Hey guys! Szóóóóóóval~ a címből már észre lehetett venni, hogy mi lesz a téma. Mivel ezt a könyvemet már elég rég nem folytattam (és szarrá unom magam) ezért gondoltam csinálok a sulimról egy részt...na jah. Hogy miket is írok majd ide?: Tanár ismertető, pár osztálytársammal kapcsolatban dolgokat (persze neveket nem írok), beszólásokat és a koleszos életemről. Jah meg pár sztorit. De kezdjünk bele.
Elsőnek is az osztályomról. Össz fiú kettő, a többi mind lány. És 24 az osztálylétszám. (Szegény fiúk :'C) És az egyik srác olyan cuki~! És, és, és...! Meghaltam.
Khm...mondjuk azt, hogy a mostani osztályom se éppeszű. Mindenki (na jó, a többség) olyan idióta és perverz mint én ^^.Jöjjenek a tanárok...kettő max három kivételével, az összeset szeretem. ^^
Van az irodalom/nyelvtan tanárom, akit most hívjunk Buzikának. Ha pl rossz választ adunk a feltett kérdésére (vagy baromságot mondunk) bebújik a szekrény mögé...de komolyan. És kb 50 éves...vagy több. De ha ideges, akkor szó szerint félni lehet tőle. Jah és a másik fontos jellemzője: Szereti a "csípőjét" a padoknak tolni...ott ahol lányok ülnek...
És még egy fontos megjegyzés róla: SOKKAL JOBBAN TANÍT, MINT A BÁLNA! (régi osztályfőnököm)Következzen a drága biosz/töri tanárom. Az ő neve Goblin. Én neveztem el ^^ (jhaj de büszke magára valaki). Jól tanít, nem az a gond, csak...a hangja...olyan irritáló...most megyek és felakasztom magam. És most figyeljetek: aki 5-ös dogát ír, annak ad egy matricát. GIMIBEN BASZKI! GIMIBEN!
Én: *eldobja az agyát* Erre nincs szükség. Elromlott.
Az infó tanárunk...hát ő amolyan "leszarom" stílusban tolja. Pl amikor kéne a segítség, de nem mersz megszólalni, mert nem akarod, hogy lebasszon és csak nézed, keresed a tekintetét, és amikor végre odanéz, baszik odamenni és segíteni. (~_~;)
A gépi grafika tanáromat...EGYSZERŰEN IMÁDOM! Kész, ő a nem tudom hanyadik apám. Tökre vicces, be lehet neki szólni (nem durván nyah), és félkész munkára ad egy 4-est. És megfogja puszta kézzel a poloskákat...BEST HERO EVER!
A rajz tanár...akitől legszívesebben fejbebasznád magad egy baltával. Elsőnek azt mondja, hogy jó amit rajzolsz (#kockát), utána meg amikor már tónusozol (árnyékolsz) azt mondja, hogy nem jó. Szar. Elbasztad. Ez mi? Kirúgatlak. Shinee.
A fizika tanárom az olyan modern mikulás. Tök aranyos, meg amúgy jó fej 60-70 éves öreg bácsika, de az anyagból alig értünk valamit (én pl semmit ._.). De ő vele is lehet nevetni...néha.
Következzen a rendes grafika tanár...rohadt boszorkány...annyira nem szimpi. (De egyszer megdícsért (∩_∩)) Ha pl egyszer nem viszed el a felszerelésedet, vagy nem csinálod meg a házit akkor ezt válaszolja: "Hát ez ciki."
Igen? Ciki? AzanyádattebüdösbosziÉs végül az osztályfőnököm. Mondjuk azt, hogy a legtöbb óráján megengedi, hogy telefonozzunk. És olyan kedves. Szóval ő is az anyám. ^^ XD
És most következzék pár osztálytársam...nem lesz annyira sok 😂.
