Ez nem vicc.

39 7 6
                                    

Sziasztok.Ez az egész, tegnap este (amikor már sötét volt) történt velem.

Elmentünk a keresztanyámhoz mert vett fánkot és mézes csirkét :3 és a tesóm írta mesengeren hogy oda adja a telóját ha legközelebb megyek a keresztanyámhoz (mert ott lakik).De ő meg elment a papámékhoz ami nem messze van tőlük.És én a hülye fejemmel félútig elmentem a tesóm elé mert jött haza.Jöttem vissza fele mert már elegem volt hogy nem találom és egyszer csak megláttam és kezdtem utána futni (biciklivel volt).Egy picit beszélgettünk és mivel én kifáradtam sétálni kezdtem.A tesóm már bekanyarodott az utcába ahol a kereszt anyámék laktak.Sétáltam és előttem vagyis én az utcán mentem és a járdán meg egy férfi aki kb 5 méterre volt tőlem.Elmentünk egymás mellett és amikor vissza fordultam megláttam ahogy a férfi felém fordul és közeledik felém.Ti ilyenkor mire gondolnátok sötétben, egyedül?Azonnal elkezdtem futni és rögtön a legrosszabbakra gondoltam.Ahogy beértem a kapun anyáék rögtön rám néztek hogy mi bajom van.Elmeséltem nekik és a nevelő apám rögtön kioktatott.

-Túl sok filmet nézel.

Hát a telibeb*szott k*rva anyját neki!Jól van én is hülye voltam hogy este sötétben szaladgálok egyedül az utcán de azért nem ezt kéne mondani szerintem.Egész éjszaka meg persze ma is ezen járt az agyam.

Ennyi lett volna.Sziasztok és ha "tetszett" nyomjatok egy vote-ot.

Minden ami hülyeség Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin