Ne diyebilirdim ki.Ortada bir haksızlık yoktu.Büşra Burak'ı seviyordu, o da onu.Ortada bi yanlışlık varsa da o bendim.Evet ben düpedüz bir yanlışlıktım.Hayallerim acı gerçeklerle karşılaşıncaya kadardı.O sadece benim hayalimdi.Onun hayatında söz hakkım yoktu.En acısı da o beni mahvedebiliyorken benim ona hiçbir etkim yoktu. Beni anlamayanlar olacaktır. Bazı şeyleri yaşayanlar bilir, sadece.Bir gün beni anlarsınız.Umarım acı bir tecrübe yaşamazsınız.
***
Büşra ' ya gülüyordu, ona bakıyordu.Hissettiklerimi siz hayal edin.Deniz bendeki durgunluğu farketti ki:
"İyi misin?" diye sordu.Tabiki de
" İyiyim" dedim.Başka şansım var mıydı? Aptal değil miydim? Başkasının bahçesine özenle rengarenk çiçekler ekiyordum.O bana körken.Sare ve Asaf ilk danslarını ediyordu.
"Düşünmeyi bırak ve benimle dans et." dedi, Deniz. Uzattığı eli tuttum ve kendimi hayatın,müziğin akışına bıraktım.Burak ve Büşra da dans ediyordu. (Büşra 'nın ayakkabısının topuğu kırılıp, makyajı aksın isteyenler +1)Saçlarını ensesinden tutup evire çevire dövmek istiyordum.Burak Deniz 'e
"Eş değiştirelim mi?"diye soru yöneltti. Deniz 'in mavi gözleri koyulaşırken düğünde olay çıkmasın diye Burak 'ın karşısına geçtim. Ellerini belime doladı.Bir tek onun kollarında güvende hissediyordum, kendimi.
"Beni niye sevmedin?" dedim, kulağına eğilerek.
"Sevmek istem dışı olan birşey ."dedi, kulağıma.Ürpermiştim çünkü fazla yakındı.
"Ama belki arkadaş olabiliriz."dedi.
" Pek sanmıyorum ama denerim."dedim.Ellerimi omuzlarından çekip yerime geçtim.Deniz ve Büşra zaten çoktan oturmuştu.Bizde oturduk aynı masaya.Deniz telefonda konuşuyordu.Yüzü asılmıştı.
"Gitmem gerekiyor. Bırakayım mı seni de Tuğba?" dedi.Burda kalmanı istemiyorum der gibiydi.Ama arkadaşımın düğününü terkedemezdim.
"Hayır. Teşekkür ederim." dedim.Deniz gitmişti.Bende ne yapacağımı bilmiyordum.Sahipsiz hissediyordum, kendimi.Yine her zamanki gibi...
***
Düğün sıradan bir düğün gibi geçmişti. Fazla şık ve gösterişli olmasının dışında.Neden her bulduğumu kaybediyordum? Ya da hiç birini kazanmış mıydım? Mutluluk hep benden kaçıyordu.Depar atıyordu, hatta.Artık mutluluğu başkalarında aramayacaktım.Mutluluk benim içimde derinlerdeydi.Onu bulup çıkarmalıydım.Ve ya mutsuzda olsam kimseden birşey beklemeyecektim.
***Günler geçiyordu fakat benim içimdeki boşluk dolmuyordu.Onu özleyen iç sesimi durduramıyordum.Geçti dediğimiz hiç birşey aslında geçmiyordu.Bunları düşünürken arabamla okula ilerliyordum.Zaten bu aralar okula gitmek dışında birşey yapmıyordum.Mutlu olma çabalarım hayatım boyunca sonuçsuz kalmıştı zaten.Hayat nasıl akarsa aksındı artık. Fırtınadan çıkmış deniz gibiydi fersiz gözlerim.Derin mevzulara dalmışken okula gelmiştim.
****
Dersim bittikten sonra Sare ile okulun yakınlarındaki bir kafede oturmaya karar vermiştik.Bayadır birlikte vakit geçirmiyorduk.Kafeye gittiğimizde her zamanki gibi ben mocha , Sare sıcak çikolata istedi.Anlatacak çok şey vardı fakat kelimeler boğazımda düğümleniyordu.Ben herkese onu anlatmaktan yorulmuştum.Bu yüzden en kolay sorudan başladım."Evlilik nasıl gidiyor? "
"Çok mutluyuz keşke daha önce evlenseydim diyorum hatta darısı sana." diyip kahkaha attı.
"O işler bana çok uzak görünüyor. "deyip sırıttım."Yıl sonu balosuna gidecek misin ?"
"Gitmeyi düşünmüyorum.Ama daha çok vakit var, bakarız.Sen artık evlisin enişte göndermez.Boşa sorma."
"Şu senin hiç geçmeyen gönül yarası ne alemde ?"
"Hiç geçmeyecek gibi.Alıştım bitti diyorum ama ondan başkasıyla mutlu olamama ihtimali beni delirtiyor.Hele yapacak birşeyimin olmaması, onu kadere emanet etmek, kabullenmek zorunda olmak , saf çaresizlik."
"Bide şu açıdan bak ; ikinizde hala bekarsınız.Belki ilerde kader senin lehinde oyunlar oynayacak.Kaderin cilvesi bu hep kötü sürprizlerle bekleyecek değil ya.Bırak istediği kadar bulutlu olsun gökyüzü, bir gece vakti.Sen yıldızların orada beklediğini bilmez misin ?"
"Bak bak psikoloğum konuştu yine.Sabırsızlıkla bekliyorum ; kaderin güzel cilvesini."
Yorumlarınızı bekliyorum Bölüm bayadır vardı.Kısa olduğu için atmak istemedim.Ama baktım devamı zor gelecek dayanamayıp attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANIMDA SEN OLMAYINCA
Любовные романыMutsuz ve sevgisiz bir hayata sahip birinin nasıl toz pembe hayalleri olabilirdiki?? Kapkaranlık ,umutsuz , hiç bir zaman mutlu olamayacağınızı sandığınız hayatınız ya size koskocaman bir sürpriz hazırlıyorsa? Hayattan hiç bir beklentisi olmayan, mu...