Iskolában történtek 18

25 6 2
                                    

Sziasztok! Bocsi, hogy tegnap nem raktam ki részt, (pedig megígértem) de az a nagy helyzet, hogy tegnap semmi érdekes nem történt. Csak elszöktem a 7. óráról...meg Nobody is. De, ma tudok szolgálni egy-két drog- akarom mondani dologgal.

Töri:

Semmi érdekes.

Angol:

Én épp néztem ki a fejemből, Nobody meg írta a feladatot, amikor az Ercsa szó szerint felordított.

-TE NORMÁLIS VAGY?! HÜLYE PARASZT BANDA! HÁT MÉG A BOKÁMAT IS ELTÖRITEK! -(úgy ment, mintha semmi baja nem lenne)-

Igazából az történt, hogy nem tudom mi történt. Csak Nobodyval alig bírtuk visszatartani a röhögést. Pár perccel később, viszont annyira röhögtem, hogy beszúrt a szívem.

Én: *felkiált fájdalmában és a szívéhez kap*

Ercsa: *Idejön hozzám* Szaktanárit akarsz kapni?

Én: Azért kapok szaktanárit mert beszúrt a szívem?!

Ercsa: *felháborodott fejjel néz* Te anyukáddal is így szoktál beszélni?

Én: *nem tud mit mondani* Aha!

Ercsa: Akkor felhívom. *elmegy*

Én: Hívja de én nem adom meg a számát hogy zaklassa!

Ercsa: *beír a naplóba valamit*

Én: *magyaráz a mellette üllő Nobodynbak, hogy hogy lehet ekkora balf*sz az angoltanár*

Biosz:

Semmi különös...

Magyar:

Bálnarém: Írjatok egy fogalmazást a tegnapelőtt és a tegnap történtekről!

Én: *nem tudja mi van és bámul ki a fejéből*

Én: *észbe kap az óra közepén és ír 6 sor "fogalmazást"*

Bálnarém: Szedd össze a fogalmazásokat! -mondja Pogánynak-

Pogány: *elindul és mikor hozzám ér* Ez aztán fogalmazás.

Én: Mit írjak én neki ezzel kapcsolatban? Regényt? *semmi kedve itt lenni*

Utolsó 2 tesi:

Nobodyval és Nokedlival tollasoztam, mikor úgy döntöttem, hogy térdelve folytatom a "küzdelmet".

Nokedli: Szerintem állj fel mert olyan látszik ki rajtad, aminek nem kéne.

Hát b*sszameg egy kicsit nagyon kivágott volt a mellrészénél a vékony pulóver, ééééés...tudjátok hogy mi van XD. Ez után egész órán felhúzva tartottam, hogy ne látszódjon ki AZ (nem Pennywise XD).

Ennyi volt a nap. Remélem tudtatok legalább egy kicsit is mosolyogni. (Főleg az Ercsáson XD)

Konichiwa!

Te is lebeghetsz...

Minden ami hülyeség Donde viven las historias. Descúbrelo ahora