Nie, to jeszcze nie rozdział. Nominowała mnie jestembotak żebym napisała 30 faktów o sobie.
To zaczynamy xd1. Mam krótkie, rozjaśniane włosy.
2. Mam zielone oczy, a zawsze chciałam mieć niebieskie ;(
3. Od lat mam wielki problem z cieniami pod oczami. Próbowałam już chyba wszystkiego: ogórków, herbaty, kremów itp, nic nie działa ;-;
4. Noszę okulary, jednak tylko do szkoły, bo jestem ślepa i nie widzę co jest napisane na tablicy.
5. Niedługo idę do okulisty i będę miała stałe okulary "._.
6. Uwielbiam grać w siatkówkę, ale kompletnie nie potrafię grać w unikoheja. Nadaję się tylko na bramkę :")
7. Cholernie ciężko jest mi się uczyć historii i niemieckiego. Te 2 przedmioty to dla mnie czarna
magia.
8. Lubię matematykę i nie mam z nią problemu.
9. Łatwo się denerwuję xd
10. Mam internetową przyjaciółkę ♡ Niestety mieszka daleko, ostatni raz udało nam się spotkać 2 września, ale już planujemy następne spotkania, mam nadzieję, że się uda ^^
11. Większość wolnego czasu spędzam w domu. Nie wychodzę na miasto ze znajomymi.
12. Uczę się rysować na tablecie graficznym.
13. Ostatnio zapisałam się na sks-y z badmintona. Te 2,5 h nieźle dają w kość xd
14. Nienawidzę jak ktoś pali w mojej obecności.
15. Jestem nieśmiała.
16. Nie jestem ani chuda, ani gruba. Chociaż ostatnio zależy mi żeby trochę schudnąć.
17. 8h snu to dla mnie STANOWCZO ZA MAŁO.
18. Kocham czekoladę z orzechami *-*
19. Mam psa i trzy koty.
20. Nie mam chłopaka (#forever alone)
21. W swoim krótkim życiu kilku ludzi zdążyło mi już wbić nóż w plecy i serce.
22. Nie umiem zapuścić paznokci. Ja nie wiem, co jest z nimi nie tak XD Stosuję odżywki, domowe sposoby, ale i tak się łamią, ehh.
23. Rok temu przez całe wakacje biegałam. Niestety przez lenia, jakiego mam teraz, moja kondycja znacznie spadła.
24. Nie umiem się malować.
25. Lubię chodzić w czarnych ubraniach.
26. Uwielbiam zapach męskich perfum*-*
27. Trochę eksperymentowałam z włosami, rok temu w wakacje rozjaśniłam sobie włosy (miałam wtedy długie, do połowy pleców), jakiś czas potem ściełam na krótko i znowu rozjaśniłam, jak farba zeszła to ściełam, w te wakacje co były dwa razy zrobiłam sobie szamponetką różowe końcówki, a potem, kiedy kolor zszedł to znowu poszłam do fryzjera na ścięcie:")
28. Uwielbiam kawę ^^
29. Źle wspominam okres w podstawówce w klasach 4-6 przez 2 osoby.
30. No i ostatni! :D Jestem kreatywna, w mojej głowie ciągle rodzą się jakieś pomysły. Czasem coś naszkicuję, narysuję na tablecie, napiszę rozdział. No ale przez szkołę nie mam na to dużo czasu 😒No i to wszystko. Jakoś się udało:)
Rozdział 8 wstawię albo dzisiaj wieczorem, albo jutro. Zdradzę, że pojawi się w nim postać z prologu 😏
CZYTASZ
Wybrani
FantasyCo zrobisz, kiedy dowiesz się, że to od ciebie teraz zależą losy całego świata? Podejmiesz się wyzwania czy najzwyczajniej stchórzysz? Cassie Lewis wiodła dosyć normalne życie, niezbyt różniące się od innych nastolatek. Codziennie po szkole pomagał...