Iskolában (+1 otthon) történtek 24 (THE END)

12 3 0
                                    

Na heló kápcsók! Elérkeztünk, ennek a könyvnek az utolsó részéhez. Őszintén, már nagyon nincs kedvem ezt folytatni, a részekkel is mindig kések és mindig sokat kell várni. Szóval sorry. 

Beszólások:

Otthon történt:

Anya: Kérsz virsli?

Én: Igen.

Anya: Mennyit?

Én: Hármat.

Anya: Darab?

Én: ...Szerinted?


Iskolában történtek:

Kémia tanár, nekem: Te hülye vagy?

Én: *elsőnek komoly, de meglepődő arcot vág, majd követi Nokedli és Nobody példáját és elröhögi magát*


Csivava: Hús illatú szagod van.


Föci tanár: Píszának ejtjük. (ferde torony)

Nobody: De akkor is pisa!


Bálnarém: A következő emlékképem az, hogy a földön ülök. (Elesett az óvoda előtt de nem tudta, hogy hogyan XD)


EMO néni: Én csak mással fekszek le. (Megj.: Nem "az" volt a téma...mármint nem Pennywise, hanem az az "az...ami nem az...XD)


Kisgyerek az udvaron elkiáltja magát: A lányok meg akarnak verni a bottal!


Nobody: De bazd, megint hülye vagyok. (egyébként nem ezt, mondta, csak én hittem azt)


Ercsa: Nem tudod látni?


Csivava: *bólogat* Nem.


Csivava, nekem: Libagyerek.


Csivava: Adri (Nobody) te jól csinálod, vagy rosszul?

Én: ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nokedli: ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Dagály, nekem: Neveletlen kölyök.


Kecske: Én abban a hitben éltem, hogy éhen fogok halni.


Csivava: Rám priccelt a csap. (nem spriccelt, hanem priccelt)


Nokedli: Persze, te ülhetsz ott!

Csivava: Húúún?


Random kisgyerek egy telefonnal odajön hozzánk: Jó telefon?

Nobody: Biztos, engem nem érdekel...

Gyerek: Hát engem se!


És akkor jöjjön az utolsó sztori:

A Bálnarémet pofán vágta egy 6-os! Azért mert felidegesítette. Elsőnek nem hittem el, de utána megkérdeztük a gyereket aki röhögve válaszolta, hogy megtörtént.
































Ugye nem gondoltátok, hogy megszabadultok tőlem? :D Nem lesz vége ennek a könyvnek, ameddig él a hülyeség!

Minden ami hülyeség Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin