Κεφάλαιο τρία
«Πού είναι ο Ντάκι;»━━━━━━
Δευτέρα
𝟪 : 𝟢𝟤 AM❛ ΗΜΕΡΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ ❜
Τα επιβλητικά, πράσινα γράμματα στο ενημερωτικό φυλλάδιο, της σχολικής εφημερίδας, ανακοινώνουν την ετήσια ημέρα εθελοντισμού του Σάουθ Γκρέης. Μια βδομάδα πριν, οι μαθητές και οι μαθήτριες του λυκείου Σάουθ Χάι είχαν αναλάβει να κολλήσουν τα φυλλάδια σε ολόκληρη την πόλη, σε οποιονδήποτε τοίχο και άδεια κολώνα της ΔΕΗ.
Η ημέρα αυτή ─𝟣𝟪 Φεβρουαρίου─ ήταν για όλους ένα νέο ξεκίνημα. Μετά την γιορτή των Χριστουγέννων, τον εορτασμό του νέου έτους στο Δημαρχείο του Σάουθ Γκρέης και τέλος το πανηγύρι, το οποίο κατ' επέκταση μετατράπηκε στο καρναβάλι της Ντολόρες Γιούγκεν, στην πλατεία του Αγίου Νικολάου· η πόλη βρισκόταν σε κατάσταση κρισιμότητας.Το λυτρωτικό, φρέσκο ξεκίνημα μιας Δευτέρας δεν άργησε να σπεύσει σε βοήθεια.
Είναι οκτώ το πρωί και η κοινότητα του Σάουθ Γκρέης ήταν από νωρίς στο πόδι. Είχαν οργανώσει έξω στην μεγάλη αυλή του κοινοτικού κέντρου ένα κιόσκι με τρία άτομα τα οποία ήταν υπεύθυνα να καταγράφουν ονόματα και να διανέμουν εργασίες για τους εθελοντές.
Η παρέα των τεσσάρων εφήβων θα συμμετείχε ύστερα από παράκληση της Μάργκαρετ, να συνεισφέρουν με την σειρά τους και εκείνοι στην μικρή τους κοινωνία, με την δήλωση συμμετοχής τους στην ημέρα εθελοντισμού.
Οι πελώριες κιγκλιδωτές πόρτες ήταν ανοιχτές και το κιόσκι στημένο στην δεξιά πλευρά της εισόδου.
Οι πρώτοι εθελοντές άρχισαν να εμφανίζονται. Οι τρεις υπεύθυνοι τους καταχωρούν στον κατάλογο καθώς επίσης τους προτείνουν και κάποια προγράμματα από τα οποία μπορούσαν να ξεκινήσουν.
Παιδιά της ηλικίας τους κάθονταν κάτω από το ζωγραφισμένο πανό─ήταν μέλη της κοινότητας «Νεολαία του Σάουθ Γκρέης», ένα πρόγραμμα στο οποίο η Μάρτζι εγγράφηκε με το ξεκίνημα του νέου έτους.
Ήταν υπεύθυνοι για την οργάνωση διαφόρων εκδηλώσεων που αφορούσαν τους νέους εφήβους.
Επαγγελματικός προσανατολισμός, ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τις αλλαγές του περιβάλλοντος, ομιλίες για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση. ( Μερικά από τα θέματα τα οποία η Μάρτζι ήθελε να ερευνήσει )
YOU ARE READING
The Train
Mystery / Thriller𝙏𝙝𝙚 𝙏𝙧𝙖𝙞𝙣 · Το Τρένο « 𝙞𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙚𝙨 𝙤𝙣𝙘𝙚 𝙖 𝙮𝙚𝙖𝙧, 𝙛𝙞𝙫𝙚 𝙢𝙞𝙣𝙪𝙩𝙚𝙨 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙢𝙞𝙙𝙣𝙞𝙜𝙝𝙩 » Κάθε χρόνο πέντε λεπτά μετά τα μεσάνυχτα, η μηχανή 25 εμφανίζεται στο παλιό σιδηροδρομικό σταθμό του Σάουθ Γκρέης. Αθώε...