Iskolában történtek 7

22 5 4
                                    

(Csúnya szavak)

Megint felbaszták az agyamat.Na és ki?Persze hogy az Ercsa (angol tanárom)!Ugye angolunk volt és átmentünk az informatika terembe.És én meg Rebi egymás mellett ültünk és mint mindig, röhögtünk a tanáron.Megint "problem"-ozott csak most "problam" helyett "problöm"-öt mondott XD.

Ugye szokásához híven állandóan anyuval fenyegetett hogy"Be fogom hívatni!" meg ilyenek.

Én: Jaj, behívja anyut?!Hívja be anyut!Ő is azt mondja majd hogy sz*pja le magát! (mármint saját magát)

Már már a könnyeim kezdtek kicsordulni a szememen a röhögéstől mikor az Ercsa nem kimutatja a foga fehérjét?!Ott tiszta kész voltam így hangosan felröhögtem, de Rebi csak halkan a padra dűlve (piros arccal).Oda jött a tanár:

Ercsa: Na jó akkor el ülsz oda!-mutatott egy üres helyre távol Rebitől :,( -

Elviszi a könyveimet és oda akar tessékelni.

Én: De, majd én odamegyek. -nevettem-

Elkezdett ráncigálni b*ssza meg!Visszament a helyére hogy valamit irkáljon és én addig oda mentem arra az üres helyre ahova akart ültetni hogy elvegyem a könyveimet, és rögtön oda "repült".Persze vissza tette a könyveimet a "helyére".Én is oda mentem és ilyesmiket mondtam neki persze hangosan, de ő mint tudjátok EGY SÜKET F*SZ!

Én: Ó hogy rohadnál meg te Cineg*ci!Sz*pnád le magad!K*rva anyád!B*szd meg!Álljon le a szíved!...

Az óra további része ezzel telt el, míg végül kicsengettek és mentünk a kövi egyben utolsó órára, osztályfőnökire.Abban nem volt semmi érdekes.Szóval ennyi volt a mese délután.

Csháztok!Ha tetszett vote-oljatok!

Minden ami hülyeség Donde viven las historias. Descúbrelo ahora