Iskolában történtek 2

188 10 0
                                    

Sziasztok megint én vagyok!Kezdem is a "storyt".

Reggel ugye én 06:00-kor szoktam kelni mert ébreszt a tabom és én úgy döntöttem hogy még egy kicsit vissza fekszek.És hát eléggé elaludtam mert 06:35-kor keltem fel, és csak 5 percem volt az indulásig.Úgy hogy sietnem kellett.Tudom ez nem annyira vicces, de ha ott lettetek volna akkor halhattátok volna a káromkodásomat.Kiabáltam magammal. XD Utána ugyan úgy bementem a suliba, elvoltam és a 4. óra után jött az angol. Ugye mi azt szoktuk csinálni hogy kilessük hogy mikor jön ki Ercsa a tanáriból és ha meglátjuk futunk.Csak nem a terembe, hanem a folyosó végén van egy kanyar ami egy zsákutca és ott nézzük tovább a tanárt.Ha bement mi is bemegyünk és tovább hülyéskedünk, vagy ha észrevesz, akkor befutunk a terembe.Ezek közül a 2. történt meg.Amíg beszedte Ercsa a tankönyveket (mert ugye év vége van) én és az osztálytársam elkezdtük a munkafüzet CD-t dobálni.És én CD kapásban béna vagyok ezért szereztem egy kicsi vágást a....fülemre!Azt még hozzá kell tennem, hogy én nem csak a tankönyvet, hanem a munkafüzetet is beadta és szerencsére Ercsa nem vette észre.Utána kimentünk. Ercsa egyszer még "beszaladt" a tanáriba, valami füzetért és én meg az osztálytársam, nevezzük Janinak (de nem ez a neve) utána mentünk.Utána visszaszaladtunk és elhitettük vele hogy hazamegyünk, elmegyünk meg ilyesmi.Még egyet kell hozzá tennem,azt, hogy Ercsának szakálla van. És most jön a hab a tortára: Ő NŐ!! A kövi és egyben utolsó story: Vártuk a buszt Rebivel és nekem van egy ismerősöm a suliban akinek a barátja iPhoneman. Nevezzük az ismerősömet kutyának (mert az, de nem szó szerint).Amikor megláttam tiszta víz volt és valamit beszólt, már nem tudom mit.Asszem ezt: Dagadjá meg!, vagy dagadt! nem tudom.Hozzá kell tennem hogy én nem vagyok kövér, de tényleg.Jó, nem azt mondom hogy csonti vagyok, de azt sem hogy kövér.Azt se mondom hogy sexy vagyok, (XD) de azt sem hogy nem.KB pont a kettő között.De vissza a lényegre.Pont egy padon ültünk ami mellet egy ilyen "ivókút" van.Kutya odament inni.Utána odajött hozzám vízzel teli szájjal és rám köpte az egészet. Pfúúj!Utána visszaszóltam neki, hogy:B*zd meg! -meg hogy- 5 méterről tudsz pofázni de elém nem mersz állni!Erre iPhoneman megszólalt:Én oda merek eléd állni! Erre én:Hozzád meg ki szólt b*zd meg?!Utána még káromkodtam egy kicsit és Rebi is segített a "harcban".

                                                                                       THE END


Na sziasztok!

Minden ami hülyeség Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin