תשובות

170 28 6
                                    


אם סיפור מועמד בקטגורית הצבעות הקוראים, הוא "נעול" מקטגוריות אחרות ולא יוכל לזכות בהן? ממש ממש לא! אם סיפור הוגש לקטגוריית בחירת הקהל הוא נכנס לשם בצורה נפרדת לגמרי מהשפיטה על פי השופטות. אם תרצו להיות בטוחים ממש, תוכלו להכנס לפרופיל ולמצא את הספר שלכם באחת משלוש רשימות הקריאה הבאות: מועמדים לשיפוט (שיפוט כללי ע"י השופטות), בחירת הקהל (ספרים שהוגשו לקטגוריית בחירת הקהל על ידי הקוראים פעמיים), מועמדים לבחירת הקהל (ספרים שהוגשו לקטגוריית בחירת הקהל על ידי הקוראים רק פעם אחת וזקוקים לעוד הגשה אחת בכדי להכנס לתחרות).איך מנצחים בקטגוריות הכלליות, אתן שופטות? אכן, בשביל לנצח בקטגורייה הכללית תצטרכו להעמיד את הספר שלכם לתחרות בהודעות הפרטיות. בכדי לזכות בבחירת הקהל תצטרכו שיגישו את ספרכם פעמיים. השפיטה של הקטגוריות הכלליות תתבצע ע"י השופטות על פי הקריטריונים המוצגים בפרק הראש, אם תשימו לב הם גם מחולקים לניקוד מאוד ברור.אפשר להוסיף עוד סיפורים של עצמך? לגמרי, אפילו מומלץ, ככל שתגישו יותר ספרים של עצמך כך יהיה להם סיכוי יותר גדול לזכות.אני מכניסה את הספר שלי כרגע שהוא של קטעים קצרים, אבל שמתי לב כי רוב הקריטריונים תואמים לספר עלילתי. האם זה אותם הקריטריונים? הקריטריונים משתנים בהתאם לסוג הסיפור, למשל אם הגשת ספר פנטזיית קריטריון המציאותיות לא יהיה תקף לגביה וייבחן על דבר אחר למשל שימוש נכון באלמנטים הפנטסטיים. לקטגוריית הסיפורים הקצרים, השירה והוואנשוטים הקריטריונים משתנים בהתאם.

אם אסור פחות משלושה פרקים, איך אני מכניס לתחרות וואנשוט? לתחרות יש קטגוריה מיוחדת לוואנשוטים הנקראת "little big shots" על שם תכנית הילדים המצליחה באמריקה בה ילדים קטנים (מאוד) מציגים את כשרונותיהם הרבים, וואנשוט ייכנס לקטגוריה זו בהתאם.

אם יש לי בעיה בהודעות, איך אני מגישה את הספר לתחרות? אם נוצרה בעיה בשליחה ההודעה אתם מוזמנים להדביק לנו את הקישור בשיחות שעל הפרופיל שלנו, רק שימו לב שאתם כותבים שאתם מגישים את הספר לתחרות בכדי למנוע בלבול.

האם אני צריכה לבחור קטגוריה לסיפור או שאתן בוחרות לאיזה קטגוריה הסיפור יהיה מועמד? אנחנו, כלומר השופטות, נבחר לאיזה קטגוריה ייכנס הסיפור על פי מה שמתאים לו, זאת אומרת שאם הספר שלך פורסם לראשונה בינואר הוא מן הסתם לא ייכנס לקטגוריית החדשים ואם הספר שלכם מאוד פופולרי הוא לא ייכנס לקטגוריית הפחות נצפים.

מה לגבי ספרי שירה? ספרי שירה נכנסים לאותה קטגוריה עם הסיפורים הקצרים והוואנשוטים.

האם אני יכולה להעמיד לתחרות ספר שזכה כבר בתחרות אחרת? כמובן! המשתמש שלנו אינו תחרותי והוא מעודד מגוון גדול ביותר של תחרויות, אנו לא נוטרים טינה לאף תחרות ונשמח שתגישו את ספריכם זוכי הפרסים.

האם יש הגבלת תוכן? (שפה גסה, תכנים מיניים, טריגרים) אין הגבלה על שום תוכן אם סימנתם אותו מראש, כלומר, כשאר אתם עורכים את הספר אתם יכולים לסמן את הספר כספר לבוגרים כלומר, מכיל תוכן שיכול להיות פוגעני וכך אנשים ידעו להזהר מראש אם יש משהו שהם לא מוכנים אליו. כל עוד אתם מסמנים את הספר כספר לבוגרים הכל בסדר והוא ייכנס לתחרות בלי בעיות.

האם אני יכול להגיש את הספר של עצמי? אתם אכן יכולים להגיש את הספרים של עצכם, למען האמת רק אתם, מלבד לקטגוריית בחירת הקהל בה תצטרכו ששני קוראים יגישו אתכם.



אם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים לכתוב אותן על הקיר שלנו ואנו נתייחס אליהן כמה שיותר מהר. המשיכו לשלוח ספרים, תהליך השיפוט כבר החל. ההגשה מסתיימת בעוד שבוע וחמישה ימים!

The Color Awards 2017 ☆Where stories live. Discover now