1.BÖLÜM ' RÜYA '

12 2 0
                                    

"Asel! Uyan Asel! İyi misin?" omuzlarımdan sertçe sarsılarak uyandırılmıştım. Ama ben uyumamıştım ki.

" Tanrım!Sırılsıklamsın sen! Bu terin mi?"

Ben karşımdaki kişinin dediklerini tam duyamazken Kaan bir şeyler söylemeye devam ediyordu. Cidden bu bir rüya mıydı yani? Ama üstüm ve şaçlarım ıslaktı.

"Asel! Kendine gel!" ellerini yüzüme koyup ona bakmamı sağladı.
Çok endişelenmiş olmalı ki mavi gözleri büyümüştü ve alnından terler akıyordu.

" Beni duyuyor musun, güzelim?"

Kafamı evet anlamında salladım. Hafifçe gülümsedikten sonra derin bir nefes verip bedenimi kollarının arasıma aldı.

O anda yüzük parmağımda çok keskin bir yanma hissettim ve Kaan'ın tişörtünü sıktım. Hemen kafasını kaldırıp kaşlarını çattı. Parmağıma baktığımızda simsiyah , üzerinde hiçbir deseni olmayan bir yüzük gördük. Gerçekten eşsiz duruyordu ama benim değildi.

"Bu parr* yüzüğü olabilir mi? Olsa bile , hangi ara kendine bir parr buldun? Daha akşam beraberdik."

Kaşlarını çatmış yüzüğü incelerken bir yandanda elimi okşuyordu. Bu gerçekten hoşuma gitmişti. Komodinin üzerindeki saate bakmamla sabahın 5'i olduğunu gördüm. Uykum vardı ve şu an bu durumla uğraşamazdım. Bedenimin her köşesi ağrıyordu ve gözlerim gittikçe kapanıyordu.

Karşımdakinin de bu durumu farkettiğini biliyordum. Yatağın kenarında oturan bedeni yanıma yaklaştı ve beni tekrar kollarının arasına aldı.

O gün saat kaça kadar uyuduk , bilmiyorum.

Parr , özel insanların kişisel özelliklerine göre genelde hayvansı bir şekil alan mistik bir türe verilen isimdir. Bağlandıkları insanları ölümüne korur ve severler.Bağlanmanın daha öncesinde farklı bir boyutta yaşadıkları söylenir. Ama kimse bu boyuta gitmemiştir. Genelde sahiplerine bir nesne içinde hizmet ederler. Bu nesne kolyeden tutun yara izine kadar her şey olabilir. Ayrıca parrlar sadece sahiplerinin kullanabilmesi için özel bir silah oluştururlar. Bunlar kılıç, yay, asa, tırpan gibi şeylerdir. Silahlara başka bir şahıs eline aldığı an kaybolurlar. Bu silahların özellikleri parrların güç seviyelerine göre değişir.

Parrlar sahiplerine bağlandıkları zaman sahiplerinin düşüncelerini duyabilirler , onlarla telepati yoluyla konuşabilirler. Bazı insanlar ise sahibi olmamasına rağmen parrın sesini duyma özelliğine sahiptir. Parr sahipleri Parrları sayesinde ölümsüzlüğü elde edebilir fakat parrlar belirli sebeplerden dolayı öldükleri için bilindiği kadarıyla hiçbir insan ölümsüzlüğe ulaşamamıştır. Dünyada bilinen en uzun yaşayan insan 328 yaşındadır ve bir parra sahiptir.

Parrlar sahipleriyle anlaşamadıkları zaman ya onları öldürürler ya da onlara dokunmadan çekip giderler.
Bazı parrlar sahiplerini kendileri seçerken bazıları da Asel'in gittiği okulda olduğu gibi her yıl seçilir. Parrların güç seviyeleri , türlerine ve sahiplerine göre değişir. Tabi en güçsüz parr bile insanlara en büyük yıkımı getirebilecek güçtedir.

Örneğin Mendre'ler toprak elementini simgelerler ve en güçlü olup hava elementini simgeleyen Ojiyen'lere göre kat kat zayıftırlar. Bazı özel parrlar ırklardan sayılmaz ve isimleri ile anılırlar. Bilinen 6 parr ırkı vardır. Zayıftan güçlüye doğru,
● Mendre , Toprak
● Spins , Su
● Ekzan , Işık
● Koha , Ateş
● Lehzi , Gölge
● Ojiyen , Hava

SIFIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin