Igen ezt a részt dél után (már majdnem este) kell kirakni mert miért ne? Na de mindegy is kezdődjön a hülyeségem. (Annyira mindent nem jegyeztem meg belőle, de leírok amit tudok.)
Egy házban voltam, de azt a házat életemben nem láttam. Kijöttem és valamiféle apokalipszis szerűséget véltem felfedezni. Beszálltam az én álomkocsimba. Itt egy kép róla:
És ahogy el akartam indulni (igen én álmomban tudok vezetni :D) a szélvédőre rá vetődött egy nő.
Kinézete: Huszonéves, vékony, fekete lófarkas hajú.
Közben ezt mondta: Megöllek!
Én nem tudtam felfogni hogy mi ez, így csak kiszálltam a kocsi(m)ból. Lemászott a szélvédőről és nekem támadt egy késsel. Én nekem megállt a szívem úgy megijedtem, de amikor a fejembe szúrta a kést...nem haltam meg. Sőt nem is éreztem (Mint a Különc könyvemben Lucy :D). Felnéztem rá ő meg mérgesen rám.Kihúztam a fejemből a kést és eldobtam, aztán rátámadtam a nőre. Belenyúltam a szemeibe, és kiszakítottam a szemgolyóit, aztán megfogtam a koponyáját és összeroppantottam. De volt egy kis bibi. Ő sem halt meg, csak olyan hangokat adott ki mint akit ölnek XD. Ez után, mint egy Titán, elkezdett gőzölögni, és beforrtak a sebei, a szemeit visszatette a helyére és újból kezdte. Akár hogy igyekezett, nem tudott megölni. Nekem egy kicsit elegem lett, meg unalmasnak is tartottam, ezért befutottam a házba, de oda is követett. Volt egy erkély szerűség egy szobában és amikor mind a ketten ott voltunk, lelöktem és kitört a nyaka. Ez után futottam lefele, de hallottam a hangját ahogy azt mondja: Megtalállak~!
Nem féltem tőle, csak idegesített. Ez után egy másik nő aki elég kedves volt, odajött hozzám és elkezdte simogatni a fejemet. Én csak néztem rá a "Temegmitcsinálsz?" nézésemmel és ekkor belenéztem a mellettem álló fali tükörbe ami leért a padlóig. Kutya lettem! Egy szürke hosszú szőrű kutya XD! Ekkor ez említett nőszemély az ajtó felé ment hogy kinyissa,...(a többire már nem emlékszem)
Ennyi volt. Ha tetszett nyomj egy vote-ot. Viszlát káposzták!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Minden ami hülyeség
Não FicçãoRandom hülyeségek, amik velem történnek, beszólások amiket meghallok, vagy éppen mondok. Ha nevetni akarsz, olvass bele. ^^