed him crii. dis maed frnk crii 2 but frm ha-penis!!!!111!!! he wuss so prowed dat his mumma wos prowed uff him dt he acidently shook hs booty 2 hared nd he fll in2 da tble! 

"mUMMA ryRYRYRYRYRYRYRYYR" frnk cryd. ryan ran ovr nd grbed frnks booty. den dey ran al da waey 2 da hospitull!!! liek woweh das alut uff running.

"am v v v surry, miss ryry ross butt it seyemz dat ur sun maey nvr b abl 2 twrk agn!" cryd da doctr, nd den mumma ry nd frnk cryd v hared. frnks butt hert v bdly wen he cryed butt he cldnt halp it, he ws v sad. he wuntd 2 alwyz maek hiz mumma ry dat prowed uff his fabalaaasss b0oty shkin skillz. 

"dnt wuri, frnk bby," ry sniffd cocayen i ment jst snifled bc he wuss cryen wot,

meow

"u stl maed me v prowed uff u" ry sed, grbbin frnks crotch reassurinly. 

"thnk u mumzyyy, bt i am v sad noaw i wnt b abl 2 twrk anymoar!!" frnk sed and strted 2 cry agn. den dey wer all liek noooo fronkeh nd dey all cryd incloodin da dctuurrr. frnk had B-yen plnning un hvin a twrktstic pRtA 4 hiz mummaz bday!!! but noaw he culdnt twrk so cudnt hav it anymoar. dis maed frnk cri even moar thnkin abowet dis. 

JUMP CUT.

"f ronKEH!!!! i am begeenig 2 wurE u rnt 3mo enuf!!!!" cryd ryan ross aka th biggst lesbian EVER aka mumma ryry aka ma dick.

wait what.

woof

meow

neigh

"sO WOT MoooomMM I LUFF JSTIN BEEBZ ND 1 DIREKSHN ND U CNT CHNG ME!!!!" frnk replydddd liek lol wot meow.

"n0 sUNNn u leev me n0 choys!!! iM SNDIN U 2 EMO CMP!!!!1!1!1!1!" ryan sed like wot a fag amiright. no. k.

"nU MOM!!!!ILL B MOAR EMO I SWER!!!" frnk screeched cryn terz tht hd mily cyrszs faec on lyk yEH WERK IT MILEE!! deN he cryy-ed turz uff jstin beebz !!!!

like baby baby baby nooooo

amiright or what.

anywhorreeeee....

butt it woz 2 l8 4 frnk!!! momi ryn hd alridi bukkd frnks play-aaassss!!! sew frnk woz noaw on da tray-en 2 bethlehem!!!!! jks he wos goen 2 emo cmp nd h ddnt noe wer dat wos. th ppl nxt 2 hem on da tr-gay-en wre liek totez neweh 2 da cmp 222!!! dis maed him v hapee 2 no he wsnt da nly neweh wun. frnk woz vvvv nrvusss butt fab 2!!!!

emo boardig sKew-L!!1111!!1 (frerard crack)Where stories live. Discover now