💞3.2

1.3K 69 8
                                    

Luna właśnie szykowała się na jej pierwszy wywiad w telewizji. Po wydaniu jej płyty fani oszaleli, jej social media powiększyły obserwatorów o kilkaset tysięcy, a na ulicy była rozpoznawalna. Bardzo stresowała się przed wywiadem, ponieważ nie dość, że był on jej pierwszym to też był on na żywo. Kiedy styliści kończyli ją czesać i malować postanowiła napisać do Niny.
"Za chwilę wchodzę na żywo, kanał 111. Stresuje się przyjaciółko :*"
Prezenter zaprosił ją już na plan, więc szybko wysłała wiadomość myśląc, że wysłała ją do Niny. Niestety odbiorcą był ktoś inny.

Brunet zdziwiony wiadomością jaką dostał zgodnie z informacją włączył telewizor i przełączył na prawidłowy kanał.
-Nina!
-Czego chcesz ty wrzodzie na dupie?
-Mam świetną wiadomość.
-No dawaj, spróbuj mnie zaskoczyć.
-Luna ma wywiad na żywo za chwilę.
-Skąd ty to wiesz Matteo?! - brunet pokazał jej smsa i obydwoje wpadli na pomysł pomyłki szatynki przez stres. Obydwoje bardzo szczęśliwi z tej wiadomości czekali, aż nadejdzie chwila i zacznie się wywiad.

-Witajcie! Dzisiaj do studia zaprosiliśmy naszą świeżą gwiazdę muzyki. Luna Valente! Witaj!
-Dzień dobry.
-Zadam ci parę pytań, o które prosili twoi fani gotowa?
-Tak.
-Czy któraś piosenka z twojej płyty jest dla ciebie specjalna?
-Tak. Oczywiście cała płyta to naprawdę jedno wielkie marzenie, ale zdecydowanie Sólo Para Ti jest piosenką napisaną z myślą o jednej osobie.
-Okej, bardzo dobrze. Kolejne pytanie. Jedno marzenie spełnione, jakie jest kolejne?
-Chyba mogę to powiedzieć, myślę, że ta osoba tego nie ogląda. Chciałabym zaznać szczęścia to jest teraz moje największe marzenie.
-A jeżeli chodzi o tą osobę, masz chłopaka?
-Nie.
-A masz kogoś na oku?
-Tak, mam, ale myślę, że moi fani chcą muzyki.
-Luna, podaj chociaż jego inicjały.
-M.B
-Dobrze, ostatnie pytanie co chciałaś wyrazić gdy pisałaś piosenkę Sólo Para Ti?
-Przede wszystkim chciałam pokazać w tej melodii, że nie trzeba się bać, aby wyznać, że kogoś się kocha. Jednak moją myślą przewodnią było podkreślenie miłości. Prawdziwej miłości.
-Luna! Bardzo Ci dziękuję, możesz jeszcze kogoś pozdrowić.
-Pozdrawiam moją najlepszą przyjaciółkę Ninę, która pewnie teraz ogląda to w Buenos Aires. Moich rodziców oczywiście i.. Matteo.
-Do zobaczenia, żegnamy się już z Państwem, a już za chwilę wieczorne wydanie wiadomości.

Szatynka poszła do przebieralni, aby odebrać swoje rzeczy i wyjść z tego studia. Była szczęśliwa, udało jej się przezwyciężyć stres, wzięła telefon i zobaczyła, że ma wiadomość. Od Matteo.
"No Lunka, też cię pozdrawiam. Super wywiad."
Zastanawiała się o co chodzi, przesunęła konwersacje do góry i zorientowała się, że przed wejściem na żywo wysłała smsa do Matteo zamiast do Niny. A ona tam tak w studiu mówiła otwarcie, miała tylko nadzieję, że nikt nie domyśli się, że Sólo Para Ti było napisane dla Matteo.

Brunet był zachwycony zobaczeniem po raz pierwszy od kilku miesięcy Valente na żywo. Co prawda w telewizji, ale na żywo. Zastanawiał się tylko nad tym co powiedziała Luna. Tak naprawdę nie słuchał jej płyty. Bał się, że bardziej zatęskni za jej głosem, ale postanowił, że dzisiaj przezwycięży lęk i wysłucha co taka piękna zielonooka mogła mieć do przekazania w tej piosence, o której mówiła.
-Nina! Mógłbym pożyczyć płytę Luny?
-Tak, jasne jest w laptopie. - Balsano wziął laptopa brunetki do swojego pokoju, położył się razem z nim na łóżku i podłączył słuchawki. Otworzył folder i znajdowały się w nim piosenki z anielskim głosem.
1. La vida es un sueño.
2. Alas.
3. Música en ti.
4. No te pido mucho.
5. Sólo para ti.
6. Vives en mi.
7. Valiente.
8. Corre.
Włączył numer 5 i zaczął wsłuchiwać się w ten kojący głos, który utulił go do snu.

-Kocham cię Luna.
-A ja kocham ciebie Matteo.
-Nie opuszczaj mnie nigdy więcej.
-Nie mogę ci tego obiecać.
-Dlaczego?
-Bo odchodzę. Żegnaj.
-Ale co z przeznaczeniem?
-Będę latać u twego boku zawsze. Pamiętaj, prawdziwa miłość wskaże ci drogę do szczęścia.

Brunet zbudził się ze snu i nie wiedział co ma myśleć. To była jego przyszłość czy jakaś rada? Prawdziwa miłość wskaże ci drogę do szczęścia. O co mogło chodzić? Jak miał odnaleźć tą drogę? Kto jest tą miłością? Wiedział kto, tylko jedna dziewczyna o oczach jak szmaragdy skradła jego serce, jego umysł - Luna Valente.

***
Hejo! Jak wam się podoba rozdział? Miałam mega problem z jego napisaniem przez tą rękę.. Cały czas jakiś błąd.. O matko siedziałam nad tym kilka godzin, robię sobie przerwę od pisania na około 1-2 dni, musi mi się ta ręka wygoić, bo bandaż uniemożliwia mi pisanie. No nic, razem damy radę i przetrwamy ten okres. Kocham was mocno, a wasze cudowne komentarze mega mnie motywują!!😁💞 dziękuję za gwiazdki, buziaki 💋🌟

Skryta Miłość || Lutteo 🔏Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz