Rím asszony vagyok! (címből látszik) Kezdjük akkor.
Osztályom létszáma: 16
Lányok száma: 6
Fiúk száma: 9
Buzik száma (szerintem akik tényleg azok, mert nem tudok másképp tekinteni rájuk/rá): 1
Becenevek lesznek.
DE még mielőtt elkezdeném (húzom az időtöket) szeretném bejelenteni hogy eme részt @miraculili egyik könyve ihlette ("Az én kis hülyeségeim és miraculous"). Az ő könyve is eszméletlen vicces és NINCSENEK BENNE helyesírási hibák. Szerintem (én még nem láttam).
Kezdjük:
Jányok:
Hercegnő: Néha ribanc néha jó fej.El lehet vele röhögni minden hülyeségen, de barátnak pocsék.Jó tanuló.
Csivava: Imádja a rózsaszínt, kedves, lehet vele röhögni, kawaii. Átlagosnál egy kicsit rosszabb tanuló.
EMO néni: A neve alapján igen...emós. De emellett köcsög, jó humorú, barátnak elmegy, sátánista (egy ici picit én is :3).Jó tanuló.
Papucs: Imád szelfizni. Szeret/tud táncolni.Kedves, verekedős, jó barát, nagyon vicces.Idegbeteg állat!Átlagosnál egy kicsit rosszabb tanuló.
Rebi: A lányok agya.Nem stréber.Csak egyszerűen okos és vicces.De az nagyon :D.Emellett a BFF-em is.Kedves, és neki (ahogy észrevettem) minden fiú köcsög/idióta/balf*sz (de rá talál majd a szerencse :D).Ha valaki beszól neki, simán visszaszól és beégeti az illetőt.Kiváló tanuló.
Retasu/Én: Hát...én mi vagyok :D? Vicces, néha köcsög, ha valakit utálok annak mindig rosszat akarok.Halált vagy ilyesmi.Nem undorodok a vértől.(Nem értem egyébként azokat az embereket akik undorodnak a vértől.Ez mindenkiben megtalálható.(Ez nem sértés nyugi van!))Átlag tanuló.(vagy még az sem)
Fiúcskák:
Kecske: Szeret beszólogatni másoknak, menőnek képzeli magát.Emellett azért vicces is.Főleg az angol órákon.Paraszt.Jó tanuló.
Menő gyerek: Menőnek érzi magát, vicces, azt hiszi az osztály macsója.Paraszt.Jó tanuló.
Nokedli: Túl kedves.Mindig a lányokkal van.Néha idegesítő.Mindig követ és belemászik a számba.Hát...nem tudom mit higgyek róla.Emellett vicces és nagyon ért a modern technikához.Kiváló tanuló.
Törpe: Keménykedik, de ő az osztály legkisebb tagja.Paraszt.Szeret órákon dobálózni.Angol órákon vicces, de egyébként érthetetlenül köcsög. (Ha nem lenne az, tiszta kawaii lenne).Rossz tanuló.
Pogány: Egy kicsit stréber, perverz, idegbeteg, paraszt.Nagyon szereti Csivavát piszkálni ( ͡° ͜ʖ ͡°).Kiváló tanuló.
Mártás (megéheztem XD): Nagyon perverz, vicces, általában rajtam szokott lógni (nem úgy).Emellett Dagály "barátja" (ha lehet annak mondani).Jó tanuló.
Zöme: Perverz, órákon minden hülyeségen elröhögi magát (tényleg mindenen).Idióta kérdései még engem és zsákutcába vezetnek.Paraszt.Rossz tanuló.
Colos: Nagyon perverz, de néha el lehet vele hülyülni.Szereti sőt, imádja Ercsát piszkálni és ellenszegülni neki, de mindenki így van ezzel úgyhogy...meg Csivavát is szereti piszkálni.Paraszt.Rossz tanuló.
Vágott szemű: Néha kedves és ő az, aki nem olyan köcsög a lányokkal mint a többi fiú.De azért szeret visszaszólni nekünk :D.Rossz tanuló.
Buzi(k):
Dagály: Idióta, perverz, dagadt f*sz, aki veszélyesen a szomszédra hasonlít.Szeret k*rva anyázni, de emiatt be is vernek neki, vagy visszaszólnak, vagy neki mennek.Átlag tanuló.
Ennyi volt a bemutató!Ha tetszett nyomj egy vote-ot és kövess!És én is vissza követlek!Meg kövesd @miraculili -t is!Sziasztok!
BẠN ĐANG ĐỌC
Minden ami hülyeség
Phi Hư CấuRandom hülyeségek, amik velem történnek, beszólások amiket meghallok, vagy éppen mondok. Ha nevetni akarsz, olvass bele. ^^