afturr frnk, jayek, kit-T and ashl-E had gtten dr-S-ed dey wnt 2 da big tnt 2 get thur brekkie. whn dey wer in da liyen 2 get der f00d dey wuss all chttin wen al uff a suddn!!111!!1 mr wae appurrd nxt 2 frnk.
"hey der frnkii" he sed.
"erm h-hel-O der m-mr-mr wae. wut r u dewen herr" frnk repl-I-ed. mr wae lukd at frnk nd frnk notissed how much mr wae's fab browen eyez sparkld. it wuss sylent 4 a m0ment as mr wae tryed 2 fink uff an ansurr. he began 2 blush bc he cudnt fink uff an answurr.
"i-i mean... i um.... wud u liek 2 sit wiff me 4 brekfasttt?" mr wae stuttrd nervussly. he lukd @ da grownd nd blushd badly. sUdDeNlEe!!!111!1 a choir of ang-L-z apurrd nd strtd 2 sing 1 direktshun!!1!
"baBEH U LIET UP MY WERLD LIEK N0BURdyY ALSSS D WAE DAT U FLEP UR HARR GUTZ ME OVRWELLMMDDDDD BUT WEN U SMYL @ D GROWEND ET ANT HARD 2 TEL U DUNT NO OOOH OOH U DUNT NO UR BOOTIFUL" frnk sung alung wit dem.
"yes! i wud luff 2!" frnk replyd blushin vry much aftr hess ltle outburstttt. mr wae lukd up @ frnk nd smy-L-d. frnk's hurt skipepepd a beet. it wuss liek dat sung by olly murrzzzz. dat wun liek ma hart skip skipz a beeeeeet. frnk strtd 2 sing it en hiss hed bc apprentlyy d choirr dent no dat sung. #colon braketttt ((dat meenz sed fayss 4 ull uff u unejew-K-ted peepolee))
wEEWOOOWEOOOEW
WOEOoWOooooooWOWOWWsew afturr frnk nd gerd had gutten der towesttt (burnt obvi 2 cree8 da 3mo lukk) nd c0cooo p00pzp (c0co pozpppz r sew kwl fort frnk) dey sat dwn @ a speshul penk flffy grnd tablelell in da curnurrrr wiff a massiff beg flshin pink synn dat sed "mR WAE HAEEEEEEE DA FAB LOYRDDDDDD ONLEHHHHHHH" nd as mr wae set dwn @ da tabll anuffr choyrrr uff ang-L-z appurrd nd strtd 2 sing "oooh mr wae, mr wae u gay, but thats okay, u r stil our bae" and flew awaee.
"k den" frnk sed.
"soz abowt dem bae- oOPOPzz EXSCuSE MY^ tbBALEEE MANROFRZZZZZZZZZ" gerd suddnly screechd nd jumpd up. he wuss blshin v much as he plld frnkz churr owt 4 him 2 sit in. gerd h4d 5gottn 2 pull owt frnkz chair lol wut a dick'eddd.
AnYwHoRe......
gerd s4t opOset hourrr lil frnku nd beg4n 2 eet hess 3mo towessttt. frnk lukkd acruss da tent f00d playesss or wotevz da fuk dey wer in rn wuss nd sor dat hizzz lil wang gang were w4vin @ hem nd gevin h1m fumms upp.
"fakk off cheeki cuntzz m8" frnk suddnly yelld.
"oOopOZOPziiIWEWEEEEEEEEEEEESSSSS." frnk quckly sed afturrr. heed b33n gettn popul-RRRR on ask fm latttleee sew h4d been a bet cokkiii nd woss turnin a bet chaviiii. gerd ASSped.
"frnk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! how dAeR u SaY dAt HASrtghag ZOMGG!!!!! U SEW NOORTTYY FRNK" gerd gigld nd leend his elbow on da tab-L nd resTdEadddd hess bootifulllll fayess in hess hand.
frnk lukkd dowen nd blshddd. he fort mr wae lukd bootiful, hess trowzER bOWerXZZZZZ defYYYYentllAYYAYWAAEEENWHU agreedddddd weff himmhimmmhummhummmmmmmhallelujah.
anwAAEEEEEEE
"sew frnk i errrr i liek ur owetfitttt" mr wae sed lukkin dowen @ th tab-L nd blushennnn. frnk ded th sayemmmm.
