Sziasztok! Ma volt az évzárónk, de kezdem is az érdekes napot.
Anyával már otthon elvoltunk készülve, egyáltalán nem voltunk közel az iskolához.Mivel apa dolgozott és elvitte a kocsit így az egyik ismerősünk vitt be minket. Kb olyan 08:15-kor értünk oda, de így is a mi osztályunknak (mivel mi voltunk a ballagtató osztály) 07:00-kor már bent kellett volna lennie, hogy a 8.-osoknak át tudjuk adni a tarisznyát.Mivel nem értünk oda időben, meg nem is akartunk előbb indulni, amikor a lépcsőn felfele vettük az irányt és felértünk a Bálna már ott beszélt valakivel telefonon.(Mert ő mindig telefonozik.) Amikor lerakta oda jött hozzám és elkezdi: "Már 07:30-ra ide kellett volna jönni!" Gondoltam: "Menny a picsába kit érdekelsz." Az öltözéke is nagyon Bálnás volt.Mivel kék volt XD. De az hagyján. Az a cipő ami kidíszítette rücskös lábát az is valami csodás látvány volt. Kb az összes tanár vagy 3-4 csokor virággal ment haza míg ő csak 1-gyel, azt is a Démon királynő (RebelsandDragons könyvében van ez a becenév)adta neki nem tudom miért. De persze a mi kis Jogobella zabálónkat se felejtsük el, az Ercsát!Képzeljétek, magassarkúban volt.Őőőő, igen őőőőő!!!!! Amikor az osztály meg a többi is kifelé tartott a kis játszótérre, (mert ott volt ez az egész ballagás/évzáró) leültünk és ugye mint mindig, meg kellett hallgatni a himnuszt.Olyan fárasztó volt állni.Na de nem nyomorgok előttetek.A mi iskolánkban van egy olyan szokás, (nem tudom hogy más iskolákban is) hogy léggömböket engednek a levegőbe a ballagók. És ez most sem volt másképp.Amikor elengedték a lufikat nem sejtettem hogy ki fog pukkadni egy és én úgy megijedtem hogy elkiabáltam magam. "Anyád!" Persze csak a mellettem ülő Rebi hallotta és nevetett. Amikor vége lett, be kellett menni a termünkbe hogy a Bálna kiossza a bizonyítványokat. Kb olyan 5-6 percet késett mire végre Vandeszkával megláttuk és befutottunk a terembe. Ki osztotta őket és elkezdi: "Akik ugyan akkor jöttek mint én, 07:30-ra azok hazamehetnek, de akik később azok maradnak pakolni." Na persze én pont arról vagyok híres hogy "neki" segítsek.Csak akkor maradtam volna ott segíteni ha van olyan busz amivel haza tudnánk menni ,de sajnos nem volt.Így is Démon királynő anyukája vitt minket haza, mert a buszra több mint 2 órát kellet volna várni.És ha "mondjuk" segítek a Bálnának még akkor is kb 1 órát kellett volna várni.Így éltünk a lehetőséggel anyával és hazamentünk.
Ennyi lett volna. Ha megnevettettelek legalább egy picit is kérlek nyomj egy csillagot és kommentbe is írhatsz ezzel, vagy a másik könyvemmel kapcsolatba.
Viszlát!
ESTÁS LEYENDO
Minden ami hülyeség
No FicciónRandom hülyeségek, amik velem történnek, beszólások amiket meghallok, vagy éppen mondok. Ha nevetni akarsz, olvass bele. ^^