Nominacja

26 1 2
                                    

Za nominację dziękuję @ViviCanus ♡ No to zaczynamy :D

1. Jak trafiłaś na wattpad?

  Pomysł na Wybranych tak naprawdę wpadł mi do do głowy we wrześniu 2016 roku, czyli rok temu, ale nie wiedziałam co mam z nim zrobić, próbowałam pisać coś w zeszycie, ale nie wychodziło mi to kompletnie, więc zrezygnowałam i czekałam, aż po prostu o nim zapomnę. Moja koleżanka zaczęła pisać swoje opowiadanie w czerwcu 2016 i dała mi do przeczytania. Byłam pod dużym wrażeniem, kiedy skończyłam je czytać. Zapragnęłam również opublikować swój pomysł. Podpytałam ją jak nazywa się ta aplikacja, a w kwietniu 2017 roku założyłam tutaj konto :) Przez ten rok Wybrani w pewien sposób "dojrzeli", niektóre wątki zmieniłam, rozwinęłam, wykreslilam, nawet tytuł się zmienił >.< Ruszylam w końcu cztery litery i zabrałam się do pracy, pisałam, ćwiczyłam trochę, aż w końcu opublikowałam prolog.

2. Pięć opowieści które polecasz. 

●Aplikacja - autorstwa fifalafafik 

●Dwa serca - autorstwa xNatiku

●Yes, sir! ~ Larry - autorstwa Darksieg

●Potwór w moim łonie - autorstwa RJBScarletRain

●Dziewczyna znikąd - autorstwa marzycielka321

3. 4 rzeczy bez których nie wytrzymasz.

Hmm... Czekolada xD Telefon, muzyka i książki ^^ ( obecnie muszę skończyć 13 powodów, ale nie mam za bardzo czasu ._.")

4. Czy masz zwierzę? 

Tak, mam czarno białą suczkę rasy Shih tzu, wabi się Cajra ( czyt. Kajra)

5. Napisz 5 faktów o sobie.

●Jestem nerwowa i łatwo mnie zdenerwować. 

●Nie mam chłopaka ¯\_(ツ)_/¯

●Lubię szkicować ( lecz nie bardzo mi to wychodzi)

●Ostatnio na okrągło słucham trzech piosenek : Louis Tomlinson ''Back to you", Ed Sheeran ''Perfect'' i ''Castle On The Hill'' - zakochałam się po prostu ❤

●Lubię matematykę i biologię, ale nienawidzę historii :/





WybraniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz