Iskolában történtek 6

25 3 9
                                    

Mivel le vettem a tabletem hangerejét ezért 06:00 helyett, 06:30-kor keltem fel.Vagyis anya keltett fel.Képzelhetitek hogy hogy néztem ki.Elsőnek is:A tegnapi este (előző, előző rész) és + az a gyönyörű álmom (előző rész) és még az is látszott a pofámon, hogy 10 perc alatt el kell készülnöm.

// lustaságom jelképe wattpadon:időugrás//

Az angol óra az valami eszméletlen volt!Szó szerint!Meg az előző napi is, de abból csak pár valamit fogok ide betuszkolni mert nem jutnak eszembe :D.

Tegnapi szólások angol órán:

Ercsa (angol tanárom):Brit is csirke.

Ercsa: No, no,no no,no,no,no.(így ejtette ki:Nyö,nyö,nyö,nyö,nyö,nyö,nyö.)

Mai:

Ercsa: Legyél ideges! Ugráljá'!

Ercsa: Problem. (Így ejtette ki: Problam.)

Bálna (osztályfőnököm): Asszony állat. (gondolok itt az Aot and Me könyvemből Levire :D)

Angolon (ma) az egyik osztálytársam aki elöl ült, dobott egy papír galacsint hátra és a Dagály (csúnya osztálytárs) meg beszélgetett és mikor nyitva volt a szája majdnem bele repült a galacsin, én meg lefeküdtem a padra és sírtam a röhögéstől.És még az rá tett egy lapáttal, hogy amikor elrepült a Dagály feje mellett a galacsin úgy megijedt, hogy majdnem eldőlt a székkel (billegett a dagadt állat).Rebi meg csak nézett hogy mi bajom van.

És még óra végén oda megy Rebihez az Ercsa (ott ültünk Rebivel egymás mellett) és szó szerint rá hajolt. Rebi meg a székre lefolyt annyira megrémült Ercsától.

Hát igen. Ma 3 részt teszek ki, de szerintem ennek örültök.Na cshá!

Minden ami hülyeség Donde viven las historias. Descúbrelo ahora