Ribike, az első alany. Random elneveztem. Igazából nem akkora ribanc, de én nem annyira kedvelem, mivel ha netalántán az osztály a kelleténél hangosabban beszél, akkor lebassza őket, hogy "KUSSOLJATOK MÁR BE, NEM LÁTJATOK, HOGY A TANÁR RÁTOK VÁR?!" Meg ha valaki valamit elront, akkor mindig úgymond "szép" szavakkal, becenevekkel illeti őt. -_-
Sushi a következő, aki egyben a szobatársam a koleszben. Tudni kell róla, hogy ő Shawn Mendes fan...Hatalmas fan. És hogy miért lett Sushi a neve?
Lö story time: 1.
Sushi: *keresi a törülközőjét a szobában* Ne már lányok, hova tettétek? Detti tudom, hogy te raktad el.
Én: Persze, miért pont é- *meglátja Sushi arcát ami egy halra hasonlít és felvihog*
Sushi: *ő is vihog* Mi a szar?
Én: OLYAN HAL FEJED VAN! TE SUSHI FEJŰ!
Sushi: *vihogva bemutat*
Értelmesek vagyunk XD
Na de az osztálytárs bemutatásról ennyi is lenne, mert a többiek nem annyira érdekesek (nem igaz, viccelek, de ha valamelyikőtöknek van watty-ja akkor se olvassa ezt el ':D)Szóval story time. És akkor a beszólásoknak is csinálok egy kis sztorit, hogy jobban értsétek mi a tosz van.
2.
Az osztályban voltunk Wolfy-val és Hana-chan-nal. Wolfy és én a telefonunkba rajzoltunk minden féle hülyeséget (én egy dagadt eccavút) míg Hana-chan nézett minket.Én: Nézzétek milyen szép ez az egyszarvú. *megmutatja Hana-chan-nak és Wolfy-nak*
Wolfy: *megmutatja, hogy ő mit rajzolt* Az én tököm szebb.
3.
A kolesszal kirándultunk a Parlamentbe és a Libegőre. Elsőnek a Libegőre mentünk. Tudni kell, hogy egy úgymond "erdő" volt alattunk (sok fa 😂).Épp amikor már lefelé megyünk.:
Baka-girl (olyan kreatív beceneveket találok ki 😂) : *lenéz a fákra, majd az egyikre mutat* Megakarom dugni ezt a fát.
Én: *ránéz, majd röhögésben tör ki*
Baka-girl: Mármint meg akarom rúgni! Megakarom rúgni ezt a fát! *elröhög*
Mellesleg megszegtünk egy szabályt. Ettünk a Libegőn.
<(‾︶‾)>4.
Sétálunk a városban pár Otaku társammal és konkrétan mindenről beszéltünk.Hana-chan: Az élet olyan, mint egy doboz GECCCHIII!
5.
A kolesz szobában voltam én, meg Kawaii-chan (nyem ő nem Otaku 😢).Kawaii-chan: *teljes csend van, majd megszólal* Kedvem támadt megetetni egy tehént.
És akkor jöjjöj a koleszos életem...Igazság szerint én szeretek a koleszban lenni. Sőt, imádok. Bár a szomszédaink nem éppen a csöndbe maradásról híresek....STORY TIME.
Mindenkinek 22:00 után csendben kell lenni, hogy ha valaki alszik azt ne zavarják. Mi már aludtunk VOLNA, ha az én oldalamon (és Kawaii-chan oldalán) lévő szomszédaink nem röhögnének.
Sushi: Detti dörömbölj már át.
Én: *kettőt beleüt a falba*
Másik szoba: *elhallgatnak, majd az egyik visszaüt a falba és tovább röhögnek* (mellesleg a szomszédaink 10.-esek)
Én: *belerúg a falba*
Sushi: Hölgyeim és uraim, itt hallható az ősemberek kommunikációja.
Másik szoba: *elhallgat*
Hát ennyi...ha tetszett dobj meg egy csillaggal...ÉS BOLDOG HALLOWEEN-T!
ESTÁS LEYENDO
Minden ami hülyeség
No FicciónRandom hülyeségek, amik velem történnek, beszólások amiket meghallok, vagy éppen mondok. Ha nevetni akarsz, olvass bele. ^^