"i i i i erm thank u mr wae i it means a lot <3" frnk repl-YYYYYeed.
"pls, u can c4ll me gerd" gerd smy-L-d. frnkz hert practikal-E blew up, it went bWOOOOOOOOOOOOOOSHHHH BOOOOOMMMM BAANNNGGGGGGG. den frnk cryyddd.
"gASSPp!!!!11!1 FRNK MY BOOTIFULLLL BABEEEEE WUTZ RUNGGG??/ ? ? :(((" gerd sed, leepin ovr da tab-L 2worddd frnk. he wrppddeddd hess bootifulll armz arund frnkz bootiful budddyyyy.
"ther ther bae, gerd es hurr" gerd coowed in2 frnkz err Y-l stroakkkiinnnnnggg frnkz bakk.
"iss jst..." frnk sniffld, "ur jst so bootifull!!!!11! ill nvr B ass bootifull ass uu!!!" frnk crY-dead.
"bae nowww das nut truu okiiiii? okiii. u r perf, u r da purddiest p3rsun ive evurr sceneee kid ok? U. R. BOOTIFUL. COLON CLOSE BRACKET. LEFT ARROW POINTY THING THREE" gerd sed, lukkin in2 frnkz eylez. frnk sneffd agen.
"u rly fink sew?" frnk sed lukin bakk in2 gerd's eyeezzz.
"hunnyyy," gerd sed, wipin awae a terr dat fel dowenn frnkz fayess, "i no sew" gerd sed, huggin frnk. frnk clung on2 gerds shurtt lyk a lil koalaa. errybuddy aw'd bc dey had al stuppd 2 woch powr frnk cry:((((. dey wer all colon opweennn brakketen but noaw dey wer all sobbin frum wut jst happnd. joESseefferrRRrrrrr caem bowending ovrrr (RRAARRRHRFARR GBRRW ((dat wuss ment 2 be a dug impreshun liek dat werd cray cray man ded on da newezzz eff u saw it eff nut 5get it or jizzt gew nd wuch it noaw lul))).
"dAT WUSS SEW B-A-EEEEE-UTTIFULLL!!!" he sobbed clootchin on2 hess hoe, and-A, 's armm. jowesufff wuzz nut gud @ spellin obvi.
"fank u sirr" gerd sed. frnk wuss stell cuddlenn in2 gerds chezzztt lemon zeezzzzt liek a koala.
"sew howa lung haff u 2 been dayetennn?" jossufff smy-L-d big @ da parr of dem. hASHTAG OTP?!!!!!!!! he scremd in hess fro.
"oh nu wer nut dayeten i erm sirr no i wud nevrrr-"
"sshhhhhh" jowesuff interptd gerd by putin hez cock i mean fingrr on hiz leppzzz.
"not yet, ma boii" he sed, hess voyss suddnly sowended all deep nd mysticalllll.
"buttt sooon, tee hee, tee hee hee hee, tEE HEEE H EHEHEHEEE" joe screemd nd ran awae liek a lil elff gunn rung.
"teh fukk" frnk muffld. gerd gigg-Ld hess coot lel camp ass niqqa gigl dat maek da boyzz go loco nd frnkz hert beyat increeasssddd.
"c'munn i fink u shudnt attend ur lessunzz 2day u r nut in da best mynd set bae. ill taek u bakk 2 ma pimp ass disnayyy preencesssssss incest castlelelelele nd ill luk afturr u, mmkkayyyy?" gerd sed. frnk nudded nd berrieeeddd (berriesss oooh) hess fayesss in2 gerds cheesstt.
YOU ARE READING
emo boardig sKew-L!!1111!!1 (frerard crack)
Fanfictionbaysiclly.... mama ryry sent frnk 2 emo cmp bc apparenlee he wrnt emo enuff. dis maed frnk v v v ngry bc he had 2 deleet his jb nd 1d blug dere, liek baby baby baby nooooo. he liek so luvz jb nd 1d he cryd so much liek meow titz dickz. AnYwHoRe...